Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Scade preţul apelurilor în reţelele de telefonie fixă şi mobilă, de la 1 ianuarie

Publicat:

Tarifele pentru terminarea apelurilor in retelele de telefonie fixa si mobila din Romania vor scadea, de la 1 ianuarie 2022, ca urmare a (UE) 2021/654 al Comisiei Europene, informeaza de Reglementare in Comunicatii (ANCOM), citata de Agerpres . Astfel, operatorii de telefonie mobila care activeaza pe piata din Romania vor practica un tarif de 0,55 eurocenti/minut pentru terminarea apelurilor mobile in propriile retele, iar operatorii de telefonie fixa un tarif de 0,07 eurocenti/minut pentru terminarea apelurilor fixe in propriile retele. „Tariful de…

Citeste articolul mai departe pe gds.ro…  

Sursa articol: gds.ro


Stiri pe aceeasi tema

Intarirea relațiilor bilaterale intre ANCOM și Emiratele Arabe Unite prin memorandum de colaborare

17:30, 19.04.2024 - In cadrul vizitelor de lucru organizate de Guvernul Romaniei in statele din Golful Persic, Președintele ANCOM, Valeriu ZGONEA, a semnat joi dupa-amiaza cu omologul sau din Emiratele Arabe Unite Memorandumul de Ințelegere privind facilitarea cooperarii și a schimbului de informații in domeniul comunicațiilor…

ANCOM-ul lui Zgonea, acuzat ca face o Militie a Internetului

18:15, 04.04.2024 - Parlamentari USR acuza Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) de intentia de a crea o Militie a Internetului sub pretextul ca implementeaza Regulamentul privind o piata unica pentru serviciile digitale (DSA), adoptat la nivel european. „Romania, la fel ca restul…

Schimbari majore in tarifele la gaze și electricitate: cum ne vor afecta facturile de la 1 Aprilie?

10:30, 28.03.2024 - Se apropie o veste importanta pentru toți consumatorii de gaze și electricitate din Romania: modificarile in tarifele la aceste servicii intra in vigoare de la 1 aprilie. Cu toate acestea, ce inseamna aceste modificari pentru buzunarele noastre? Sa deducem impreuna. Potrivit anunțului oficial, tarifele…

Un nou scandal in piața de energie. Romanii care ar putea fi nevoiți sa instaleze un contor suplimentar pentru a se racorda la rețeaua electrica

12:35, 11.03.2024 - Autoritatea Nationala de Reglementare in domeniul Energiei (ANRE) conditioneaza racordarea prosumatorilor la reteaua de energie electrica de instalarea unui contor suplimentar fata de cel instalat la limita proprietatii, iar in acest fel reglementatorul iroseste 100 milioane de euro, avertizeaza Asociatia…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

​ANRE vrea sa aiba un nou call-center / Experiement HotNews.ro: Operatorii care raspund acum la telefonul ANRE nu cunosc informații elementare

12:40, 08.02.2024 - Autoritatea Naționala de Reglementare in Energie vrea sa contracteze noi servicii de call-center pentru informarea consumatorilor de electricitate și gaze naturale. Vor fi doua linii telefonice, unde vor raspunde șase operatori. In acest moment, din cele doua numere puse la dispoziția consumatorilor,…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…


Ce parere ai despre aceasta stire?