Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

H&M a raportat cel mai scăzut profit din ultimii 16 ani, în România vânzările au crescut cu 12%

Publicat:

Retailerul suedez de imbracaminte Hennes&Mauritz (H&M) a raportat marti cel mai scazut profit din ultimii 16 ani pentru primul trimestru, din cauza stocului urias de haine nevandute, in valoare de peste 4 miliarde de dolari, dar vanzarile au crescut in schimb in statele est-europene, inclusiv , si in tari precum Mexic si India, transmite News.ro . Profitul operational al H&M a scazut cu 62% in primul trimestru fiscal incheiat in februarie, ratand estimarile analistilor, in urma unei cresteri a stocurilor la 17,6% din vanzarile anuale. Vanzarile grupului H&M au scazut cu 1% in primul…

Citeste articolul mai departe pe vocea.biz…  

Sursa articol: vocea.biz


Stiri pe aceeasi tema

Deși profitul net a scazut, vanzarile Purcari Wineries au crescut cu 11% in trimestrul 1

19:56, 15.05.2024 - Principalul producator de vin din CEE, cu operațiuni in Moldova și Romania, Purcari Wineries – BVB: WINE, a anunțat ca veniturile grupului au crescut cu 11% in primul trimestru al acestui an, ajungand la 81,6 milioane lei. EBITDA a crescut cu 9%, la 23,1 milioane lei in T1, marcand o marja de 28%. Profitul…

Actiunile Aston Martin au scazut miercuri cu peste 12% din cauza pierderilor care aproape s-au dublat in primul trimestru

07:55, 02.05.2024 - Actiunile au scazut cu peste 12% la Londra, inainte ca pierderile sa se restranga la 6,4%. Pierderea ajustata inainte de impozitare aproape s-a dublat, la 110,5 milioane de lire sterline (137,8 milioane de dolari), comparativ cu o pierdere de 57,3 milioane de lire sterline in anul precedent. Analistii…

Prada si-a eclipsat rivalii in primul trimestru cu o crestere de 16% a vanzarilor, sustinute de brandul Miu Miu

09:00, 25.04.2024 - Prada, companie detinuta de o familie, a raportat miercuri vanzari in crestere cu 16%, pana la 1,19 miliarde de euro (1,27 miliarde de dolari) la cursuri de schimb constante, putin peste un consens de 1,14 miliarde de euro al analistilor analisti. Performanta sa contrasteaza cu cea a proprietarului…

PepsiCo a obtinut rezultate financiare peste asteptari in primul trimestru, datorita cererii internationale si preturilor mai mari

08:55, 24.04.2024 - Consumatorii din Europa, Asia Pacific si China au dat bani pentru sucurile si chipsurile scumpe ale PepsiCo, in timp ce clientii din SUA au redus achizitiile din cauza bugetelor mai stranse. ”Am avut trei ani de… inflatie masiva si aceasta trebuie absorbita si cred ca impactul cumulat al acesteia a…

Vanzarile globale de vehicule electrice au crescut cu 12% in martie, dar in Europa au scazut cu 9%

11:25, 12.04.2024 - Vanzarile globale de automobile electrice pe baterie si hibride plug-in (PHEV) au crescut cu 12% in martie, comparativ cu perioada similara din 2023, in conditiile in care vanzarile solide din America de Nord si China au compensat declinul de 9% din Europa, sustine firma de cercetare de piata Rho Motion,…

S-a dus și ultima șansa se revenire a Germaniei: 'plamanul Europei' se sufoca

10:50, 30.03.2024 - Vanzarile cu amanuntul din Germania au scazut in mod neasteptat in februarie, potrivit datelor oficiale, anuland speranta ca consumul privat ar putea ajuta cea mai mare economie a Europei sa se redreseze in primul trimestru, transmite Reuters, informeaza News.ro. Vanzarile cu amanuntul au scazut…

Actiunile Kering, proprietarul Gucci, au scazut miercuri cu 14% dupa avertismentul privind profitul din Asia, tragand in jos marcile de lux din Europa

07:56, 21.03.2024 - Avertismentul rar privind profitul prognozeaza ca veniturile totale ale grupului vor scadea cu 10% in primele trei luni ale anului 2024, pe o baza comparabila, deosebind casa de moda de alte grupuri de lu,x LVMH si Herme, care au ramas rezistente in fata factorilor economici contrari. Kering a plonjat…

Prețul, prima condiție in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere

15:25, 25.02.2024 - Prețul domina deciziile de achiziție a mașinilor in piețele dezvoltate, cum ar fi Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), conform studiului Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. In contrast, calitatea produsului primeaza pentru consumatorii din India (65%) și Asia de Sud-Est…


Ce parere ai despre aceasta stire?