Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Servicii de comunicaţii şi tehnologia informaţiei, în perioada stării de urgenţă

Publicat:

Sesiunile de videoconferinta din perioada starii de urgenta au crescut de aproape 10 ori fata de aceeasi perioada a anului trecut. Sistemul de videoconferinta a totalizat 1.504 ore, echivalentul a 62 de zile de transmisie voce-imagine continua. Totodata, Serviciul de a pus la dispozitia autoritatilor si institutiilor publice din toata tara infrastructura IT&C pentru toate domeniile esentiale ale luptei impotriva noului coronavirus. Una dintre prioritatile STS a fost reprezentata de asigurarea continuitatii functionarii prin solutii tehnice de comunicare la distanta si…

Citeste articolul mai departe pe amosnews.ro…  

Sursa articol: amosnews.ro


Stiri pe aceeasi tema

Loteria Romana lanseaza propria platforma de joc online

06:10, 26.03.2024 - Loteria Romana a lansat propria platforma de joc online bilete.loto.ro. Aplicația este dezvoltata in-house, prin resurse proprii. Pune in premiera la dispoziția jucatorilor online trei  noi funcționalitați: plata premiilor in valoare de pana la 100 de lei inclusiv, direct in contul bancar, posibilitatea…

Ieri a inceput PERIOADA ELECTORALA pentru alegerile ­europarlamentare si locale

00:26, 13.03.2024 - V.Stoica Pe 8 Martie, a fost publicata in Monitorul Oficial al Romaniei Ordonanța de Urgența privind unele masuri pentru organizarea și desfașurarea alegerilor pentru membrii din Romania in Parlamentul European din anul 2024 și a alegerilor pentru autoritațile administrației publice locale din anul…

Anul trecut, peste 364.000 de prahoveni au apelat numarul unic de urgența 112

00:41, 20.02.2024 - O persoana a sunat fara motiv de 1.400 de ori, iar in 2022, o alta, de 7.300 de ori! N. Dumitrescu Cu siguranța, cei care s-au confruntat in mod real cu o situație de urgența, avand nevoie de ajutor medical ori din partea oamenilor legii, au putut conștientiza cat poate sa fie de salvator apelul la…

Peste doua sute de mii de apeluri la 112, anul trecut, din Vaslui

00:00, 13.02.2024 - LA TELEFON… Vasluienii au sunat, anul trecut, de sute de mii de ori la 112, iar aproape jumatate dintre apeluri nu au reprezentat vreo urgența. Astfel, potrivit Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS), din județul Vaslui s-au efectuat 235.361 de apeluri, dintre care doar 127.741 au fost de urgența.…

Un roman a sunat de aproape 31.000 de ori la 112, intr-un an. Cate apeluri de urgența au fost inregistrate in județul Alba

12:50, 11.02.2024 - Un roman a sunat de aproape 31.000 de ori la 112, intr-un an. Cate apeluri de urgența au fost inregistrate in județul Alba Un apelant a sunat la 112 de aproape 31.000 de ori in decursul unui an, fara a avea vreo urgența. A folosit mai multe numere de telefon, potrivit Serviciului de Telecomunicații…

20 de ani de 112 in Romania: 300 de milioane de apeluri preluate 

12:40, 11.02.2024 - Majoritatea cazurilor de urgența raportate anul trecut catre Serviciul 112 au fost redirecționate catre Ambulanța, reprezentand 49,29% din total. Anunțul a fost facut de catre  Serviciul de Telecomunicatii Speciale, cu ocazia implinirii a 20 de ani in Romania. Datele arata ca apelurile la 112 au fost…

20 de ani de 112 in Romania. Cate apeluri au fost facute in Dolj anul trecut

09:35, 11.02.2024 - De 20 de ani 112 este numarul unic pentru urgențe din Romania, timp in care au fost preluate peste 300 de milioane de apeluri de catre operatorii Serviciului de Telecomunicații Speciale (STS). Operaționalizat in 2004, Sistemul național unic pentru apeluri de urgența (SNUAU) s-a dovedit o modalitate…

Servicii de Telecomunicatii Speciale: 112, de 20 de ani in Romania. Iata cate apeluri au fost inregistrate in anul 2023 in judetele Constanta si Tulcea

09:25, 11.02.2024 - De 20 de ani 112 este numarul unic pentru urgente din Romania, timp in care au fost preluate peste 300 de milioane de apeluri de catre operatorii. De 20 de ani 112 este numarul unic pentru urgente din Romania, timp in care au fost preluate peste 300 de milioane de apeluri de catre operatorii, conform…


Ce parere ai despre aceasta stire?