44% dintre români observă transformări în sărbătorirea Paștelui în ultimii ani
Publicat:Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus sa afle mai multe detalii despre cum se pregatesc romanii in așteptarea sarbatorilor de Paște și in ce masura comportamentele și nevoile acestora s-au schimbat comparativ cu studiul similar desfașurat anul trecut. Procentul celor care doresc sa calatoreasca in timpul Sarbatorilor Pascale a crescut […] Articolul 44% dintre romani observa transformari in sarbatorirea Paștelui in ultimii ani a fost publicat prima data in Curierul National .
Citeste articolul mai departe pe curierulnational.ro…
Sursa articol si foto: curierulnational.ro
Stiri pe aceeasi tema
Peste 79% dintre romani vor petrece Paștele acasa
08:30, 03.05.2024 - Peste 79% dintre romani vor petrece Paște le acasa, in familie, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research. Peste 79% dintre romani intentioneaza sa isi petreaca Sarbatorile Pascale acasa, in familie, iar 75% vor sa participe la slujba de Inviere din acest an. De asemenea, peste 67% dintre…
Studiu: Peste 79 % dintre romani intenționeaza sa-și petreaca Sarbatorile Pascale in familie, iar 16 % vor sa calatoreasca
13:05, 02.05.2024 - Peste 79% dintre romani intentioneaza sa isi petreaca Sarbatorile Pascale acasa, in familie, iar 75% vor sa participe la slujba de Inviere din acest an, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research, relateaza Agerpres.„Ca o tendinta notabila, observam o crestere semnificativa in procentul…
Studiu. Cum mai petrec romanii Sarbatorile Pascale
12:36, 02.05.2024 - Peste 79% dintre romani intentioneaza sa isi petreaca Sarbatorile Pascale acasa, in familie, iar 75% vor sa participe la slujba de Inviere din acest an, conform unui studiu realizat de Reveal Marketing Research. De asemenea, 32% dintre romani considera ca Pastele este mai mult despre conexiunea si comunicarea…
Studiu: 44% dintre romani observa transformari in sarbatorirea Paștelui
20:20, 29.04.2024 - Cum se pregatesc romanii in așteptarea sarbatorilor de Paște și in ce masura comportamentele și nevoile acestora s-au schimbat comparativ cu studiul similar desfașurat anul trecut? Un studiu Reveal Marketing Research releva date interesante. Conform rezultatelor studiului realizat de Reveal Marketing…
7 din 10 romani intenționeaza sa arunce mai puțina mancare la gunoi
17:56, 23.04.2024 - Studiu Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania despre comportamentul alimentar al romanilor Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research in parteneriat cu Up Romania și-a propus sa identifice atitudinile și comportamentele romanilor cu privire la subiectul reducerii risipei…
Doar 4 din 10 romani din mediul urban care obișnuiesc sa țina post sunt motivați de credința in Dumnezeu
12:06, 09.04.2024 - Studiu Reveal Marketing Research Cel mai recent studiu derulat de Reveal Marketing Research și-a propus sa identifice, cat, cum și de ce postesc romanii, urmarind diferențe in comportamentele și atitudinile acestora comparativ cu studiul similar derulat in apropierea Sarbatorilor Pascale din 2022.47%…
CITR a finalizat raportul privind cauzele falimentului Euroins
14:20, 05.04.2024 - CITR Filiala București SPRL, lichidatorul judiciar al Euroins, a finalizat raportul privind cauzele falimentului Euroins și a identificat o serie de elemente de natura operaționala și de gestionare a fondurilor care au dus la faliment. ”Intocmirea raportului privind cauzele reprezinta o etapa esențiala…
53% dintre romani ar alege sa indeparteze din viețile lor un prieten apropiat care ar recurge la furt din motive financiare
14:25, 19.03.2024 - Studiu Reveal Marketing Research Partea intai a celui mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research a avut ca scop explorarea valorilor și comportamentelor etice și morale ale romanilor, și a modului in care acestea se transforma și dobandesc nuanțe diferite in funcție de contextul specific…