Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

14:15, 06.02.2024

Studiu Reveal Marketing Research: O experiență plăcută la sala de fitness este influențată de genul muzical preferat (43%) și de ritmul alert al muzicii (34%) r

Studiu Reveal Marketing Research: O experiență plăcută la sala de fitness este influențată de genul muzical preferat (43%) și de ritmul alert al muzicii…

Reveal Marketing Research a desfășurat un studiu reprezentativ la nivel național pentru a afla care este rolul și impactul muzicii cunoscute ce se aude pe fundal în timpul antrenamentelor la sala de fitness.41%…




15:10, 17.01.2024

Foamea de magie la români

De ce avem atâtea farmacii sau săli de jocuri de noroc la fiecare colț de stradă? De ce ne e frică de sărăcie? De ce alegem eroul salvator din politică în ultimul moment?  O explicație știintifică a acestor alegeri…




06:30, 14.01.2024

Planurile financiare ale românilor pentru noul an. Cum să faci mai mulți bani în 2024

Românii sunt optimiști referitor la îmbunătăţirea situaţiei financiare personale în 2024. Mai exact, un procent de 34%, respectiv: 39% femei, față de 28% bărbaţi. Procentul crește în categoria de vârstă 18 – 24…




07:05, 13.01.2024

Câți români cred că îi așteaptă o viață mai bună în 2024. Atitudinea față de relații personale, carieră, bani, religie și sănătate

Câți români cred că îi așteaptă o viață mai bună în 2024. Atitudinea față de relații personale, carieră, bani, religie și sănătate În privința anului 2024, 47% dintre români nu adoptă nicio perspectivă optimistă,…




10:16, 11.01.2024

Românii și-au pierdut optimismul. Doi din trei consideră că 2024 va fi un an mai prost decât 2023

Doar o treime dintre români cred că în 2024 vor avea o viață mai bună, comparativ cu 48% în 2023, arată un studiu al Reveal Marketing Research, publicat marți și citat de HotNews. Conform aceluiași studiu, 47%…




00:26, 11.01.2024

Tot mai puţini români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună

• Femeile rămân ceva mai optimiste decât bărbații! Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, comparativ cu 48% în 2023, optimismul acestora fiind în declin, relevă rezultatele unui studiu…




12:10, 10.01.2024

Studiu. Câți români au mai rămas optimiști la început de an?

Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, comparativ cu 48% în 2023, optimismul acestora fiind în declin, relevă rezultatele unui studiu de piaţă, publicat marţi. Conform cercetării Reveal…




00:20, 10.01.2024

Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, faţă de 48% în 2023

Doar 34% dintre români cred că îi aşteaptă o viaţă mai bună în 2024, comparativ cu 48% în 2023, optimismul acestora fiind în declin, relevă rezultatele unui studiu de piaţă, publicat marţi. Conform cercetării Reveal…




21:00, 09.01.2024

Românii, tot mai pesimiști: Doar 34% cred că o vor duce mai bine în 2024

Românii, tot mai pesimiști: Doar 34% cred că o vor duce mai bine în 2024 Potrivit rezultatelor unui studiu de piață publicat marți, doar 34% dintre români sunt optimiști în privința unei vieți mai bune în 2024,…




17:55, 09.01.2024

Românii și așteptările lor! Câteva date interesante

Care sunt așteptările și speranțele românilor de la noul an, dar și modul în care acestea au evoluat comparativ cu studiul similar desfășurat în urmă cu un an? Reveal Marketing Research a realizat un studiu reprezentativ…




15:30, 09.01.2024

Românii și-au pierdut optimismul. Doi din trei consideră că 2024 va fi un an mai prost decât 2023

Doar o treime dintre români cred că în 2024 vor avea o viață mai bună, comparativ cu 48% în 2023, arată un studiu al Reveal Marketing Research, publicat marți și citat de HotNews. Conform aceluiași studiu, 47%…




15:00, 09.01.2024

Optimism în declin: Doar o treime dintre români cred că în 2024 vor avea o viață mai bună / Cele mai mici scoruri de satisfacție vin de la job și situația…

Doar o treime dintre români cred că în 2024 vor avea o viață mai bună, comparativ cu 48% în 2023, arată un studiu al Reveal Marketing Research, publicat marți. De asemenea, 4 din 10 concetățeni își propun să-și…




10:20, 20.12.2023

Studiu: Românii, mai cumpătați în așteptarea Sărbătorilor

Românii sunt mai cumpătați în așteptarea sărbătorilor de iarnă. Vor cheltui cu 12% mai puțin decât anul trecut pe mâncare, cadouri și decorațiuni, arată cel mai recent studiu Reveal Marketing Research.  Ceercetarea…




09:10, 20.12.2023

Românii, mai cumpătați în așteptarea sărbătorilor de iarnă. Vor cheltui mai puţin pe mâncare, cadouri şi decoraţiuni de sărbători

Românii sunt mai cumpătaţi în aşteptarea Crăciunului şi Anului Nou. Vor cheltui cu 12% mai puţin decât anul trecut pe mâncare, cadouri şi decoraţiuni. Românii sunt mai cumpătaţi în acest an în preajma sărbătorilor…




21:00, 19.12.2023

Românii vor cheltui cu 12% mai puţin decât anul trecut pe mâncare, cadouri şi decoraţiuni de sărbători (studiu)

