Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

00:10, 19.06.2024

Somnul şi odihna, printre aspectele cu cel mai mare impact asupra calităţii vieţii

Somnul şi odihna, printre aspectele cu cel mai mare impact asupra calităţii vieţii

Echilibrul între viaţa personală şi cea profesională, somnul, odihna şi alimentaţia sunt considerate de români pe primele locuri cu impactul cel mai mare asupra calităţii vieţii, conform unui studiu realizat de…




14:05, 18.06.2024

STUDIU: Bullyingul şi drogurile sunt principalele griji ale părinţilor români

STUDIU: Bullyingul şi drogurile sunt principalele griji ale părinţilor români

Bullyingul reprezintă primul aspect menţionat în categoria grijilor principale pe care le au respondenţii din ipostaza de părinţi (42%), urmat de abuzul de droguri (36%), stresul, dieta sănătoasă a copilului, informaţia…




13:55, 18.06.2024

Adaptare rapidă la Sistemul de Garanție-Returnare: 7 din 10 români returnează toate ambalajele cu garanție

Adaptare rapidă la Sistemul de Garanție-Returnare: 7 din 10 români returnează toate ambalajele cu garanție

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre atitudinile și comportamentele românilor în ceea ce privește Sistemul de…




12:40, 18.06.2024

Bullyingul și drogurile sunt principalele griji ale părinților români, conform unui nou studiu CIPRA

Bullyingul și drogurile sunt principalele griji ale părinților români, conform unui nou studiu CIPRA

Viața de familie și provocările părinților în relația cu copiii sunt subiectul celui mai recent studiu realizat de către Asociația CIPRA – Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză, cu ajutorul Reveal Marketing…




10:06, 14.06.2024

Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri, în 2024. Suma medie a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 lei

Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri, în 2024. Suma medie a crescut cu 9% față de 2023, ajungând la 327 lei

Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri în 2024, față de 2023, potrivit studiului Reveal Marketing Research, la comanda Indoor Brand Management. Astfel, suma medie cheltuită de români la o vizită în mall-uri…




16:55, 13.06.2024

Românii conștientizează tot mai mult importanța unui somn adecvat și sănătos

Românii conștientizează tot mai mult importanța unui somn adecvat și sănătos

Odihna a devenit un aspect crucial pentru calitatea vieții românilor, iar un nou studiu dezvăluie schimbările majore în prioritățile lor. Se întâmplă schimbări în comportamentele românilor legate de muncă. Se pare…




15:20, 13.06.2024

Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri în 2024

Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri în 2024

Studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management Cel mai recent studiu Reveal Marketing Research realizat la comanda Brand Management și-a propus să afle mai multe detalii despre cât timp petrec…




15:00, 13.06.2024

Studiu: Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri anul acesta

Studiu: Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri anul acesta

Cheltuieli în mall Românii cheltuiesc mai mulți bani în mall-uri în 2024, față de 2023, potrivit studiului Reveal Marketing Research, la comanda Indoor Brand Management, notează Economedia . Astfel, suma medie…




14:15, 11.06.2024

Odihna a avansat pe primul loc în topul aspectelor cu impact asupra calității vieții românilor

Odihna a avansat pe primul loc în topul aspectelor cu impact asupra calității vieții românilor

Studiu CIPRA Un nou raport de cercetare realizat în luna mai 2024 de către Asociația CIPRA – Centrul de Informare, Prevenire Risc și Analiză – alături de Reveal Marketing Research pune în evidență o schimbare notabilă…




12:40, 30.05.2024

1 Iunie, o zi de sărbătoare pentru copii și plină de provocări pentru 74% dintre părinți

1 Iunie, o zi de sărbătoare pentru copii și plină de provocări pentru 74% dintre părinți

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii atât despre modul în care se pregătesc românii să celebreze 1 Iunie, Ziua Copilului,…




14:20, 20.05.2024

Jumătate dintre români riscă să se îmbolnăvească la serviciu

Jumătate dintre români riscă să se îmbolnăvească la serviciu

Sunt date îngrijorătoare! Mai bine de jumătate dintre români încearcă să ia măsuri pentru a reduce nivelul de stres la locul de muncă, pentru a evita astfel afectarea sănătății mentale sau fizice. De altfel, 65%…




22:16, 14.05.2024

Studiu: Doar o treime dintre români sunt fericiți la locul de muncă

Studiu: Doar o treime dintre români sunt fericiți la locul de muncă

Doar o treime dintre români (34%) sunt fericiţi la locul de muncă, aceştia menţionând că desfăşoară activităţi care îi împlinesc personal şi contribuie la o stare generală de bine, arată rezultatele unui studiu…




12:55, 14.05.2024

Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere, în timp ce 51% dintre aceștia au luat măsuri pentru a combate epuizarea profesională

Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere, în timp ce 51% dintre aceștia au luat măsuri pentru a combate epuizarea profesională

Studiu Reveal Marketing Research Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere, în timp ce 51% dintre aceștia au luat măsuri pentru a combate epuizarea profesională.Într-o societate în care stresul profesional…




11:10, 14.05.2024

Fenomenul burnout, o problemă urgentă și persistentă: Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere

Fenomenul burnout, o problemă urgentă și persistentă: Doar 34% dintre români merg la muncă cu plăcere

