Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:25, 02.05.2024

Viteze medii de 43-46 km/h - Cât vor face trenurile când se redeschide circulația pe linia directă București - Giurgiu

​Din luna iunie vor reveni după 19 ani de pauză trenurile pe linia 102 București Nord - București Progresu - Grădiștea - Giurgiu, dar vitezele nu vor fi prea mari, iar călătoria București Progresu - Giurgiu va…




15:15, 18.03.2024

Se apropie momentul când vom putea ajunge de la București la Giurgiu în mai puțin de oră pe calea ferată

Se apropie momentul când vom putea ajunge de la București la Giurgiu în mai puțin de oră pe calea ferată

Trenurile sunt așteptate să revină pe ruta directă dintre București și Giurgiu în trimestrul trei al acestui an. Un oficial al Ministerului Transporturilor a declarat că trenurile sunt așteptate să revină pe ruta…




18:55, 22.02.2022

Paşi înainte în realizarea proiectului de trenuri metropolitane

◉ Mai multe etape pentru implementare ◉ Intergrare tarifară și pe alte linii ◉ Mai puțină poluare și timp mai scurt   Se intenționează realizarea integrării tarifare și pe alte linii, una dintre acestea fiind pe…




13:00, 25.10.2021

A fost demolat vechiul pod feroviar de la Grădiștea. În curând va începe construcția noului pod de pe ruta directă București - Giurgiu

Podul vechi de la Grădiștea, de pe linia 902 București - Giurgiu, a fost demolat, scrie publicația România Feroviară, iar compania austriacă Porr, care a câștigat proiectul, va începe construcția…




21:54, 09.07.2019

Marile proiecte pentru Gara de Nord: trenuri subterane, centru comercial in statia Bucuresti Nord

Ministerul Transporturilor propune, in Strategia de dezvoltare a infrastructurii feroviare, modernizarea Garii de Nord din Bucuresti; proiectele prevad realizarea conexiunilor subterane intre statiile Bucuresti…




14:20, 13.11.2018

Analiză: Sistemul de termoficare din Bucureşti, aproape de termenul de expirare

Sistemul de termoficare din Bucureşti are nevoie urgentă de investiţii, în condiţiile în care peste trei sferturi din conductele RADET au peste 40 de ani şi riscă să crape în această iarnă, iar CET-urile îşi vor…




21:45, 22.08.2018

Căile Ferate ale Bucureştiului, în prag de desfiinţare. Drumul de fier urban, înlocuit cu bulevarde

Vestul Capitalei este una dintre cele mai dense zone urbane din România. Peste 400.000 de oameni locuiesc în celebrele „cartierele-dormitor”, aşa cum au fost botezate de comunişti, nemaipunând la socoteală localităţile…




22:54, 15.08.2018

Decizie de ultimă oră: O nouă şosea va traversa Bucureştiul

Primăria cere ca linia de cale ferată Bucureşti Cotroceni – Bucureşti Progresu să treacă din domeniul public al statului şi din administrarea Ministerului Transporturilor în domeniul public al Municipiului Bucureşti.…




23:36, 11.07.2018

Un proiect făcut fără cap provoacă neplăceri locuitorilor din Jilava. Decizii luate de CNAIR care pot pune în pericol viaţa cetăţenilor

  Modernizarea DN5 pe sectorul București – Adunații Copăceni, între km 7+573 și 19+220, a creat o situație deosebit de neplăcută pentru locuitorii din cartierul jilăvean „Grădiniță”, fost „1Mai”: o trecere de pietoni,…




18:10, 22.09.2017

CFR a semnat contractul pentru elaborarea studiului de fezabilitate pe tronsonul Bucureşti-Giurgiu

Potrivit unui comunicat al CFR SA, studiul de fezabilitate va fi finanțat prin fonduri externe nerambursabile, respectiv prin Programul Operațional Infrastructura Mare. Studiul de fezabilitate va prezenta varianta…




09:42, 26.04.2016

Care mai este stadiul liniei de cale ferată Giurgiu-București? CFR anunță licitație publică deschisă

În sfârșit încep să se facă pași pentru redeschiderea liniei de cale ferată București – Grădiștea – Giurgiu. Compania Naţională de Căi Ferate (CFR) anunță public printr-un comunicat de presă că organizează licitaţia…




17:59, 25.04.2016

În sfârşit, linia ferată Bucureşti-Giurgiu va fi reabilitată. CFR lansează o licitaţie pentru studiul de fezabilitate

„Valoarea totală estimată a contractului este de 19.267.200 RON fără TVA, sursa de finanţare fiind asigurată prin Programul Operaţional Infrastructură Mare 2014-2020“, anunţă CFR SA. Scopul modernizării Potrivit…