Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

19:30, 01.04.2015

Parfumul cu miros de burger a fost lansat pe piață

Parfumul cu miros de hamburger a fost lansat în Japonia de un celelbru lanţ de fast-food. Nu, nu este o păcăleală, ci o promoţie desfăşurată doar pe parcursul acestei zile. Rețeaua japoneză de restaurante fast-food…




01:05, 01.04.2015

Astăzi se lansează parfumul cu miros de hamburgher. Nu e de glumă

Va putea fi cumpărat doar în Japonia, în data de 1 aprilie Sucursala japoneză a celebrului lanț de fast-food Burger King va lansa un parfum cu miros de "Whopper". Acesta este hamburgerul său de referință, care…




00:00, 30.03.2015

Parfum cu miros de hamburger, lansat în Japonia

Sucursala japoneză a celebrului lanț de fast-food Burger King va lansa un parfum cu miros de "Whopper", hamburgerul său de referință, care va putea fi cumpărat doar în Japonia, în data de 1 aprilie, relatează EFE.…




16:50, 25.03.2015

Un parfum cu miros de hamburger va fi lansat de 1 aprilie în Japonia

Sucursala japoneză a celebrului lanț de fast-food Burger King va lansa un parfum cu miros de "Whopper", hamburgerul său de referință, care va putea fi cumpărat doar în Japonia, în data de 1 aprilie, relatează…




18:15, 19.03.2015

Un celebru lant de restaurante fast-food lanseaza o chiftea de parfum!

Burger King Japonia lanseaza, in editie limitata, un parfum cu miros de gratar. Un recipient elegant, care va contine parfumul cu damf de hamburger perpelit pe grill, va fi oferit tuturor clientilor care comanda…




13:48, 20.09.2014

Burger King Black. Cel mai ciudat sandwich din lume

Imaginile cu oferta iesita din comun fac furori pe internet, relateaza GadgetReport.ro.  Daca va intereseaza reteta, noul burger este format din doua felii de chifla pigmentate intr-un negru puternic, o bucata…




13:24, 11.09.2014

S-au lansat burgerii negri! Iata din ce sunt facuti! - VIDEO

burgerii negri Fara doar si poate, chinezii si japonezii sunt cele mai creative natii din lume. Cu "harul" de a schimba complet preparatele, in speranta ca oamenii vor fi mai receptivi la nou, japonezii au "reinventat"…