Într-o societate în care stresul profesional devine o problemă tot mai urgentă și persistentă, cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre manifestarea…




12:10, 06.05.2024

Studiu. Românii își propun să arunce mai puțină mâncare

Studiu. Românii își propun să arunce mai puțină mâncare

Șapte din zece români își propun să arunce mai puțină mâncare la gunoi, relevă cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România. Studiul, ale cărui rezultate au fost difuzate…




07:15, 04.05.2024

Paștele în România: schimbări, tradiții și conexiuni

Paștele în România: schimbări, tradiții și conexiuni

Cu Sărbătorile Pascale apropiindu-se cu pași rapizi, studiul realizat de Reveal Marketing Research aduce în lumină interesantele tendințe și transformări în modul în care românii se pregătesc pentru această perioadă…




08:30, 03.05.2024

Peste 79% dintre români vor petrece Paștele acasă

Peste 79% dintre români vor petrece Paștele acasă

Peste 79% dintre români vor petrece Paște le acasă, în familie, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research. Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie,…




13:05, 02.05.2024

Studiu: Peste 79 % dintre români intenționează să-și petreacă Sărbătorile Pascale în familie, iar 16 % vor să călătorească

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75% vor să participe la slujba de Înviere din acest an, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research,…




12:36, 02.05.2024

Studiu. Cum mai petrec românii Sărbătorile Pascale

Studiu. Cum mai petrec românii Sărbătorile Pascale

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75% vor să participe la slujba de Înviere din acest an, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.…




11:10, 02.05.2024

STUDIU: Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale în familie; 16% îşi doresc să călătorească

STUDIU: Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale în familie; 16% îşi doresc să călătorească

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75% vor să participe la slujba de Înviere din acest an, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.




10:35, 02.05.2024

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale în familie;16% îşi doresc să călătorească(studiu)

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale în familie;16% îşi doresc să călătorească(studiu)

Peste 79% dintre români intenţionează să îşi petreacă Sărbătorile Pascale acasă, în familie, iar 75% vor să participe la slujba de Înviere din acest an, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research.…




13:25, 30.04.2024

Tot mai mulți români vor să evite consumul excesiv de mâncare și băutură de Paște

Tot mai mulți români vor să evite consumul excesiv de mâncare și băutură de Paște

Un studiu al Reveal Marketing arată că 44% dintre români au observat schimbări în modul în care sărbătoresc Paștele în ultimii ani, cu o creștere semnificativă în cazul tinerilor cu vârste cuprinse între 18-34…




00:15, 30.04.2024

44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui în ultimii ani

44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui în ultimii ani

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre cum se pregătesc românii în așteptarea sărbătorilor de Paște și în ce măsură comportamentele…




20:20, 29.04.2024

Studiu: 44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui

Studiu: 44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui

Cum se pregătesc românii în așteptarea sărbătorilor de Paște și în ce măsură comportamentele și nevoile acestora s-au schimbat comparativ cu studiul similar desfășurat anul trecut? Un studiu Reveal Marketing Research…




18:20, 29.04.2024

Ce înseamnă Paștele pentru români: o ancoră în trecut și o conexiune profundă cu familia și valorile fundamentale

Un studiu Reveal Marketing arată care sunt schimbările semnificative în modul în care românii sărbătoresc Paștele. Se observă o tendință de a evita agitația comercială și de a adopta obiceiuri mai simple și prietenoase…




17:56, 23.04.2024

7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

7 din 10 români intenționează să arunce mai puțină mâncare la gunoi

Studiu Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România despre comportamentul alimentar al românilor Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research în parteneriat cu Up România și-a propus să…




12:06, 09.04.2024

Doar 4 din 10 români din mediul urban care obișnuiesc să țină post sunt motivați de credința în Dumnezeu

Doar 4 din 10 români din mediul urban care obișnuiesc să țină post sunt motivați de credința în Dumnezeu

Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus să identifice, cât, cum și de ce postesc românii, urmărind diferențe în comportamentele și atitudinile acestora…




10:35, 09.04.2024

De ce postesc românii. Cele mai importante motive

De ce postesc românii. Cele mai importante motive

Cât, cum și de ce postesc românii? 47% dintre românii din mediul urban postesc, cei mai mulți dintre aceștia ținând post doar miercurea și vinerea (21%), potrivit unui studiu derulat de Reveal Marketing Research.…




09:00, 03.04.2024

STUDIU: Trei din zece români sunt de acord cu închiderea marilor magazine în weekend

STUDIU: Trei din zece români sunt de acord cu închiderea marilor magazine în weekend

Propunerea de a închide marile magazine de sâmbătă până luni dimineața este o inițiativă care își propune să aducă mai multe beneficii producătorilor locali, dar care ridică și multe semne de întrebare legate de…




18:30, 02.04.2024

Câți români ar fi de acord cu închiderea supermarketurilor în weekend. Studiul care pune capac oricăror tentative legislative pe această temă

Câți români ar fi de acord cu închiderea supermarketurilor în weekend. Studiul care pune capac oricăror tentative legislative pe această temă

Conform studiului derulat de Reveal Marketing Research, 90% dintre români declară că obişnuiesc să îşi facă cumpărăturile din supermarketuri şi hypermarketuri. În topul preferinţelor consumatorilor se regăsesc…