Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Cele mai puternice branduri romanesti in 2019

Publicat:

Gerovital este campionul celor mai puternice branduri romanesti in 2019. Anul acesta, Gerovital a devansat Borsec in clasamentul realizat de Unlock Market Research, pentru revista Biz. Pe locurile imediat urmatoare regasim Dorna, Arctic, Dero, Aqua Carpatica, Farmec, Dacia, eMAG, si Elmiplant.

Aflat la a zecea editie, studiul denota coerenta, cu un top 10 stabil, in care romanii vad in continuare marcile romanesti ca fiind autentice, de calitate si pe care te poti baza.

In acelasi timp, pentru prima data in cei zece ani de analiza, consumatorii au mentionat ca minusuri promovarea…

Citeste articolul mai departe pe business24.ro…  

Sursa articol: business24.ro


Stiri pe aceeasi tema

Topul fondurilor de investiții romanești in 2024. Dobanzile bancare au fost deja depașite, dar cat va mai continua petrecerea pe bursa?

06:35, 10.05.2024 - Cele mai performante fonduri deschise de investiții romanești au adus in primele patru luni ale acestui an caștiguri in medie de circa 10%, adica peste dobanda pe care cele mai generoase banci din țara le ofera in mod normal la un depozit pe 12 luni (...

(foto) Campioana Anastasia Nichita, desemnata „Omul Anului 2023”: „Trofeul a fost și al lui Mircea”

08:40, 29.04.2024 - Campioana Anastasia Nichita a fost desemnata „Omul Anului 2023” de revista Vip Magazin, la categoria „Sportul de Performanța”, alaturi de luptatorul și logodnicul sau, Valeriu Mircea. „Recunoscatoare pentru tot”, a scris sportiva pe pagina sa de Facebook.

7 din 10 romani sunt conștienți ca numarul accidentelor rutiere și valoarea despagubirilor platite in baza polițelor RCA influențeaza costul acestor polițe

14:25, 16.04.2024 - Aproape 7 din 10 șoferi romani sunt conștienți ca numarul accidentelor rutiere și valoarea despagubirilor platite in baza polițelor RCA influențeaza costul acestor polițe. Aceasta este una dintre concluziile celui mai recent studiu privind percepția romanilor fața de asigurarile auto realizat de IRES…

Un studiu prevede ca toti japonezii vor avea acelasi nume de familie peste 500 de ani

12:45, 02.04.2024 - Un studiu condus de Universitatea Tohoku (nordul Japoniei) prevede ca, pana in anul 2500, toti japonezii vor purta numele de familie „Sato”, in prezent cel mai des intalnit nume de familie din tara asiatica, din cauza tendintei actuale de scadere demografica si a reglementarilor civile in vigoare, relateaza…

Trei banci romanești, in topul Brand Finance al celor mai valoroase 500 branduri bancare din lume

14:45, 07.03.2024 - Trei banci romanești, respectiv Banca Transilvania, BRD și BCR, se regasesc in topul Brand Finance al celor mai valoroase 500 branduri bancare din lume in anul 2024. Banca Transilvania este al treilea cel mai puternic brand bancar din lume in acest an, arata Brand Finance. In topul celor mai valoroase…

Comisia Europeana va finanta studiul de fezabilitate pentru un nou pod intre Giurgiu si Ruse, spune europarlamentarul Dan Motreanu

22:15, 21.02.2024 - Studiul de fezabilitate pentru construirea noului pod rutier Giurgiu - Ruse costa șapte milioane de euro, iar Romania va putea cere finanțarea construirii din fonduri UE, a anunțat europarlamentarul Dan Motreanu, miercuri, 21 februarie.„Comisia Europeana va finanța studiul de fezabilitate pentru construirea…

Cum blocheaza mafia din supermarketuri produsele romanești. Avertismentul ministrului Agriculturii impotriva boicotului

12:20, 21.02.2024 - Producatorii locali nu au nicio șansa in fața alimentelor de import. Chiar și atunci cand ajung pe rafturi, produselor romanești li se adauga un adaos comercial foarte mare, astfel incat oamenii sunt forțați sa aleaga produsele marca-proprie ale lanțurilor de magazine, care sunt mai ieftine și de slaba…


Ce parere ai despre aceasta stire?