Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Financial Times: Preferinţele tinerilor „millennials”, nemulţumiţi de societate, modifică profilurile afacerilor în întreaga lume

Publicat:

Tinerii nascuti dupa anul 1980 (generatia „millennials”) au devenit cel mai puternic grup de consumatori din lume, preferintele lor modificand profilurile afacerilor in numeroase tari, inclusiv si in China, desi multi membri ai acestei generatii sunt nemultumiti de societate, comenteaza , preluat de Mediafax. „Maturizarea celor aproximativ doua miliarde de tineri de aceasta varsta din intreaga lume nu este doar o schimbare de generatie: este si o modificare a etnicitatii si nationalitatilor. Patruzeci si trei la suta dintre tinerii americani din aceasta categorie…

Citeste articolul mai departe pe ziarulprahova.ro…  

Sursa articol: ziarulprahova.ro


Stiri pe aceeasi tema

Cei mai mari producatori auto din Europa se lupta cu scaderea cererii pentru mașini

14:11, 03.05.2024 - Cei doi mari producatori auto din Europa au suferit o incetinire in primele trei luni ale acestui an, deoarece cererea mai mica in China și pe continent a lovit industria, scrie Financial Times. La Volkswagen, profitul grupului in cele trei luni pana la 31 martie a scazut cu o cincime fața de aceeași…

Occidentul e mototol: Rusia construiește noi rute comerciale in Asia pentru a slabi sancțiunile

15:36, 18.04.2024 - Rusia iși extinde doua noi coridoare de transport menite sa lege Asia de Europa, slabind sancțiunile impuse de Occident, in timp ce turbulențele din Orientul Mijlociu perturba comerțul mondial. Rețelele de transport maritim și feroviar prin Iran și un pasaj maritim in Arctica ar putea consolida pivotul…

Romania devine varf de lance impotriva dependenței europene de China. Investiție americana de peste 1 miliard de dolari

07:20, 17.04.2024 - Compania Verde, cu finanțare americana, va investi 1 miliard de dolari intr-o mina dezafectata din Romania, urmand sa inceapa producția in 2027. Europa va relua extragerea magneziului in premiera dupa mai bine de un deceniu, in contextul in care UE incearca sa-și reduca dependența de importurile…

Reacție vehementa a Chinei la ancheta Comisiei Europene din Romania: 'Arata o tendința de protecționism in UE!'

13:20, 10.04.2024 - China si-a exprimat ingrijorarea fata de ceea ce a numit masurile discriminatorii luate de Uniunea Europeana contra firmelor sale, dupa ce Executivul comunitar a deschis o noua investigatie asupra subventiilor de care au beneficiat producatorii chinezi de turbine eoliene, destinate unor parcuri eoliene…

Nissan vrea sa-si majoreze vanzarile globale cu un milion de vehicule

10:25, 26.03.2024 - Nissan Motor a anuntat luni ca va lansa 30 de noi modele pana in anul fiscal ce se incheie in martie 2027 si vrea sa-si majoreze vanzarile globale cu un milion de vehicule, in timp ce reduce costurile pentru a imbunatati profitabilitatea si dezvolta baterii mai puternice, transmit AP si Reuters, informeaza…

BMW anunța o investiție majora in Romania, la Cluj-Napoca: e vorba de mii de angajați

07:20, 05.03.2024 - BMW anunța prima sa investiție majora in Romania. Se asociaza cu japonezii de la NTT Data pentru a deschide la Cluj-Napoca un centru de dezvoltare IT, despre care spune ca va angaja mii de oameni, in urmatorii trei ani.Potrivit comunicatului oficial al celor doua companii, asocierea lor pentru investiția…

Prețul, prima condiție in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere

15:25, 25.02.2024 - Prețul domina deciziile de achiziție a mașinilor in piețele dezvoltate, cum ar fi Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), conform studiului Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. In contrast, calitatea produsului primeaza pentru consumatorii din India (65%) și Asia de Sud-Est…

Prețul, primul criteriu in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere in preferințele consumatorilor

12:40, 23.02.2024 - Studiu Deloitte Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea mașina pentru consumatorii de pe piețele dezvoltate, inclusiv Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est…


Ce parere ai despre aceasta stire?