Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Ce faci dacă ai pierdut cardul de sănătate sau ți-a fost furat!

Publicat:

 Se face aproape un an de când cardul de sanatate a devenit obligatoriu, dar puțini știu ce trebuie sa faci daca l-ai pierdut sau ți s-a furat.

Daca persoana asigurata pierde sau îsi schimba datele înscrise pe cardul national de asigurari de sanatate, acesta va solicita CNAS un duplicat al cardului sau de sanatate, pe care însa îl va plati.

Toți românii trebuie sa știe aceste lucruri! Care sunt drepturile pacientului și ce poate face daca a fost nedreptațit într-un spital Eliberarea cardului duplicat, in caz de pierdere / furt…

Citeste articolul mai departe pe a1.ro…  

Sursa articol: a1.ro


Stiri pe aceeasi tema

CNAS: Valabilitatea adeverintei inlocuitoare a cardului national de asigurari de sanatate pana la emiterea cardului duplicat, prelungita

00:10, 29.03.2024 - Valabilitatea adeverintei inlocuitoare a cardului national de asigurari de sanatate pana la emiterea cardului duplicat a fost prelungita, printr-un ordin al presedintelui CNAS, informeaza un comunicat de presa transmis de institutie, potrivit Agerpres. Astfel, conform ordinului, adeverinta inlocuitoare…

CNAS prelungește termenul de valabilitate pentru adeverințele inlocuitoare ale cardului de sanatate duplicat

07:45, 28.03.2024 - Adeverința inlocuitoare va fi astfel valabila pana la eliberarea cardului național de sanatate duplicat și nu doar 60 de zile, așa cum era pana acum.    Printr-un Ordin al președintelui Casei Naționale de Asigurari de Sanatate (CNAS), publicat in Monitorul Oficial[1], s-a reglementat prelungirea valabilitații…

Atenție, se modifica VALABILITATEA adeverinței care ține locul cardului de sanatate. Ce mesaj a transmis CNAS?

18:40, 27.03.2024 - Valabiitatea adeverinței a fost prelungita de la 60 de zile, cum era anterior, pana la emiterea cardului duplicat, prevede un Ordin al președintelui Casei Naționale de Asigurari de Sanatate. Pana acum, durata valabilitații adeverinței era de 60 de zile, fiind astfel necesara emiterea periodica a unei…

Valabilitatea adeverintei care inlocuiește cardul de sanatate a fost prelungita. Ce prevede noul ordin al șefului CNAS

17:55, 27.03.2024 - Valabilitatea adeverintei care inlocuiește cardul de sanatate a fost prelungita. Ce prevede noul ordin al șefului CNAS Valabilitatea adeverintei care inlocuiește cardul national de asigurari de sanatate pana la emiterea cardului duplicat a fost prelungita, printr-un ordin al presedintelui CNAS, informeaza…

Adeverința de inlocuire a cardului național de sanatate pentru situațiile in care se solicita emiterea cardului duplicat

17:45, 27.03.2024 - Cererea de eliberare a cardului duplicat, completata si semnata de catre titularul sau, dupa caz, reprezentantul legal ori imputernicitul acestuia, se depune la sediul Casei de Asigurari de Sanatate unde este luat in evidenta asiguratul, se transmite prin servicii postale sau prin mijloace electronice…

Valabilitatea adeverintei inlocuitoare a cardului national de asigurari de sanatate pana la emiterea cardului duplicat, prelungita

15:45, 27.03.2024 - Valabilitatea adeverintei inlocuitoare a cardului national de asigurari de sanatate pana la emiterea cardului duplicat a fost prelungita, printr-un ordin al presedintelui CNAS, informeaza un comunicat de presa transmis, miercuri, de institutie. Astfel, conform ordinului, adeverinta inlocuitoare a cardului…

BREAKING NEWS de la CAS VALCEA

09:40, 27.03.2024 -  2 total views Adeverința de inlocuire a cardului național de sanatate pentru situațiile in care se solicita emiterea cardului duplicat. Cererea de eliberare a cardului duplicat, completata si semnata de catre titularul sau, dupa caz, reprezentantul legal ori imputernicitul acestuia, se depune la sediul…

Proceduri simplificate pentru eliberarea cardului duplicat de sanatate

01:05, 13.03.2024 - Conducerea Casei Județene de Asigurari (CAS) Mureș a publicat un anunț privind procedura de eliberare a cardului duplicat prin e-mail, care consta in completarea unui formular intitulat „Cerere de eliberare a cardului duplicat", care trebuie insoțit de urmatoarele documente: copie act de identitate…


Ce parere ai despre aceasta stire?