Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cererile acceptate de bănci au depășit în octombrie numărul din 2018

Publicat:

In 2019, pana la aceasta data, s-au format peste 560 de dosare de conciliere in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB), fața de cele 550 de dosare formate in tot anul trecut. Primele trei trimestre ale anului 2019 reflecta o evoluție importanta a activitații CSALB. Cererile inregistrate in primele 9 luni arata o creștere cu 38% in raport cu numarul cererilor inregistrate in intreg anul trecut. O categorie aparte o reprezinta ințelegerile amiabile dintre consumatori și banci, dupa sesizarea CSALB. Parțile au incheiat 197 de astfel de ințelegeri pana…

Citeste articolul mai departe pe curierulnational.ro…  

Sursa articol: curierulnational.ro


Stiri pe aceeasi tema

Rapid București și Corona Brașov, primele semifinaliste ale Diviziei A la volei masculin

20:35, 27.03.2024 - Echipele de volei masculin Rapid Bucuresti si Corona Brasov sunt primele semifinaliste ale Diviziei A, dupa ce au obtinut victorii, miercuri, in a doua partida din trei programate in primul tur din play-off. Campioana Arcada Galati a fost invinsa in deplasare de SCM Zalau. Rezultatele inregistrate…

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Nu reușești sa iți rezolvi problema cu RCA? Exista o soluție sa scapi mai ușor

18:40, 07.03.2024 - Unul dintre obiectivele ASF este sa promoveze SAL-Fin. Activitatea acesteia poate constitui un indicator timpuriu pentru posibile probleme ce ar putea aparea in companiile de asigurari, in special. Entitatea de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar (SAL-Fin), parte a…

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a Litigiilor in domeniul Bancar

20:50, 13.02.2024 - Numarul de dosare constituite la nivelul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in 2023 a urcat la 758, de la 658 in 2022, cel al solutionarilor amiabile a scazut la 555... The post LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a…

Cum și-a redus o bacauanca ratele creditului prin negociere cu banca

15:05, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…

Cum și-a redus semnificativ ratele creditului o bacauanca prin negociere cu banca

15:00, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…


Ce parere ai despre aceasta stire?