Retail Director Gfk Rom - Stiri si informatii despre Retail Director Gfk Rom | prima pagina Ultima actualizare: 17:01:14, 16.06.2024
10:27, 02.02.2018
Preţurile în creştere vor reduce consumul
Potrivit unei analize realizate de Institutul Naţional de Statistică pe un eşantion de 8.216 manageri din mai multe domenii economice, rezultă că în perioada următoare vor creşte preţurile în toate domeniile de…
12:45, 24.12.2013
Românii, abonaţi la hipermarket. Kaufland, Carrefour şi Lidl domină piaţa
“Până în septembrie 2014, ne aşteptăm la o schimbare a topului ca urmare a preluării magazinelor Real de către Grupul Metro şi remodelarea acestora sub marca Auchan. Estimăm că la finalizarea acestui proces Auchan…
16:36, 28.08.2013
Iata ce produse prefera romanii sa puna in cosul de cumparaturi
Dacă și România va urma calea țărilor occidentale, zeci de mărci ale producătorilor vor fi scoase de pe rafturi, care vor fi umplute tot mai mult cu așa-numitele „mărci proprii“ ale retailerilor. Creşterea…
03:04, 27.08.2013
Internetul a devenit oracolui cumpărăturilor la români
“Accesarea site-urilor de comparare a preturilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor si a recenziilor altor cumparatori, schimbul de informatii din retelele sociale, toate acestea sunt…
15:00, 26.08.2013
În deciziile de cumpărături, românii se fosesc de smartphone pentru recenzii online şi comparare de produse
Cum smartphone-ul a fost decizia de shopping telecom pentru unul din patru români iar accesul la internet a depăşit pragul de 60% în mediul urban, repercusiunile la nivel socio-economic nu se lasă aşteptate. Astfel,…
14:00, 26.08.2013
STUDIU Şapte din zece români consultă Internetul înainte de a cumpăra un produs
„Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…
12:30, 26.08.2013
Şapte din zece români folosesc Internetul în decizia de a cumpăra un produs
"Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…
10:54, 26.08.2013
Gfk: Retelele sociale si smartphone-urile devin tot mai importante in deciziile luate de cumparatori
Evolutia internetului, a smartphone-urilor si a retelelor sociale a schimbat masiv comportamentul cumparatorilor, foarte multi consultand recenzii, comparand preturi si scanand coduri de bare cu telefonul, arata…
10:36, 26.08.2013
Cum arată profilul noului cumpărător al erei digitale în România
În acelaşi timp, apetitul românilor pentru tablete şi smartphone-uri este în continuă creştere. Vânzările au cunoscut o importantă tendinţă ascendentă în ultimii ani, smartphone-urile ajungând la o pondere de 25%…