Analiză: Numărul tranzacţiilor online s-a majorat cu 44%, în pandemie, iar valoarea cumpărăturilor a crescut cu 62%
Publicat:Analiza: Numarul tranzactiilor online s-a majorat cu 44%, in pandemie, iar valoarea cumparaturilor a crescut cu 62% Numarul tranzactiilor online s-a majorat cu 44% in primele sase luni ale anului, fata de aceeasi perioada din 2019, in timp ce valoarea comenzilor a crescut cu 62% in acelasi interval de referinta, arata datele centralizate pe MerchantPro, platforma locala SaaS de eCommerce. "La nivelul celor aproximativ 1.500 de magazine din România active pe platforma MerchantPro, numărul tranzacţiilor a crescut în luna iunie cu aproximativ 50% faţă de perioada similară…
Citeste articolul mai departe pe incont.ro…
Sursa articol: incont.ro
Stiri pe aceeasi tema
Magazinele PPC Energie din Alexandria, Craiova, Pitești și Slatina vor fi inchise in data de 1 Mai și in perioada Paștelui
09:26, 30.04.2024 - Magazinele PPC Energie din Alexandria, Craiova, Pitești și Slatina vor fi inchise miercuri, 1 Mai 2024, respectiv in intervalul 3-6 mai, in perioada Paștelui, zile libere legale. Serviciul de call center va fi disponibil in acest interval numai pentru informații in sistem automat, precum transmiterea…
Adrian Caciu: Valoarea investitiilor publice realizate, in primul trimestru al anului 2024, a crescut cu 70% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 22,5 miliarde lei
18:15, 26.04.2024 - „Investitii de 4,5 miliarde euro in primul trimestru al anului 2024! Plus de 1,9 mld euro fata de 2023! Valoarea investitiilor publice realizate in primul trimestru al anului 2024 a crescut cu 70% fata de perioada similara a anului trecut, ajungand la 22,5 miliarde lei. Finantari europene de 2,9 miliarde…
Magazinele online din China, Temu si Shein, verificate de ANPC. Avertismentul autoritatilor pentru consumatori
17:10, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) a anuntat, marti, ca verifica site-urile de cumparaturi Temu si Shein, iar comisarii institutiei ii sfatuiesc pe consumatori sa se informeze cu atentie inainte de achizitia unui produs, relateaza News.ro.ANPC precizeaza, intr-un comunicat…
Inmatricularile de autoturisme noi in Romania, in scadere in primul trimestru din 2024
10:50, 02.04.2024 - Inmatricularile de autoturisme noi in Romania au scazut in martie 2024 cu -25.26% fața de martie 2023, atingand un volum de 9.156 unitați. Pe primele trei luni din 2024, inmatricularile de autoturisme noi au atins valoarea de 33.228 unitați, in scadere cu -10.11% fata de perioada similara din 2023,…
Loteria Romana lanseaza propria platforma de joc online
06:10, 26.03.2024 - Loteria Romana a lansat propria platforma de joc online bilete.loto.ro. Aplicația este dezvoltata in-house, prin resurse proprii. Pune in premiera la dispoziția jucatorilor online trei noi funcționalitați: plata premiilor in valoare de pana la 100 de lei inclusiv, direct in contul bancar, posibilitatea…
Romania este inghițita de deșeuri! Intrarile in țara a gunoaielor in creștere de peste doua ori, comparativ cu perioada similara a anului trecut
13:10, 16.03.2024 - Politistii de frontiera au descoperit la intrarea in tara, in primele doua luni ale acestui an, aproximativ 1.475 de tone de deseuri, inregistrandu-se o crestere de peste doua ori, comparativ cu perioada similara a anului trecut, informeaza sambata Inspectoratul General al Politiei de Frontiera. Astfel,…
859 de autoturisme TESLA inmatriculate in luna februarie 2024!
10:05, 06.03.2024 - Inmatricularile de autoturisme noi in Romania au scazut in luna februarie 2023 cu -8.92% fața de februarie 2023, atingand un volum de 11.339 unitați. Pe primele doua luni din 2024, inmatricularile de autoturisme noi au atins valoarea de 24.072 unitați, in scadere cu -2.6% fața de perioada similara din…
Hidroelectrica avertizeaza cu privire la cresterea tentativelor de frauda online, care utilizeaza clipuri video „deepfake”
17:55, 09.02.2024 - ”Hidroelectrica informeaza publicul cu privire la aparitia in mediul online a unor clipuri video contrafacute, folosind tehnologia „deepfake”. Acestea includ persoane publice, artisti si vedete TV, promovand in mod fals tranzactionarea actiunilor companiei Hidroelectrica. Subliniem cu fermitate ca aceste…