Studiu Epson - Stiri si informatii despre Studiu Epson | prima pagina Ultima actualizare: 00:01:27, 16.06.2024
12:48, 24.03.2020
Studiu Epson: 9 din 10 romani sunt influentati de eticheta unui produs in procesul de cumparare
Pentru 9 din 10 romani eticheta unui produs este importanta in procesul de cumparare, iar 73.8% sunt influentati de calitatea fizica a ambalajului, arata cel mai recent studiu realizat de Epson. 42,73% dintre respondenti…
14:18, 22.11.2018
Studiu Epson România: Locul fotografiei în viețile românilor
Unul din patru români are peste 10.000 de fotografii stocate exclusiv în conturi de social media, pe smartphone și în camera foto și aproape 87% dintre români au pierdut cel puțin o dată imagini cu valoare sentimentală…
11:48, 29.06.2017
Studiu Epson: Companiile din România deţin, în medie, 5,5 imprimante
Companiile din România deţin, în medie, 5,5 imprimante, față de o medie de 6,4 în alte 13 țări cuprinse într-un studiu realizat la comanda Epson Europe în zona EMEA. 78% dintre angajaţi…
15:52, 12.08.2016
Studiu Epson: Companiile europene nu valorifică tehnologiile eficiente pentru consumul de energie
Doar 23% dintre companiile europene utilizează calculatoare și imprimante eficiente energetic, chiar dacă 68% declară că aspectele legate de mediu sunt din ce în ce mai importante pentru organizațiile lor,…
15:04, 20.01.2016
Studiu Epson: instituțiile de învățământ din Europa au nevoie de investiții în tehnologie de nouă generație
În era digitală în care ne aflăm, instituțiile europene de învățământ au responsabilitatea de a le oferi tinerilor posibilitatea să dobândească abilitățile tehnologice necesare integrării…
10:34, 26.08.2015
Studiu Epson: folosirea tehnologiei și modalitățile moderne de plată cresc semnificativ afacerile retailerilor
Necesitatea utilizării tehnologiei pentru ușurarea accesului clienților la produse și reducerea timpului petrecut la casele de marcat, cât și nevoia de a îmbunătăți modul în care se face retailul…
12:14, 25.08.2015
Studiu Epson: Cumpărăturile se mută în online datorită serviciilor mai bune
Necesitatea utilizării tehnologiei pentru ușurarea accesului clienților la produse și reducerea timpului petrecut la casele de marcat, cât și nevoia de a îmbunătăți modul în care se face retailul clasic sunt principalele…