Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

15:38, 18.12.2019

Românii au cheltuit cel mai mult pentru achiziţionarea de televizoare şi produse electronice, de Black Friday (studiu)

Românii au cheltuit cel mai mult, în medie 800 de lei, pentru achiziţionarea de televizoare şi produse electronice, cu ocazia Black Friday 2019, iar o treime dintre utilizatorii de Internet şi-au folosit economiile…




12:22, 18.12.2019

7 din 10 dintre românii utilizatori de internet sunt mulțumiți de evenimentul Black Friday 2019

Numărul românilor care aleg să facă cumpărături de Black Friday este în creștere, cu o rată de conversie din intenție în achiziție în online cu 22% mai mare, comparativ cu anul 2017, arată un studiu realizat de…




08:57, 09.12.2019

STUDIU - Televizoarele 'clasise' dispar din viețile tinerilor necăsătoriți

Tinerii se uită tot mai puțin la televizor, în timp ce au tendința de sta mai mult în online. Cele două concluzii reies dintr-un studiu mai amplu despre relația românilor cu tehnologia, realizat de compania Starcom.Demersul,…




13:36, 08.09.2019

Untold şi Electric Castle, în topul celor mai populare festivaluri. 9 din 10 români au auzit de aceste evenimente

Într-un studiu sociologic, privind profilul participanţilor la cele mai importante evenimente muzicale care au loc în România, festivalurile de la Cluj se situează pe primele locuri. În…




17:06, 23.08.2019

Românii preferă să-şi petreacă timpul liber în faţa televizorului şi pe Internet (studiu)

Consumatorul român preferă, în continuare, rețetele clasice de petrecere a timpului liber, metoda preferată fiind televizorul, relevă  studiul GlobalWebIndex, dat publicităţii vineri.   Conform cercetării realizate…




15:56, 13.06.2019

90% dintre români au cel puţin o vacanţă în timpul anului. Care sunt destinaţiile de top ale turiştilor

9 din 10 români pleacă în cel puțin o vacanță în timpul anului, iar, dintre aceștia, 8 au călătorit în țară, conform unui studiu realizat la sfârșitul lunii aprilie de agentia de media Starcom, parte din seria…




15:25, 13.06.2019

STUDIU: 90% dintre români au cel puțin o vacanță în timpul anului

9 din 10 români pleacă în cel puțin o vacanță în timpul anului, iar, dintre aceștia, 8 au călătorit în țară, conform unui studiu realizat la sfârșitul lunii aprilie de agentia de media Starcom, parte din seria…




21:54, 06.06.2019

Alexandra Dimitriu, până acum șefa agenției Starcom, a fost numită Chief Media Officer Publicis Groupe România

Alexandra Dimitriu, cea care din 2012 a fost managing director al agenției de media Starcom România, preia poziția de Chief Media Officer al grupului din care face parte această agenție, Publicis Groupe România.Potrivit…




13:07, 23.05.2019

Alexandra Dimitriu a fost numită Chief Media Officer al Publicis Groupe România

Publicis Groupe România anunță numirea Alexandrei Dimitriu în funcția de Chief Media Officer al Publicis Groupe România, poziție din care va coordona activitatea tuturor brandurilor de media din Grup. Până la această…




16:02, 18.04.2019

Grupul Publicis lansează o nouă agenție media în România - Spark Foundry

Publicis Groupe România lansează pe piața locală o nouă agenție de media, Spark Foundry, care își va uni operațiunile cu cele ale Blue 449 (fosta Optimedia), potrivit unui anunț al grupului. Spark Foundry…




19:13, 26.03.2019

Frumuseţe interioară vs. aspect fizic: ce e mai important pentru bărbaţii români şi care sunt cele mai apreciate calităţi ale unei femei

Agenţia de media Starcom a realizat un studiu cantitativ, la nivel urban, în perioada 7-13 martie, românii fiind chestionaţi cu privire la ce este mai important pentru ei: frumuseţea interioară sau aspectul fizic.




15:52, 21.11.2018

Consiliul Concurenţei a câştigat definitiv la ICCJ procesele cu agenţiile de publicitate United Media Services şi Mediacom

De asemenea, instanţa a menţinut amenzile aplicate companiilor, în valoare de 498.748 lei (111.211 euro) pentru United Media Services S.R.L şi 1.328.727 lei (296.280 euro) pentru Mediacom România S.R.L.În 2014,…




14:10, 11.10.2018

Impactul influencerilor asupra consumatorilor romani: in ce categorii de produse reusesc sa determine o achizitie

Alimentele sunt singura categorie in care influencerii pot genera un impact direct in achizitionarea unui produs, in cazul telefoanelor mobile este nevoie de un mix de influenceri pentru a reusi acoperirea intregii…




17:25, 27.02.2018

Cat, cum si unde se uita romanii la continut video

Pe masura ce marketing-ul digital evolueaza, vor continua sa existe tendinte in industrie care favorizeaza continutul de tip video. In tot acest context, Starcom Romania si-a propus sa descopere care sunt obiceiurile…




05:16, 26.02.2018

O firmă clujeană încasează zeci de mii de euro să redeseneze Bulevardele Decebal şi Andrei Mureşanu

O firmă clujeană pune mâna pe zeci de mii de euro să deseneze benzile de circulaţie şi să taie din Bulevardul Decebal şi Andrei Mureşanu şi strada Năsăudului. Reconfigurarea traseului include benzi speciale pentru…




