Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Preşedintele Liberty Galaţi: Vrem să fim neutri CO2 până în 2030, dar avem nevoie de protecţie faţă de importurile ieftine

Publicat:

Liberty Galati este unul dintre cele mai mari conglomerate industriale din Romania si, totodata, unul dintre cei mai mari consumatori noncasnici de energie electrica si gaze naturale.  ″Avem planul nostru Greensteel si CN30, care reflecta ambitia noastra de a deveni neutri din punct de vedere al emisiilor de carbon pana in 2030. Este un obiect realizabil si, in acest fel, ar urma sa avem un avans de 20 de ani fata de restul industriei. Insa pentru a ajunge acolo, este mult de munca, munca pe care am inceput-o deja″, a spus Aggarwal. ″De asemenea, vom construi un parc fotovoltaic de 250 MW pe un…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Ce PENSIE va primi Klaus Iohannis, dupa pensionare: CALCULELE EXCLUSIVE

14:35, 01.05.2024 - "Avand in vedere ca a lucrat 42 de ani de munca ar lua vreo 13 puncte pe zona de stabilitate. La liceu, la inspectorat , 4 mandate de primar si doua de presedinte, ar aduna puncte bune din zona de presedintie - acolo am luat in vedere 4 puncte pe an avand in vedere ca are salariul cel mai mare din Romania…

Cați copii din Romania au ambii parinți plecați in strainatate la munca. Cifre ingrijoratoare

13:41, 15.04.2024 -  De asemenea, numarul copiilor cu parinti plecati la munca in strainatate a coborat la 64.936 la finele lunii decembrie 2023, de la 72.627 la 31 decembrie 2022.Dintre cei 9.758 de copii cu ambii parinti plecati la munca in strainatate, 9.143 se aflau in ingrijirea rudelor de pana la gradul IV, fara…

COTAR: ITM ar putea extinde controalele, pentru a avea mai mult succes

10:25, 11.04.2024 - COTAR solicita Inspectoratului Teritorial de Munca sa gaseasca soluții pentru a verifica transportatorii neautorizați și unitațile de reparații auto care funcționeaza in ilegalitate Confederația Operatorilor și Transportatorilor Autorizați din Romania (COTAR) felicita ITM și pe Mihai Nicolae Uca, inspector…

Probleme pentru pensionarii care nu pot obține adeverințele de vechime in munca pentru recalculare. Ce spune ministrul Muncii

07:25, 06.04.2024 - Ministrul Muncii vine cu informații pentru pensionarii care nu pot obține adeverințele de vechime in munca pentru recalculare. Exista posibilitatea in care anumiți romani sa nu poata obține aceste documente de la angajatorii care nu mai sunt in stare de funcționare. Ministrul Muncii, Simona Bucura Oprescu,…

Romania vrea locuri de munca și energie ieftina din proiectul centralei nucleare Doicești. Burduja: E momentul sa scriem viitorul lumii

20:35, 18.03.2024 - 4.000 de locuri de munca și energie cat pentru alimentarea unui oraș ca Buzaul. Asta ar vrea sa obțina Romania prin construirea unei centrale nucleare la Doicești, cu tehnologie americana. La 90 de kilometri de București ar urma sa fie amplasate 6 reactoare modulare mici suficiente pentru alimentarea…

Problema fara rezolvare care duce la prabușirea economiei UE: Romania e lider la independența!

03:35, 14.03.2024 - Europa ramane puternic dependenta de importurile de energie chiar si dupa criza energetica, dependenta de Rusia fiind inlocuita cu dependenta de alte tari, arata o analiza realizata de Asociatia Energia Inteligenta (AEI), pe baza datelor Eurostat. Potrivit sursei citate, Romania este tara cea mai…

Problema generalizata pe șantierele de autostrazi ale patriei: nimeni nu vrea sa lucreze pe salarii de 1.000 de euro

13:10, 04.02.2024 - Satenii prefera sa primeasca ajutoare de stat de 2.000 de lei decat sa munceasca la autostrazi, pe 4.500-5.000 de lei. Constructorii de autostrazi din Romania au o mare problema: lipsa forței de munca, care devine tot mai acuta. Pe loturile cele mai dificile ale autostrazii, Tigveni-Cornetu și Cornetu-Boița,…

Problema generalizata pe șantierele de autostrazi ale patriei: nimeni vrea sa lucreze pe salarii de 1.000 de euro

12:21, 04.02.2024 - Satenii prefera sa primeasca ajutoare de stat de 2.000 de lei decat sa munceasca la autostrazi, pe 4.500-5.000 de lei. Constructorii de autostrazi din Romania au o mare problema: lipsa forței de munca, care devine tot mai acuta. Pe loturile cele mai dificile ale autostrazii, Tigveni-Cornetu și Cornetu-Boița,…


Ce parere ai despre aceasta stire?