Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Trei sferturi dintre români spun că au o relație bună cu băncile

Publicat:

In general, romanii nu intampina probleme cu bancile sau cu IFN-urile, peste 75% dintre cei chestionați au declarat ca au o relație buna cu instituțiile financiare. Cei nemultumiti au invocat printre motive comisioanele si conditiile contractuale dezavantajoase, potrivit CSALB, conform Mediafax.

Dintre romanii care sunt nemulțumiți de relația cu bancile / IFN-urile, 38% au menționat comisioanele drept principala cauza, iar 33% condițiile contractuale considerate dezavantajoase, potrivit unui studiu al Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar.

Citește…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Profitul net al Grupului BRD a scazut cu 4,6% in primul trimestru, la 326,3 milioane lei

10:55, 03.05.2024 - La nivel individual, banca a raportat un profit net de 322 milioane lei, in scadere de la 332,7 milioane lei in primjul trimestru al anului 2023. ”Profitul brut al grupului BRD a atins 455 milioane lei in T1 2024 (+6,5% comparativ cu T1 2023), iar raportul cost-venit a fost imbunatatit prin efectul…

Bancile, obligate sa-și ajute clienții care nu pot plati datoriile

18:15, 26.04.2024 - S-a dat o Ordonanța! Bancile sunt obligate sa-și ajute clienții care nu pot plati datoriile. Potrivit Ordonanței de urgența a Guvernului nr. 15/2004 , bancile sunt obligate sa demonstreze ca au incercat restructurarea datoriilor care inregistreaza intarzieri la plata mai mari de 90 zile. Ce includ masurile…

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Centrul de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar: Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere din 420 cereri adresate bancilor. In 98% dintre negocierile purtate in acest an, partile s-au impacat

17:55, 14.03.2024 - ”Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor („World Consumer Rights Day”) este marcata in fiecare an pe data de 15 martie. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii si produse financiare din Romania au invocat…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a Litigiilor in domeniul Bancar

20:50, 13.02.2024 - Numarul de dosare constituite la nivelul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in 2023 a urcat la 758, de la 658 in 2022, cel al solutionarilor amiabile a scazut la 555... The post LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a…

Cum și-a redus o bacauanca ratele creditului prin negociere cu banca

15:05, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…

Cum și-a redus semnificativ ratele creditului o bacauanca prin negociere cu banca

15:00, 07.02.2024 - O bacauanca a reușit sa obțina o reducere semnificativa a ratei creditului sau, negociind cu banca in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Bancar (CSALB). Valentina A. din Bacau a solicitat ajutor pentru eșalonarea ratei creditului, invocand motive medicale grave, iar…


Ce parere ai despre aceasta stire?