05:08, 15.01.2018

În urmă cu jumătate de an s-a anulat licitaţia! Acum, primăria dă dublu pentru întocmirea proiectul de reamenajare a axei Gării – Decebal – Năsăudului

Municipalitatea bistriţeană a scos la licitaţie, pentru a doua oară contractual pentru Elaborarea documentaţiei tehnico-economice pentru obiectivul de investiţii „Reconfigurarea axei de transport public pe traseul:…




09:20, 24.10.2017

Noi tarife de parcare pentru unităţile hoteliere, săli de spectacole şi baze sportive

Prin HCL nr.282/23.06.2017 s-a aprobat modificarea şi completarea Regulamentului de organizare şi funcţionare al sistemului de parcare din Municipiul Braşov, potrivit căruia în Municipiul Braşov s-au stabilit trei…




18:03, 19.08.2017

ATENȚIE! Adevăratul impact al influențatorilor din online asupra românilor - detalii interesante

Starcom România prezintă un studiu foarte bine documentat care se axează pe cercetarea celor mai populare platforme unde influencerii din România sunt urmăriţi şi pe identificarea tipului de conţinut generat de…




18:42, 24.05.2017

(P) AdReal, afla care sunt strategiile de marketing ale competitorilor tai

Bugetul investit in publicitatea online este in continua crestere de cativa ani, iar in cateva tari el il depaseste pe cel alocat publicitatii pe TV. In Romania, situatia este inca destul de echilibrata, dar din…




00:03, 04.01.2017

Film gratuit la HAPPYCINEMA® pentru Ion și Ioana pe 7 ianuarie

Pe 7 ianuarie 2016, lanțul de cineplexuri HAPPYCINEMA® oferă o intrare gratuită la un film la alegere celor care poartă prenumele de Ion, Ioan, Ionel, Ionuț, Ioana, Ionela, în toate orașele în care operează. Sub…




21:20, 04.12.2014

Românii, 6 ore pe zi la televizor

Romanii petrec aproape sase ore pe zi la televizor, timp in care vad, in medie, 17.000 de spoturi publicitare, a declarat Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director, Starcom, joi, la conferinta „The Future…




17:15, 04.12.2014

Pe scurt: Cristian Burci a preluat Mynele TV. Dezbatere Mediafax-Discovery despre viitorul publicitatii TV

Omul de afaceri Cristian Burci a preluat controlul asupra postului Mynele TV, ce urmeaza sa fie transformat radical intr-un post pentru tineri, din primavara, scrie joi Paginademedia.ro. Tot joi, Mediafax si Discovery…




14:40, 04.12.2014

Romanii, lipiti de ecran: petrec 6 ore/ zi la TV si vad aproape 17.000 de reclame

Romanii petrec aproape sase ore pe zi la televizor, timp in care vad, in medie, 17.000 de spoturi publicitare, a declarat Alexandra Iavorschi, Associate Managing Director, Starcom, joi, la conferinta "The…




15:39, 17.04.2014

Jumatate dintre "concursomanii" de pe Facebook, nu cumpara brandurile pe care le urmaresc

Aproape jumatate dintre concursomanii care urmaresc brand-urile pe Facebook nu au intentia de a le cumpara, preferand activarile care nu implica mult effort. Acestea sunt competitiile like&share fotografie + castig…




15:39, 05.02.2014

Vezi cele mai importante trenduri din Romania in 2014 INFOGRAFIC

Natalitatea va continua sa scada in Romania in acest an, in timp ce mai multi tineri se vor integra in campul muncii. Acestea sunt doar doua dintre trendurile locale ale anului 2014, identificate de Starcom. Starcom…




00:00, 07.10.2013

Specializat - Publicis preia Leo Burnett, Starcom, Optimedia, The Practice si iLeo

Publicis Groupe îsi consolideaza prezenta în România prin preluarea capitalului majoritar a cinci agentii afiliate. Grupul a anuntat saptamâna trecuta semnarea unui acord final pentru cresterea participatiei sale…




09:45, 24.07.2013

Studiu: Ce îi influențează pe români să cumpere

Dacă eram convinși că reclamele vând ușor produsul, se pare că tinerii cu vârste cuprinse între 18 și 24 de ani dau o lecție importantă de marketing. Conform ultimelor studii create de Starcom, o reclamă bine gândită,…




12:02, 07.06.2013

IAB MIXX Awards Romania 2013: Interactions a fost marea agentie castigatoare

​Industria de publicitate online din Romania si-a desemnat ieri seara castigatorii, in cadrul celei de-a doua editii a IAB Mixx Awards Romania. Gala de premiere s-a desfasurat ca parte a ICEE Fest, eveniment organizat…




17:06, 11.01.2013

Anunt umanitar. La doar 31 a suferit un AVC. Un tanar din publicitate are mare nevoie de ajutor

Radu Roman, impreuna cu sotia si baietelul lor de aproape un an La doar 31 de ani, un accident vascular cerebral l-a adus in coma pe Radu Roman. In termeni medicali, este vorba de o coma indice Glasgow 3. Radu…




15:25, 25.01.2012

General Motors pune capat colaborarii cu Publicis

Grupul francez Publicis a pierdut contractul de consiliere media cu constructorul auto american General Motors (GM). In 2010, acest contract s-a ridicat la 27 miliarde de euro. &"Grupul Publicis regreta incheierea…