Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:20, 21.11.2023

Antreprenori HoReCa: Comercializarea la negru de produse alimentare pregătite în bucătării personale se ridică la valoarea de 1,2 miliarde EUR pe an

Comercializarea de produse alimentare pregătite în bucătării personale se ridică la o valoare totală de până la 1,2 miliarde EUR pe an, adică între 15 și 20% din industria de servicii alimentare din România, potrivit…




14:16, 20.11.2023

Comercializarea la negru de produse alimentare pregătite în bucătăriile personale însumează până la 1.2 miliarde de euro pe an

Comercializarea de produse alimentare pregătite în bucătăriile personale se ridică la o valoare totală de până la 1.2 miliarde de euro pe an, reprezentând între 15 și 20% din industria de foodservice din România,…




13:02, 21.10.2015

Ce fac cei mai mulți oameni după ce intră într-un mall

Cel mai recent studiu Food&Beverages realizat de compania CBRE, arată că aproape jumătate dintre clienții mall-urilor din întreaga lume, intră prima dată sau chiar singura, în cazul multora dintre ei, doar la fast-food,…




10:28, 20.10.2015

Romanii asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa

Cumparatorii din Romania, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite si Africa de Sud asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa, arata cel mai recent studiu Food&Beverages. Rezultatele…




20:03, 19.10.2015

PERCEPTII - Cumparatorii din Romania asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa

Cumparatorii din Romania, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite si Africa de Sud asociaza centrele comerciale cu destinatia favorita pentru a lua masa, conform celui mai recent studiu Food&Beverages. Aproape o…




18:34, 19.10.2015

Cumpărătorii din România asociază centrele comerciale cu destinația favorită pentru a lua masa (studiu)

Cumpărătorii din România, Turcia, Spania, Emiratele Arabe Unite și Africa de Sud asociază centrele comerciale cu destinația favorită pentru a lua masa, conform celui mai recent studiu Food&Beverages, remis…