Limitless Agency - Stiri si informatii despre Limitless Agency | prima pagina Ultima actualizare: 01:51:32, 09.05.2024
11:30, 28.11.2023
Cel mai scump produs vândut de Black Friday în România. Pe ce a plătit un client 150.000 de euro
Cel mai scump produs cumpărat de Black Friday 2023 a fost un televizor smart LED în valoare de aproape 150.000. Printre cele mai mari achiziţii de anul acesta, de Black Friday, se mai numără o pereche de pantofi…
00:05, 03.08.2023
Românii au cumpărat online, anul trecut, de aproape 7 miliarde de euro
Românii au cheltuit online, în 2022, aproape 7 miliarde de euro, din care 2,6 miliarde de euro pe haine şi încălţăminte, arată un studiu de specialitate, dat publicităţii și preluat de Agerpres. Conform analizei…
14:35, 02.08.2023
Românii au „spart” aproape 7 miliarde euro la shopping online anul trecut. Ce s-a vândut cel mai bine
Românii au făcut cumpărături online de aproximativ 7 miliarde de euro în 2022, din care mai mult de jumătate reprezintă îmbrăcăminte şi electronice, potrivit datelor raportului eBook eCommerce Growth Strategies…
20:25, 01.08.2023
Românii au spart banii pe cumpărături online în 2022: Au cheltuit aproape 7 miliarde de euro
Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care mai mult de jumătate reprezintă îmbrăcăminte şi electronice, potrivit datelor raportului eBook eCommerce Growth Strategies realizat…
19:30, 01.08.2023
Românii au cheltuit online 2,6 miliarde de euro doar pe haine şi încălţăminte, anul trecut
Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care mai mult de jumătate reprezintă îmbrăcăminte şi electronice, potrivit datelor raportului eBook eCommerce Growth Strategies realizat…
18:05, 01.08.2023
STUDIU: Românii au cheltuit online 2,6 miliarde de euro pe haine şi încălţăminte, anul trecut, iar 72% dintre ei aşteaptă să economisească înainte să…
”Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care peste 50% reprezintă cheltuieli pe articole vestimentare şi electronice”, potrivit datelor eBook eCommerce Growth Strategies,…
15:06, 01.08.2023
Românii au cheltuit miliarde de euro pe haine și electronice achiziționate online
Românii au făcut cumpărături online de aproape 7 miliarde de euro în 2022, din care peste 50% reprezintă cheltuieli pe articole vestimentare și electronice, potrivit unui raport Limitless Agency.
18:10, 12.06.2023
ANALIZĂ: Mai mult de jumătate din populaţia României va folosi comerţul online până în 2025, piaţa de ecommerce ajungând la 10 miliarde de euro
”Piaţa de ecommerce din România devine tot mai puternică în Europa de Sud-Est, cu o creştere mai rapidă decât media globală, de 16,6% pe an, ajungând astfel la o valoare totală de 10 miliarde de euro până în 2025”,…
17:10, 08.06.2023
Antreprenorii din sud-vestul țării sunt invitați la Gomag MeetUp Timișoara pe 15 iunie 2023
Caravana conferințelor regionale Gomag continuă cu o nouă ediție Gomag MeetUp, la Timișoara.Evenimentul are loc pe 15 iunie 2023, la Hotel Lido, sala Diamond, iar numărul de participanți este limitat la 100 de…
06:35, 01.05.2023
Cea mai scumpă achiziție online din România în T1: Un televizor de 148.000 euro
Piața de ecommerce din România a înregistrat un trend ascendent în primul trimestru din 2023, valoarea totală a comenzilor fiind de peste 180 de milioane de euro, în ciuda inflației ridicate, arată datele unei…
16:55, 28.04.2023
Românii au făcut comenzi online de peste 180 de milioane de euro în primul trimestru din 2023
Românii au făcut comenzi online în valoare de 180 de milioane de euro în primul trimestru din an, iar cea mai mare comandă în primele luni din an a fost un televizor în valoare de 730.000 lei (peste 148.000 euro),…
22:10, 15.03.2023
Care este cel mai scump cadou comandat în România de Ziua Femeii. A costat aproape 10.000 euro
O româncă a primit un cadou de 10.000 de euro cu ocazia Zilei Femeii. Cu ocazia zilelor de Mărțișor și Ziua Internațională a Femeii, piața de cadouri a crescut cu 64% în perioada 1-8 martie 2023 comparativ cu aceeași…
15:15, 20.12.2022
Un antreprenor român preia 9% din compania Termene.ro şi dezvoltă o platformă unică în România, care să concureze cu LinkedIn Ads
”Antreprenorul Daniel Slăvenie (35 ani), co-fondator Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenţii de marketing digital din România, preia 9% din compania de date financiare Termene.ro. Prin această investiţie,…
19:11, 15.12.2022
Compania românească de marketing digital Limitless Agency încheie anul 2022 cu o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro
Compania românească de marketing digital Limitless Agency încheie anul cu o cifră de afaceri de aproximativ 4 milioane de euro în acest an şi vrea să se extindă anul viitor în SUA şi în Marea Britanie. Fii la curent…
18:15, 13.12.2022
ANALIZĂ: Consumatorii din România au fost mai cumpătaţi în 2022 decât în alţi ani, nu mai fac cumpărături de impuls ca în anii trecuţi şi sunt mai chibzuiţi…
”După perioada pandemiei, în care a avut un boom fără precedent al vânzărilor online în România, în 2022, piaţa de ecommerce a înregistrat un ritm de creştere mai lent, fiind dominată de tendinţe de „reaşezare”…
18:30, 17.11.2022
Cum arată televizorul de 150.000 de euro vândut de Black Friday în România
Cea mai mare comandă de Black Friday în România a fost un televizor de 148.731 euro, potrivit agenției de marketing online Limitless Agency, care a analizat datele a 568 de magazine online din România. Compania…
15:55, 17.11.2022
Un român și-a cumpărat de Black Friday un TELEVIZOR de 148.000 de euro
Cea mai mare comandă de Black Friday a fost un televizor în valoare de 148.731 euro, precizează agenția de marketing online Limitless Agency, care a centralizat rezultatele campaniei Black Friday 2022. Pe ansamblu,…
15:40, 17.11.2022
De Black Friday, magazinele online au avut 150.000 de comenzi și venituri de peste 20 mil. euro
În weekendul 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%,…
15:16, 17.11.2022
Cea mai mare comandă de Black Friday în România: pe ce a dat 148.000 de euro un român!
În weekendul 11-13 noiembrie, în care au avut loc cele mai intense campanii de Black Friday 2022, magazinele online au înregistrat venituri în valoare de aproape 21 milioane de euro, în ușoară creștere, cu 1,5%,…
14:01, 14.06.2022
Două dintre cele mai mari agenții de Digital Marketing – MoLoSo Agency și SEOCupcake își unesc forțele
Două dintre cele mai mari agenții de marketing online din România au fuzionat. MoLoSo Agency și SEOCupcake sunt specializate în oferirea de servicii PPC și SEO, iar noua entitate formată de cele două companii se…