Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

5 metode eficiente pentru a crește productivitatea la locul de muncă (PUBLICITATE)

Publicat:

Productivitatea la locul de munca este strans legata de implicarea angajaților in tot ceea ce ține de activitațile de zi cu zi. Iar aceasta implicare depinde in mare masura de facilitațile oferite la locul de munca, de beneficii, de flexibilitatea angajatorului și de multe alte aspecte care pot imbunatați atmosfera de la birou.Angajații și productivitatea lor sunt doua aspecte vitale pentru succesul oricarei afaceri. Iar pentru a crește productivitatea, laolalta cu implicarea angajaților, iata cateva aspecte de care fiecare angajator ar trebui sa țina cont:Programe de trainingOdata ce ai gasit…

Citeste articolul mai departe pe libertatea.ro…  

Sursa articol: libertatea.ro


Stiri pe aceeasi tema

Rusia va trebui sa importe forța de munca daca nu crește productivitatea, avertizeaza Putin

16:10, 04.04.2024 - Presedintele Vladimir Putin a atenționat joi ca Rusia va fi nevoita sa creasca productivitatea muncii sau sa importe forta de munca, din pricina crizei demografice legate de imbatranirea populatiei.

Cheltuielile de baza, grija pentru 50% din romani

15:40, 29.03.2024 - Mulți romani au grija cheltuielilor de baza. Pentru 1 din 2 romani, cheltuielile de baza sunt principala preocupare cand vine vorba de situatia personala, iar printre cele mai mari ingrijorari pentru tinerii din Romania se afla nivelul salariilor (40%) si sanatatea fizica (38%), releva rezultatele studiului…

Atuul liderilor de succes in perioade de criza. ”Crește productivitatea angajaților cu 46%, scad burnout-ul și numarul concediilor medicale”

13:41, 28.03.2024 - Unii o au, alții aleg sa o cultive in interesul personal și al afacerii. Este vorba despre inteligența emoționala, cheia care ajuta liderii sa scada cheltuielile unei companii prin reducerea concediilor medicale, retenție mai mare de personal și clienți, și, per total, sa aiba o productivitate și profitabilitate…

(P) Cum sa gestionezi cu succes generația Z la locul de munca? 3 strategii eficiente pentru a motiva angajații tineri

16:50, 26.03.2024 - Generația Z a adus schimbari semnificative pe piața muncii, impunand nevoi și așteptari noi. Nascuți in era tehnologiei avansate și a accesului instant la informații, acești tineri aduc o mentalitate proactiva și inovatoare in mediul profesional. Ei pun accent pe flexibilitate, echilibru intre viața…

Productivitatea angajatilor din domeniul bancar ar putea creste cu ajutorul Inteligentei Artificiale Generative (studiu)

14:00, 10.03.2024 - Inteligenta Artificiala Generativa (AI Gen) ar putea creste productivitatea angajatilor din domeniul bancar, este concluzia unui studiu realizat in peste 150 de institutii bancare, la nivel global, potrivit Agerpres. Potrivit cercetarii Accenture, publicata recent, bancile care adopta si extind in…

Cum sa construiești o cultura organizaționala de succes prin oferirea de avantaje atractive angajaților tai

18:05, 04.03.2024 - Intr-o lume a afacerilor in continua schimbare, construirea unei culturi organizaționale de succes este esențiala pentru prosperitatea unei companii. Cultura organizaționala reprezinta esența valorilor, normelor și comportamentelor care definesc mediul de lucru al unei companii și influențeaza modul…

Codul Muncii, noi schimbari in 2024. Angajatii au primit in plus doua zile libere

08:45, 14.02.2024 - In 2024, Codul Muncii a suferit modificari semnificative, oferind angajaților doua zile libere legale suplimentare și reducand intervalul de timp in care aceștia pot lua pauza. Potrivit noilor dispoziții ale Codului Muncii, incepand cu anul 2024, cetațenii romani beneficiaza de doua zile libere adiționale…

De ce un birou dezordonat la locul de munca ar putea sa-ți afecteze cariera

07:35, 04.02.2024 - Spațiul de lucru le spune celorlalți mai multe despre tine decat crezi. Daca spațiul de lucru are teancuri de hartii neorganizate, obiecte aruncate pe jos, sticle de apa goale sau cani de cafea murdare, le transmiți colegilor și colaboratorilor mesaje nu tocmai bune, potrivit Fox Business.


Ce parere ai despre aceasta stire?