Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Românii au devenit dependenţi de hypermarket-uri

Publicat:

Foto: caleaeuropeana.roMajoritatea românilor îsi fac cumparaturile regulate în marile magazine. Potrivit unui studiu realizat pentru CaleaEuropeana.ro de , mai mult de jumatate dintre respondenti au declarat ca hypermarket-ul este tipul de magazin pe care îl prefera. În top urmeaza supermarket-urile, si abia pe locul trei minimarket-urile din imediata proximitate a gospodariilor. Din minimarket-uri cumpara mai mult femeile decat barbatii, persoanele peste 55 de ani, cu educatie medie si venituri între 500 si 1.000…

Citeste articolul mai departe pe jurnalul.ro…  

Sursa articol: jurnalul.ro


Stiri pe aceeasi tema

Studiu. Romanii iși propun sa arunce mai puțina mancare

12:10, 06.05.2024 - Șapte din zece romani iși propun sa arunce mai puțina mancare la gunoi, releva cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania. Studiul, ale carui rezultate au fost difuzate la finalul lunii aprilie 2024, și-a propus sa identifice atitudinile și comportamentele…

Doar 4 din 10 romani din mediul urban care obișnuiesc sa țina post sunt motivați de credința in Dumnezeu

12:06, 09.04.2024 - Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus sa identifice, cat, cum și de ce postesc romanii, urmarind diferențe in comportamentele și atitudinile acestora comparativ cu studiul similar derulat in apropierea Sarbatorilor Pascale din 2022.47%…

De ce postesc romanii. Cele mai importante motive

10:35, 09.04.2024 - Cat, cum și de ce postesc romanii? 47% dintre romanii din mediul urban postesc, cei mai mulți dintre aceștia ținand post doar miercurea și vinerea (21%), potrivit unui studiu derulat de Reveal Marketing Research. Cele mai importante motivații pentru care romanii postesc sunt reprezentate de obișnuința…

Doar 3 din 10 romani ar fi de acord cu inchiderea supermarket-urilor și hypermarket-urilor in weekend

12:55, 02.04.2024 - Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus sa identifice atitudinile și percepțiile romanilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a inchide supermarket-urile și hypermarket-urile in weekend. Magazinele fizice continua sa fie preferatele…

Ce ar face romanii daca supermarketurile ar fi inchise in weekend (studiu)

11:00, 02.04.2024 - Un studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus sa identifice atitudinile și percepțiile romanilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a inchide supermarket-urile in weekend.

Oamenii nu par sa sprijine inchiderea hypermarket-urilor in weekend / Doar 3 din 10 ar fi de acord

10:35, 02.04.2024 - Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research, care analizeaza atitudinile și percepțiile romanilor cu privire la propunerea micilor comercianți de a inchide supermarket-urile și hypermarket-urile in weekend, arata ca doar 3 din 10 oameni ar fi de acord cu implementarea acestei reglementari.

Cele mai fericite momente din viața sunt precedate de teama. Cum protejeaza romanii ce le face inima sa bata mai tare?

12:55, 29.03.2024 - Studiu Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac Spectrul trairilor umane este unul complex și dinamic, iar cele mai fericite momente sunt insoțite de teama pentru 2 din 3 romani, arata un studiu recent realizat de Reveal Marketing Research pentru Allianz-Țiriac Asigurari. Spre exemplu, aproape…

Romanii merg la hypermarket ca la muzeu. Ce este fenomenul shrinkflation

15:10, 23.02.2024 - Economistul Adrian Negrescu a explicat ca in Romania se remarca apariția fenomenului shirnkflation.Conform unui raport Oxfam, veniturile companiilor alimentare au crescut cu 45%, iar economistul a explicat pentru DC News ca ”este efectul creșterii prețurilor, a inflației generalizate care a determinat…


Ce parere ai despre aceasta stire?