Kantar Millward Brown - Stiri si informatii despre Kantar Millward Brown | pagina 2 Ultima actualizare: 01:51:07, 07.05.2024
11:27, 06.06.2017
Topul BrandZTM al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel global este condus, în 2017, de ‘Cei Cinci Neînfricaţi’ ai tehnologiei
Giganţii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon şi Facebook, ocupă primele 5 poziţii în Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicităţii astăzi de către…
11:17, 06.06.2017
Top: Care sunt cele mai valoroase branduri din lume
Gigantii din tehnologie, Google, Apple, Microsoft, Amazon si Facebook, ocupa primele 5 pozitii in Topul BrandZTM 2017 al celor mai valoroase 100 de branduri la nivel mondial, dat publicitatii astazi de catre WPP…
16:54, 11.01.2017
Cum captezi interesul generatiilor X, Y si Z. Principalele lor caracteristici: cunosc mediul digital si sunt mai sceptice legat de reclame - Studiu
Generatiei Z - acum in varsta de 16-19 ani - devine din ce in ce mai importanti pentru branduri dintr-o mare varietate de categorii si produse. Aceasta numara aproximativ 2 miliarde de membri la nivel global,…
16:54, 10.01.2017
Generaţia Z preferă reclamele mai scurte de 10 secunde. Cei mai mulţi au ad blocking
Generaţia Z preferă reclamele mai scurte de 10 secunde într-o măsură mai mare decât generaţiile anterioare, iar şansele ca reprezentanţii acestui grup să aibă instalat software de ad blocking pe desktop sunt mai…
14:03, 10.01.2017
Mărci, pe locuri, fiţi gata…! – Generaţia Z creşte şi este gata să dea startul unei noi curse cu obstacole, susţine Kantar Millward Brown
Un nou studiu AdReaction de la Kantar Millward Brown, dat publicităţii astăzi, dezvăluie faptul ca Generaţia Z gândeşte şi reacţionează diferit în privinţa reclamelor, faţă de predecesoarele sale.…
17:12, 06.12.2016
Previziunile Kantar Millward Brown pentru 2017
Kantar Millward Brown, una dintre cele mai mari agentii de research la nivel global, ce sprijina companiile sa dezvolte branduri puternice, da astazi publicitatii previziunile anuale legate de mediul digital si…
14:39, 06.12.2016
Cum vinzi Generatiei Z. Previziuni pentru mediul digital si canalele media pentru 2017
Prioritatile departamentelor de marketing ar trebui sa fie intelegerea rapida a nevoilor, aspiratiilor si comportamentului Generatiei Z (asa-numitii post-millenials sau centennials) si descurajarea fenomenului…
08:42, 18.11.2016
BLACK FRIDAY 2016. Toate ofertele şi REDUCERILE. Vezi recomandările pentru cumpărători
UPDATE Vineri dimineaţă, site-ul eMAG.ro a fost indisponibil de mai multe ori din cauza numărul mare de utilizatori. Mesajul afişat: "Serviciu momentan indisponibil... revenim imediat!". Anul trecut, numărul maxim…
14:09, 17.11.2016
BLACK FRIDAY 2016: CARE SUNT PRODUSELE CELE MAI VANATE DE ROMANI
BLACK FRIDAY 2016. Romanii vor cumpara, cu preponderenta, de BLACK FRIDAY 2016, produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici si frigidere, dar si telefoane mobile si masini de spalat, releva o cercetare…
12:09, 17.11.2016
Romanii “vaneaza” televizoarele, electrocasnicele mici si frigiderele, de Black Friday. Aproape 60% vor sa cumpere ceva in Vinerea Neagra
Romanii vor cumpara, cu preponderenta, de Black Friday 2016, produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici si frigidere, dar si telefoane mobile si masini de spalat, releva o cercetare realizata de…
11:55, 17.11.2016
De BLACK FRIDAY, romanii cauta electrocasnice si gadgeturi!
De Black Friday, romanii vor cumpara anul acesta, in special produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici şi frigidere, dar şi telefoane mobile şi maşini de spălat. In orice caz, asa reiese dintr-un…
11:19, 17.11.2016
Black Friday 2016. Televizoarele, electrocasnicele mici şi frigiderele, pe listele de cumpărături ale românilor
Conform sondajului, anul acesta, în Vinerea Neagră, în topul preferințelor pentru cumpărături se regăsesc cel mai frecvent televizoarele (41%), electrocasnicele mici (32%) și frigiderele (25%). În același timp,…
10:53, 17.11.2016
Black Friday 2016: Românii vor să cumpere în special televizoare, electrocasnice mici și frigidere (studiu)
Românii vor cumpăra, cu preponderență, de Black Friday 2016, produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici și frigidere, dar și telefoane mobile și mașini de spălat, relevă o cercetare realizată de…
10:43, 17.11.2016
STUDIU Black Friday 2016: Românii vor să cumpere în special televizoare, electrocasnice mici şi frigidere
Românii vor cumpăra, cu preponderenţă, de Black Friday 2016, produse electro-IT, precum televizoare, electrocasnice mici şi frigidere, dar şi telefoane mobile şi maşini de spălat, relevă o cercetare realizată de…
09:55, 17.11.2016
Black Friday: Topul magazinelor de unde vor cumpăra românii produse anul acesta
Kantar Millward Brown România, lider în piața locală de cercetare de marketing în zonele de brand, media și de comunicare, publică astăzi rezultatele celui mai nou studiu despre evenimentul Black Friday.
13:09, 11.10.2016
Clienții Orange au votat zonele în care acoperirea 4G va fi extinsă prin aplicația Orange 4G Fun Kit
În urma votului prin intermediul aplicației Orange 4G Fun Kit, clienții Orange 3G şi 4G au ales zonele în care acoperirea 4G va fi extinsă. Astfel, în ordinea voturilor, primele 10 județele indicate de utilizatori…