Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

E FOAME DE BANI BAIETI? ApaVital modifică prețul la apă potabilă și tariful la serviciile de canalizare/epurare

Publicat:

Incepand cu data de 1 iulie 2019, ApaVital va modifica prețul pentru apa potabila produsa, transportata și distribuita și tarifele pentru canalizare și epurare, valabile pentru intreaga arie de operare. Modificarile de preț/tarife au fost aprobate atat de Autoritatea Naționala de Reglementare pentru de Utilitați Publice, prin avizul cu numarul 705.670/14.05.2019, cat și de Adunarea Generala a Asociației Regionale a Serviciilor de Apa Canal Iași, constituita din unitați administrativ teritoriale ale județului Iași și Neamț, prin hotararea nr. 19 din 05.06.2019. Apa potabila

Citeste articolul mai departe pe 7est.ro…  

Sursa articol: 7est.ro


Stiri pe aceeasi tema

AQUABIS: Prețul pentru apa potabila și tariful pentru serviciile de canalizare cresc din 11 aprilie

18:00, 26.03.2024 - Incepand cu data de 11 aprilie 2024, se vor ajusta prețul pentru apa potabila produsa, transportata și distribuita și tariful pentru serviciile de canalizare și epurare, valabile pentru intreaga arie de operare. „Prețul și tariful au fost ajustate in conformitate cu Legea serviciilor comunitare de utilitați…

Nu mai suntem ultimii la fotovoltaice!

09:20, 10.03.2024 - CARAȘ-SEVERIN – Numarul prosumatorilor a crescut cu 80% in ultimul semestru, iar puterea instalata aproape s-a dublat! Daca in situația publicata de Autoritatea Naționala de Reglementare in Domeniul Energiei (ANRE), in iulie 2023, județul nostru se situa pe ultimul loc atat in ceea ce privește numarul…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Informații utile de la VITAL Baia Mare: Ramai conectat la ultimele noutați cu rubrica Acțiuni in desfașurare

20:05, 22.02.2024 - In cadrul acestei rubrici utilizatorii pot afla informații despre perioadele in care se executa lucrari de revizii tehnice de spalare și curațare a rețelelor de apa potabila și canalizare. Informațiile sunt foarte usor de aflat: cu un simpu click pe rubrica ACȚIUNI IN DESFAȘURARE, aflata in partea dreapta,…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Argeș. Se vor putea deconta abonamentele pentru transportul elevilor care sunt școlarizați in alta localitate

10:20, 01.02.2024 - Incepand 1 februarie, se vor putea deconta abonamente pentru transportul elevilor care sunt școlarizați in alta localitate decat cea de domiciliu, pentru anul școlar 2023-2024. Acest demers a fost intarziat pana acum din cauza normelor legislative. „In cadrul ședinței ordinare a Consiliului Județean…

Veste buna pentru elevii din Argeș! Abonamentele pentru elevii navetiști se deconteaza

09:50, 01.02.2024 - “In cadrul ședinței ordinare a Consiliului Județean din data de 31.01.2024 s-a aprobat valoarea unitara medie la nivel național de 0,37 lei/km aferenta sumei forfetare lunare. Valoarea a fost stabilita și avizata de Autoritatea Naționala de Reglementare pentru Serviciile Comunitare de Utilitați Publice.…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?