Brand Strength Index - Stiri si informatii despre Brand Strength Index | prima pagina Ultima actualizare: 06:11:09, 26.04.2024
16:40, 01.02.2022
Banca Transilvania este în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume
Banca Transilvania este în topul celor mai valoroase 500 de branduri bancare din lume, conform Brand Finance Banking 500 2022. Detaliile despre BT sunt rezumate mai jos, iar cele despre clasament sunt în comunicatul…
11:43, 30.09.2019
Deloitte, desemnat de Brand Finance cel mai valoros și mai puternic brand din lume în rândul serviciilor comerciale
Deloitte a fost desemnat cel mai valoros și mai puternic brand din lume în rândul serviciilor comerciale, conform ediției din acest an a raportului Brand Finance dedicat serviciilor comerciale . Brand Finance,…
11:52, 13.06.2019
Valoarea celor mai mari 50 de branduri românești cumulează până la 5 miliarde de euro
Valoarea combinată a celor mai valoroase 50 de branduri româneşti a crescut cu 17% faţă de anul trecut, până la 5 miliarde euro, conform raportului publicat de Brand Finance, firmă independentă globală de evaluare…
09:28, 23.01.2019
Amazon, cel mai valoros brand global; Ferrari conduce cursa celor mai puternice branduri
Amazon ramane cel mai valoros brand global (187,9 miliarde dolari), iar Ferrari conduce cursa celor mai puternice branduri, conform raportului Brand Finance Global 500 2019, lansat marti la World Economic Forum,…
13:27, 22.01.2019
Forumul Davos - a fost desemnat cel mai valoros brand global: Amazon
Amazon rămâne cel mai valoros brand global (187,9 miliarde dolari), iar Ferrari conduce cursa celor mai puternice branduri, conform raportului Brand Finance Global 500 2019, lansat marţi la World Economic Forum,…
12:32, 22.01.2019
Apple nu mai este cel mai valoros brand din lume. Compania care a dărâmat toate recordurile în 2018 și al cărei fondator a ajuns cel mai bogat om al planetei
Amazon este cel mai valoros brand global (187,9 miliarde dolari), iar Ferrari conduce cursa celor mai puternice branduri, conform raportului Brand Finance Global 500 2019, lansat marţi la World Economic Forum,…
12:32, 22.01.2019
Ferrari, cel mai puternic brand din lume. Cel mai valoros brand este Amazon
După liderul Amazon, podiumul este completat de Apple (locul 2, cu 153,6 miliarde dolari) şi Google (locul 3, cu 142,8 miliarde dolari). Cu toată forţa sa de brand, Apple încetineşte în pieţele emergente şi nu…
09:58, 22.01.2019
Amazon rămâne cel mai valoros brand global, iar Ferrari conduce cursa celor mai puternice branduri
Ferrari accelerează și devine cel mai puternic brand global, cu un scor de 94.8 din 100, corespunzător unui rating AAA+ Trei dintre brandurile Big Four din consultanță, Deloitte, PwC și EY, au, de asemenea, o…
12:14, 02.02.2018
Enel, cel mai puternic brand din sectorul utilităţilor la nivel global, conform clasamentului Brand Finance Utilities 50
Enel, unul dintre cei mai importanţi operatori integrați de electricitate și gaze din lume, a fost poziționat în clasamentul global Brand Finance Utilities 50 drept cel mai puternic brand de utilitati al acestui…