Românii sunt mai cumpătaţi în acest an în preajma sărbătorilor de iarnă, cheltuind cu 12% mai puţin decât anul trecut pe mâncare, cadouri şi decoraţiuni, iar suma medie se ridică la 1.188 lei, potrivit unui studiu…




20:55, 19.12.2023

Cheltuieli de sarbatori: Romanii vor cheltui cu 12% mai putin decat anul trecut. Iata pe ce

Romanii sunt mai cumpatati in acest an in preajma sarbatorilor de iarna, cheltuind cu 12 mai putin decat anul trecut pe mancare, cadouri si decoratiuni, iar suma medie se ridica la 1.188 lei, potrivit unui studiu…




17:45, 19.12.2023

Entuziasmul resimțit în apropierea sărbătorilor scade de la 17% anul trecut, la 6% în 2023 / Ce cadouri își doresc oamenii de Crăciun

Anul acesta, românii își vor petrece Crăciunul acasă (56%) sau în vizită la cei dragi (39%). O treime din buget se va duce pe mâncare și băuturi, 28% pe cadouri și 11% pe decorațiuni și atmosferă festivă. 4 din…




13:15, 18.12.2023

STUDIU Obiceiurile financiare ale românilor. Pentru ce ar vrea să pună bani deoparte

CIPRA - Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză – a realizat luna aceasta, cu sprijinul Reveal Marketing Research, un studiu despre obiceiurile și atitudinile românilor privind utilizarea diverselor modalități…




00:10, 18.12.2023

Aproape două treimi dintre români preferă să achite cu cardul cumpărăturile de Sărbători

Aproximativ 81% dintre români preferă plăţile la POS, mai ales pentru cumpărături la supermarket sau hypermarket, înregistrându-se un trend descendent de utilizare a numerarului, arată un studiu dat publicității…




14:10, 15.12.2023

61% dintre români preferă să achite cu cardul cumpărăturile de sărbători

În luna decembrie 2023, Asociația CIPRA – Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză – a realizat, cu sprijinul Reveal Marketing Research, un studiu despre obiceiurile și atitudinile românilor privind utilizarea…




13:06, 15.12.2023

Studiu: 1 din 2 români își prelungește sesiunea de cumpărături dacă pe fundal se aude muzică pe placul lor

Magazinele și mall-urile sunt destinațiile principale de timp liber ale românilor, iar 54% dintre români își prelungesc sesiunile de cumpărături dacă pe fundal se aude muzică cunoscută pe placul lor, arată un studiu…




12:21, 15.12.2023

Studiu: Ce preferinte au romanii in materie de plati

Un nou raport de cercetare realizat in luna decembrie 2023 de CIPRA in parteneriat cu Reveal Marketing Research a avut ca tema obiceiurile si atitudinile romanilor privind utilizarea diverselor modalitati de plata.…




12:05, 05.12.2023

În teorie consumatorii sunt din ce în ce mai conștienți de nevoia de a salva resursele planetei, în practică 28% încearcă să consume cât mai sustenabil…

Studiu Reveal Marketing Research (Studiul nr. 142 din cadrul Reveal Market Resources) Reveal Marketing Research, în colaborare cu Kaufland România, UniCredit Bank și Valorem, a realizat cea de-a doua ediție a barometrului…




11:10, 05.12.2023

STUDIU: Mai mult de jumătate dintre români au o disponibilitate redusă de a consuma sustenabil

STUDIU: Mai mult de jumătate dintre români au o disponibilitate redusă de a consuma sustenabilMai mult de jumătate dintre români (57%) manifestă o disponibilitate redusă de a consuma sustenabil şi declară că se…




11:41, 30.11.2023

STUDIU 9 din 10 români au auzit despre Sistemul de Garanție-Returnare, însă nu au o imagine clară asupra modului de funcționare a acestuia

87% dintre români au auzit despre Sistemul de Garanție-Returnare a ambalajelor băuturilor îmbuteliate, nivelul de conștientizare crescând cu 21% comparativ cu luna iunie 2023. 61% dintre români intenționează să…




13:45, 29.11.2023

9 din 10 români au auzit despre Sistemul de Garanție-Returnare, însă nu au o imagine clară asupra modului de funcționare a acestuia

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre ce știu, de unde au aflat și cum intenționează românii să acționeze în contextul…




12:50, 28.11.2023

Hub de date cu peste 140 de studii gratuite pentru susținerea pieței de marketing și comunicare din România

Studiu Reveal Market Resources Reveal Marketing Research, companie de cercetare de piață full-service cu o experiență de 15 ani de activitate în domeniu, lansează Reveal Market Resources. Acest hub de date cuprinde peste…




12:11, 14.11.2023

​Prețul mare al energiei îi face pe români să închidă lumina și televizorul când ies din cameră / Ce alte măsuri putem lua pentru a reduce risipa

Șapte din zece români vor să reducă risipa de energie, iar principalul factor care îi determină să ia această măsură este prețul mare al energiei, arată un studiu realizat de Reveal Marketing Research și România…




07:36, 28.10.2023

Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate

Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate Studiu: Muzica face parte din viața cotidiană a 87% dintre români. Care sunt genurile muzicale preferate…




13:25, 27.10.2023

Muzica îi însoțește zilnic pe 87% dintre români

Studiu Reveal Marketing Research Prin cel mai recent studiu reprezentativ la nivel național urban, Reveal Marketing Research și-a propus să creeze o imagine concretă asupra rolului muzicii cunoscute în viața de…