Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

5 pași pentru a atrage și fideliza clienții în era digitală

Publicat:
5 pași pentru a atrage și fideliza clienții în era digitală

Fara clienți nu exista afacere, iar fara afacere nu exista profit. Deoarece clienții nu se inmulțesc ca ciupercile dupa ploaie, atragerea și fidelizarea lor sunt doua aspecte cruciale daca vrei sa ai succes.

Citeste articolul mai departe pe jurnalul.ro…  

Sursa articol si foto: jurnalul.ro


Stiri pe aceeasi tema

Propunere: 45 de minute gratuitate la parcare pentru clienții Pieței centrale din Piatra Neamț

12:10, 25.04.2024 - In pragul alegerilor locale din 9 iunie, in urma numeroaselor semnale primite despre cat de scumpe sunt tarifele la parcarile din zona Pieței centrale din Piatra Neamț, primaria pare sa fi revenit la sentimente mai bune fața de cei care iși fac cumparaturile in zona. La cererea uneia dintre societațile…

Un restaurant italian le ofera o sticla de vin gratis clientilor care renunta la telefoane in timpul mesei

08:50, 16.04.2024 - Un restaurant italian le ofera o sticla de vin gratis clientilor care renunta la telefoanele mobile in timpul mesei, transmite The Guardian . Proprietarul restaurantului Al Condominio, Angelo Lella, deschis in luna martie in Verona a declarat ca scopul este de a incuraja clientii sa discute intre ei…

Primul magazin din Romania fara casieri și cash. Clienții, supravegheați cu peste 70 de camere

20:25, 04.04.2024 - In curand, retailerul alimentar Auchan va inaugura primul magazin din Romania care va funcționa fara casieri și case de marcat, permițand plați exclusiv cu cardul. Aceasta inovație va avea loc in București, in luna aprilie. La acest magazin, clienții vor putea efectua plați doar cu cardul, urmand sa-și…

O casiera s-a dat de gol. Cum sunt pacaliți clienții in supermarket. In ce zi e bine sa nu va duceți cumparaturi?

17:00, 22.03.2024 -   O fosta casiera, cu ani de experiența in domeniu, a dezvaluit ca verificarea atenta a bonurilor poate face diferența intre economii și cheltuieli inutile, mai ales in zilele de Luni.Promoțiile nu se inregistreaza Fosta casiera explica ca riscul ca erorile sa se strecoare este mult mai mare decat credem,…

Eroare la o banca: clienții au retras zeci de milioane de dolari

23:45, 19.03.2024 - Banca Comerciala a Etiopiei, care este și cea mai mare din țara, incearca sa recupereze milioanele de dolari retrase de clienți in urma unei erori de sistem. Clienții bancii au descoperit recent ca puteau scoate mai mulți bani decit aveau in conturile lor. Președintele bancii, Abe Sano, a declarat ca…

Produs contaminat cu patulina, retras de la comercializare din magazinele Lidl

11:15, 09.03.2024 - Lidl a retras de la vanzare un produs contaminat cu patulina. Clientii nu au nevoie de bon fiscal pentru a-l returna. Smoothie cu fructe rosii, retras de la comercializare din magazinele Lidl , intrucat contine un ingredient contaminat cu patulina, iar aceasta dauneaza sanatatii si poate duce la greata,…

Precizari ale Electrica Furnizare legate de ­facturi si programul extins la centrele cu clientii

00:11, 01.03.2024 - Ca urmare a finalizarii punerii in aplicare a noului sistem informatic la nivelul companiei, Electrica Furnizare a venit, joi, cu o serie de clarificari menite, așa cum s-a precizat intr-un comunicat de presa, sa contribuie la ”familiarizarea clienților cu noutațile aparute in relația cu furnizorul”.…

O companie din Botoșani a vandut bijuterii de 15 milioane de euro intr-un an: Clienții prefera un obiect care poarta o valoare reala

15:00, 10.02.2024 - Romanii sunt mai atenti atunci cand decid sa achizitioneze o bijuterie, astfel ca renunta la a mai cumpara obiecte cu o valoare strict estetica si se orienteaza catre piese din aur, care au o valoare reala mult mai mare, spune Ioan Matei, fondatorul Sabrini, companie ce produce bijuterii din aur cu…

Cuvinte cheie:

clientii afacere digitala

Ce parere ai despre aceasta stire?