Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Centrul de Soluţionare Alternativă a Litigiilor în domeniul Bancar a primit 46 de cereri pe tema fraudării conturilor / Care au fost soluţiile în cazul unor clienţi care au făcut plăţi pe clona unui site original sau şi-au divulgat datele cardului

Publicat:

”Anul acesta Centrul de a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) a primit 46 de cereri  pe  tema fraudarii conturilor, observandu-se un trend crescator al numarului de cereri in luna decembrie, crestere cauzata si de faptul ca s-au inmultit tranzactiile online. Doar o treime (14 cazuri) dintre aceste cereri au fost acceptate de banci spre negociere, restul au fost respinse dupa ce comerciantii au invocat faptul ca banca este tert fata de obligatia de restituire sau platile au fost facute de catre consumatori care si-au divulgat informatiile personale si au introdus singuri…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Obișnuiești sa faci cumparaturi de pe Shein sau Temu? Atunci trebuie sa fii atent la aceste lucruri!

20:55, 23.04.2024 - Autoritatea Nationala pentru Protectia Consumatorilor (ANPC) deruleaza, in aceasta perioada, o actiune de verificare a site-urilor de cumparaturi si aplicatii care functioneaza ca o piata online, Temu si Shein, informeaza institutia printr-un comunicat, informeaza Agerpres. „Actiunea se concentreaza…

ANPC verifica site-urile de cumparaturi Temu si Shein / Comisarii institutiei ii sfatuiesc pe consumatori sa se informeze inainte de achizitia unui produs

16:55, 23.04.2024 - ANPC a anuntat, marti, intr-un comunicat de presa, ca verifica site-urile de cumparaturi si aplicatii care functioneaza ca o piata online, Temu si Shein. “Actiunea se concentreaza asupra posibilelor practici comerciale incorecte ale comerciantilor, in relatia cu consumatorii, susceptibile sa deformeze,…

”Nu pot plati rata de 2.000 de lei la banca! ANAF mi-a pus poprire!” Cum s-a rezolvat un astfel de caz disperat

09:35, 16.03.2024 - Pana la jumatatea lunii martie, bancile au acceptat 175 cereri de negociere (dintr-un total de 420 cereri adresate bancilor). De la inceputul anului, peste 650 consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Ce solicita și ce obțin consumatorii de la banci in 2024

16:00, 14.03.2024 - Maine e Ziua mondiala a drepturilor consumatorilor. Aceasta zi promoveaza drepturile si nevoile consumatorilor din toata lumea. De la inceputul anului, peste 650 de consumatori de servicii și produse financiare din Romania au invocat anumite probleme in derularea contractelor/serviciilor cu comercianții…

Consumatorii care au apelat la SAL-Fin au obținut sume totale de 1 milion de lei in 2023

12:40, 07.03.2024 - SAL-Fin (Entitatea de Soluționare Alternativa a Litigiilor in Domeniul Financiar non-bancar) din cadrul Autoritații de Supraveghere Financiara a finalizat, in anul 2023, un numar de 411 litigii intre consumatori si entitatile de pe piata financiara non-bancara. SAL-Fin a inregistrat anul trecut 923…

LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a Litigiilor in domeniul Bancar

20:50, 13.02.2024 - Numarul de dosare constituite la nivelul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB) in 2023 a urcat la 758, de la 658 in 2022, cel al solutionarilor amiabile a scazut la 555... The post LITIGII BANCARE Beneficii obținute de consumatori de la Centrul de Solutionare a…

Conflictele dintre banci și consumatori au fost tranșate in 2023 mai degraba in favoarea oamenilor

18:35, 06.02.2024 - ”Consumatorii de servicii si produse financiare au obtinut beneficii mai mari din negocierile cu bancile si IFN-urile desfasurate anul trecut in cadrul Centrului de Solutionare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar (CSALB). In 2023 s-au adresat CSALB cei mai multi consumatori din ultimii 7 ani,…

CSALB: Bancile au negociat mai mult și s-au impacat mai des cu consumatorii in 2023

17:50, 06.02.2024 - Beneficiile obținute de consumatori din negocierea cu bancile s-au dublat in 4 ani Consumatorii de servicii și produse financiare au obținut beneficii mai mari din negocierile cu bancile și IFN-urile desfașurate anul trecut in cadrul Centrului de Soluționare Alternativa a Litigiilor in domeniul Bancar…


Ce parere ai despre aceasta stire?