Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

RAPORT: Pandemia a schimbat preferinţele de mobilitate, maşina personală redevine opţiunea principală. Parcul auto din Europa este estimat să scadă cu 1,2% până în 2035

Publicat:

Restrictiile impuse de pandemia COVID-19 au schimbat optiunile consumatorilor pentru mijloacele de mobilitate, majoritatea alegand sa-si foloseasca propria masina in locul transportului public sau al platformelor de mobilitate”, arata raportul global 2020, realizat de Strategy&, departamentul de strategie globala din reteaua PwC. Astfel, preferinta pentru modalitatile alternative de mobilitate s-a redus cel mai mult in Germania, unde 77% dintre respondenti intentioneaza sa le foloseasca mai putin. Tendinta este aceeasi in SUA (56%) si in China (51%). In timp ce in China si…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Dacia Spring in pericol! Chinezii vor produce, in Ungaria, un model ce va concura cu marca romaneasca

15:15, 26.04.2024 - Compania chineza BYD a confirmat oficial ca modelul sau electric de oraș Seagull va ajunge in Europa anul viitor. Pentru asta, BYD va lansa o noua generație a modelului. In cadrul Salonului Auto de la Beijing, compania chineza BYD a anunțat ca va vinde modelul sau electric de oraș Seagull și in Europa.…

PepsiCo a obtinut rezultate financiare peste asteptari in primul trimestru, datorita cererii internationale si preturilor mai mari

08:55, 24.04.2024 - Consumatorii din Europa, Asia Pacific si China au dat bani pentru sucurile si chipsurile scumpe ale PepsiCo, in timp ce clientii din SUA au redus achizitiile din cauza bugetelor mai stranse. ”Am avut trei ani de… inflatie masiva si aceasta trebuie absorbita si cred ca impactul cumulat al acesteia a…

Tesla reduce prețurile unor modele in Europa, dupa ce a anunțat reduceri și in SUA

18:55, 21.04.2024 - Tesla reduce prețurile unor modele in Germania și in alte țari din Europa, Orientul Mijlociu și Africa, a declarat duminica un purtator de cuvant, potrivit Reuters. Masura vine in contextul in care compania a dezvaluit ca reduce prețurile in China și in Statele Unite. CITEȘTE ȘI – Tesla reduce cu 2.000…

Șoferii romani prefera mașinile la mana a doua din Germania

14:21, 27.03.2024 - Multe mașini la mana a doua sunt importate dintr-o țara in alta pentru a satisface cererea locala de vehicule rulate. Germania, Franța, Belgia și Italia sunt cei mai mari exportatori de mașini rulate din Europa, alimentand restul continentului cu vehicule second-hand. Cu toate acestea, mașinile din…

Compania chineza Leapmotor va construi vehicule electrice la o fabrica poloneza a partenerului sau Stellantis, care vor concura Dacia Spring

10:55, 24.03.2024 - Productia masinii electrice mici T03 a Leapmotor ar putea incepe inainte de sfarsitul lunii iunie, utilizand tehnica SKD, care implica transformarea kiturilor partial asamblate in vehicule finite, a spus una dintre persoane. Leapmotor a ales fabrica din Polonia a partenerului sau Stellantis, in cadrul…

Grecia spera sa obtina un rol-cheie in apararea UE

00:11, 05.03.2024 - Grecia, gazda sediului operatiunii UE de a proteja navele de atacurile rebelilor yemeniti houthi in Marea Rosie, spera sa joace un rol mai central in asigurarea securitatii blocului celor 27 de natiuni, a declarat ministrul apararii elen, Nikos Dendias, citat ieri de Agenția Reuters, preluata de Agerpres.…

Moda mașinilor electrice franeaza brusc - Mașinile cu motoare pe combustie interna revin pe creștere (studiu Deloitte)

00:10, 24.02.2024 - Consumatorii de pe pietele dezvoltate, atat din Europa, cat si de peste Ocean, se uita la pret atunci cand isi aleg o masina noua, iar performanta vehiculelor este pe primul loc in optiunile cumparatorilor din China si Coreea de Sud, timp in care masinile cu motoare pe combustie interna revin pe crestere…

Prețul, primul criteriu in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere in preferințele consumatorilor

12:40, 23.02.2024 - Studiu Deloitte Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea mașina pentru consumatorii de pe piețele dezvoltate, inclusiv Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est…


Ce parere ai despre aceasta stire?