Toma Grozavescu - Stiri si informatii despre Toma Grozavescu | prima pagina Ultima actualizare: 02:46:00, 07.05.2024
10:55, 28.10.2021
Studiu: 39,67% dintre români cred că ceilalți români se pricep la tot/orice
Toma Grozăvescu, fondatorul primei agenții de growth hacking marketing din România, SMARTERS , a făcut un studiu pe un eșantion de 424 de persoane, cu întrebarea: La ce (cred că) se pricep românii. Studiul a…
18:20, 18.03.2021
Care sunt cele mai vizitate site-uri de către români și ce spun ele despre noi?
Te-ai întrebat vreodată unde își petrec timpul online conaționalii noștri? Toma Grozăvescu, un blogger și specialist în marketing a făcut exact asta. Ce a descoperit poate ne va ajuta să înțelegem mai bine comportamentul…
15:48, 09.12.2018
Conferences, Talks și Networking în domeniul designului la Timișoara Design Days
Timp de două zile, o parte a Bastionului (Galeria Calpe) s-a transformat într-un loc de networking și conferințe pentru designeri, dar și pentru publicul timișorean. Sâmbătă, de la ora 16.30, a avut loc primul…
16:36, 05.12.2018
Primul eveniment TM Design Xmas – Pop-up Store la Timișoara!
În acest weekend, 8-9 decembrie, între orele 11.00 – 20.00, va avea loc primul eveniment TM Design Xmas – Pop-up Store! O parte a Bastionului (fostul Jazzissimo, Galeria Calpe) așteaptă timișorenii la un Pop-up…
12:27, 05.12.2017
Radiografia mediului de afaceri din România – unde este Braşovul pe harta antreprenoriatului
SMARTERS, prima agenție de growth hacking & online marketing din România, ne propune un mod simplu de a vedea situația antreprenoriatului în România. Aceștia au creat o hartă interactivă care îți arată, în cifre,…
14:07, 12.01.2017
Harta interactiva a afacerilor din Romania: Timisul e pe locul doi
Economia Timişului este una destul de activă, cu un număr mare de entităţi economice. O agenție de marketing din Timișoara a creat o hartă interactivă care permite vizualizarea, printr-un simplu click, a celor…
14:54, 01.11.2016
Logourile cartierelor din Timişoara nasc vii dispute: "Este vremea să ne focalizăm într-un anumit fel patriotismul local"
Cum ar fi dacă nu doar Timişoara ar avea un simbol, ci fiecare cartier în parte? Ideea le-a venit unor tineri de la o firmă de marketing din oraş, care au realizat deja un logo pentru fiecare cartier. …