Global Customer Service Survey - Stiri si informatii despre Global Customer Service Survey | prima pagina Ultima actualizare: 05:46:13, 06.06.2024
19:42, 25.06.2014
În câte MINUTE se poate pierde un client? Reţelele Facebook şi Twitter creează o presiune enormă asupra companiilor
Care ar fi azi timpul maxim de aşteptare în care un agent de servicii trebuie să răspundă la apelul telefonic al unui client? Câtă răbdare mai avem în dialogul la distanţă cu o companie? Un studiu recent arată…
16:36, 25.06.2014
Companiile ar trebui sa preia apelul telefonic de la client in mai putin de 3 minute - studiu
Peste doua treimi dintre consumatori considera ca timpul de asteptare in care un agent de servicii clienti ar trebui sa preia un apel telefonic este de sub 3 minute, iar raspunsul la solicitare sa fie transmis…
14:57, 25.06.2014
Cât de repede trebuie să răspundă companiile la solicitările clienților prin telefon sau social media că să nu îi piardă
Potrivit sondajului anual Global Customer Service Survey, realizat de Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa…