Telefonul Consumatorilor - Stiri si informatii despre Telefonul Consumatorilor | prima pagina Ultima actualizare: 04:41:11, 01.06.2024
21:07, 12.01.2018
LIBERTATEA TE AJUTĂ: Mai există condică de reclamații?
Mai mulți cititori ne semnalează că unele societăți comerciale, din domeniul alimentației publice, nu mai dețin condica de reclamații și ne întreabă dacă mai este obligatorie deținerea acestor condici. RĂSPUNS:…
14:08, 23.09.2016
Ministrul Transporturilor, nemultumit de modul in care se misca santierul Centurii Bacaului
Desteptarea in format PDF Toate articolele si anunturile pentru 5 euro/luna. Joi, ministrul Transporturilor Sorin Buse a efectuat o vizita de lucru pe santierul centurii Bacau. „Mobilizarea nu este deloc cea dorita,…
18:00, 20.02.2015
Placheta „Telefonul Consumatorilor”, obligatorie
Operatorii economici care oferă consumatorilor produse şi servicii, prin vânzare directă trebuie să afişeze noua plachetă a Telefonului Consumatorilor. „Aceasta trebuie amplasată în câmpul vizual al consumatorului,…
15:20, 20.02.2015
Firmele sunt obligate să afişeze “Telefonul Consumatorilor”
Dorina Rednic, comisar şef adjunct al Comisariatului Judeţean pentru Protecţia Consumatorilor (CJPC) Sălaj, atrage atenţia tuturor agenţilor economici din judeţ că trebuie să respecte un nou ordin emis de Autoritatea…
15:05, 20.02.2015
Nou model al plachetei cu "Telefonul Consumatorilor" .
Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor, anunta ca incepand cu data de 21 ianuarie 2015 a intrat in vigoare Ordinul nr. 594/2014, care modifica Ordinul Presaedintelui ANPC nr. 72/2010 privind unele…
23:05, 19.02.2015
Comisar OPC, ameninţat la Băţani că va fi „despicat cu toporul în două”
Începând cu data de 21 ianuarie 2015 a intrat în vigoare Ordinul ANPC nr. 594/2014 privind modificarea Ordinului Preşedintelui Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor nr. 72/2010 privind unele măsuri…
10:45, 19.02.2015
În atenția agenților economici: modificare plachetă „Telefonul Consumatorilor”
Având în vedere că începând cu data de 21 ianuarie 2015 a intrat în vigoare Ordinul 594/2014, referitor la modificarea Ordinului Președintelui Autorității Naționale Naționale pentru Protecția Consumatorilor nr.…
23:50, 20.01.2015
LIBERTATEA TE AJUTĂ | Ce trebuie să afişeze comercianţii începând de azi
Potrivit actului normativ, “pentru corecta informare a consumatorilor şi pentru a le da acestora posibilitatea să afle informaţii referitoare la modul în care pot face sesizări ori reclamaţii cu privire la produsele…
16:00, 20.01.2015
Firmele trebuie sa afiseze o noua placheta cu Telefonul Consumatorilor, de miercuri
Placheta cu Telefonul Consumatorilor, pe care firmele o utilizeaza in prezent, va fi inlocuita de miercuri cu un nou model, se mentioneaza intr-un ordin recent al ANPC. Modelul poate fi descarcat fie de pe site-ul…
15:45, 13.01.2015
Noua plachetă cu "Telefonul Consumatorilor", obligatorie din 21 ianuarie în orice magazin
Operatorii economici care oferă consumatorilor produse și servicii, prin vânzare directă, vor trebui să afișeze din 21 ianuarie o nouă plachetă cu "Telefonul Consumatorilor", specifică județului în…
05:45, 10.01.2015
Firmele, obligate să afişeze o nouă plachetă cu Telefonul Consumatorilor
Începând cu 21 ianuarie 2015, societăţile comerciale au obligaţia de a afişa o nouă plachetă cu Telefonul Consumatorilor, care a fost aprobată la finalul anului trecut. Conform unui anunţ al Autorităţii Naţionale…
14:55, 08.01.2015
Din 21 ianuarie, Firmele sunt obligate să afişeze o nouă plachetă cu “Telefonul Consumatorilor”
Agenţii economici trebuie să respecte un nou ordin emis de Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor (ANPC), ordin prin care sunt obligaţi ca la sediul firmei sau la punctele de lucru să afişeze o nouă…
10:15, 24.09.2014
Reclamații la Protecția Consumatorului. Ce trebuie să știi!
ANPC a pus la dispoziţia consumatorilor Telefonul Consumatorilor INFOCONS – 021/9551 , apelabil din orice reţea de telefonie fixă sau mobilă telefon cu tarif normal în reţeaua Romtelecom (Telekom). Operatorii economici…
11:27, 26.08.2014
Ministerul Muncii lansează TelVerde
Ministerul Muncii lansează TelVerde Astăzi, 11:02 Comentează de Radiojurnal Scopul acestui serviciu este acela de a facilita accesului cetăţenilor la informaţiile din domeniul social, precizează ministerul muncii…
14:57, 07.08.2014
Companie aeriană românească, anchetată de ANPC
Companie aeriană românească, anchetată de ANPC Astăzi, 14:22 Comentează de Radiojurnal ANPC a deschis o anchetă după ce o companie aeriană românească a anulat mai multe curse şi nu a decontat contravaloarea biletelor…
15:24, 07.06.2014
Telefonul Consumatorilor rămâne 021 9551
Telefonul Consumatorilor rămâne 021 9551 Astăzi, 15:10 Comentează de Radiojurnal Numărul unic al Autorităţii Naţionale pentru Protecţia Consumatorilor din România rămâne în continuare 021 9551, informează un comunicat…
09:42, 03.01.2013
ANPC schimbă numărul la care consumatorii pot depune reclamaţii
Autoritatea Naţională pentru Protectia Consumatorului isi va schimba, incepând cu 6 ianuarie, numărul de telefon care poate fi apelată pentru reclamaţiile celor nemulţumiţi de produsele cumpărate. Noul număr de…