Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Sunteti in pericol sa platiti facturi neasteptat de mari. Aveti grija cum va setati telefonul

Publicat:

Unii dintre timișenii care folosesc telefonia mobila și au trecut prin zona granițelor cu Serbia și Ungaria s-au trezit cu facturi ridicate, platind pentru servicii despre care nici nu știau ca le-au folosit. Daca telefonul sau tableta nu sunt setate corespunzator și se conecteaza in mod automat la cea mai puternica rețea, daca aceasta este din alta țara, telefonul va intra automat in roaming.

Pentru aceasta situație nedorita, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) atrage atenția utilizatorilor de telefonie și internet mobil care au serviciul…

Citeste articolul mai departe pe caon.ro…  

Sursa articol: caon.ro


Stiri pe aceeasi tema

S-a mai creat un Comitet, Cu ce se ocupa

19:16, 23.04.2024 - Guvernul a aprobat marti, prin memorandum, constituirea, la nivelul Romaniei, a unui Comitet cu rol de coordonare in ceea ce priveste aplicarea reglementarilor europene referitoare la date, inclusiv la guvernanta si reutilizarea datelor, la serviciile digitale si la inteligenta artificiala. Potrivit…

Mailul chinezesc, atașatul militar rus și spamul iranian. Cum sunt intimidați politicienii romani de agenții Rusiei, Chinei și Iranului

07:05, 28.03.2024 - Grupuri de hackeri sprijiniți de Rusia, China și Iran „țintesc” de mai mulți ani politicienii și oficialii romani care critica regimurile totalitare din aceste țari și care au o atitudine deschisa pro-NATO și UE. Hackerii au trimis astfel in ultimii ani mii de mailuri malițioase, a precizat pentru digi24.ro,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Utilizatorii de servicii de comunicatii electronice au dreptul de a fi informati cu privire la atingerea unei limite de consum suplimentare valorii lunare a abonamentului

16:35, 29.02.2024 -  Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) informeaza utilizatorii de servicii de telefonie si de acces la internet din Romania despre obligatia furnizorilor de a oferi posibilitatea monitorizarii, in timp util, a nivelului consumului acestor servicii, respectiv…

Autoritatea din Comunicatii va putea dispune declansarea unei investigatii daca furnizorul de servicii intermediare reclamat este in Romania

14:16, 14.02.2024 - Deciziile pentru solutionarea plangerilor privind serviciile digitale si de certificare a organismelor de solutionare extrajudiciara a litigiilor sunt in consultare publica. Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) anunta ca lanseaza in consultare publica proiectul…

​ANRE vrea sa aiba un nou call-center / Experiement HotNews.ro: Operatorii care raspund acum la telefonul ANRE nu cunosc informații elementare

12:40, 08.02.2024 - Autoritatea Naționala de Reglementare in Energie vrea sa contracteze noi servicii de call-center pentru informarea consumatorilor de electricitate și gaze naturale. Vor fi doua linii telefonice, unde vor raspunde șase operatori. In acest moment, din cele doua numere puse la dispoziția consumatorilor,…


Ce parere ai despre aceasta stire?