Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

19:42, 25.06.2014

În câte MINUTE se poate pierde un client? Reţelele Facebook şi Twitter creează o presiune enormă asupra companiilor

Care ar fi azi timpul maxim de aşteptare în care un agent de servicii trebuie să răspundă la apelul telefonic al unui client? Câtă răbdare mai avem în dialogul la distanţă cu o companie? Un studiu recent arată…




16:36, 25.06.2014

Companiile ar trebui sa preia apelul telefonic de la client in mai putin de 3 minute - studiu

Peste doua treimi dintre consumatori considera ca timpul de asteptare in care un agent de servicii clienti ar trebui sa preia un apel telefonic este de sub 3 minute, iar raspunsul la solicitare sa fie transmis…




14:57, 25.06.2014

Cât de repede trebuie să răspundă companiile la solicitările clienților prin telefon sau social media că să nu îi piardă

Potrivit sondajului anual Global Customer Service Survey, realizat de Interactive Intelligence Group Inc. (Nasdaq: ININ), furnizor global de soluţii software şi servicii dezvoltate pentru a îmbunătăţi experienţa…