Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Campania outdoor de promovare a României ca destinaţie turistică, la Paris – Buget de 111.000 de euro. Obiectivele promovate sunt Transfăgărăşanul, Mănăstirea Suceviţa şi Castelul Peleş

Publicat:

Bugetul campaniei este in valoare de 563.569,20 lei/111.000 euro cu TVA 0%. Actiunea se incadreaza in prevederile H.G. nr 20/2012 privind aprobarea Programului multianual de marketing si promovare turistica si a Programului multianual de dezvoltare a destinatiilor si formelor si produselor turistice. Firma organizatoare este JC Decaux, aceasta avand exclusivitate pe reteaua de panouri de 8mp, precum si pe autobuzele turistice, in scopul colantarii”, a transmis MEAT.   Conform aceleiasi surse, obiectivele turistice promovate au fost alese ”tinand cont de rezultatele studiului realizat de firma…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Imagini cu Transfagarașul, Castelul Peleș și Manastirea Sucevița, pe autobuze și tramvaie in Roma și Milano, cele mai vizitate metropole din Italia

17:55, 29.03.2024 - Campanie inedita derulata de Romania in Italia, in cele mai vizitate metropole din aceasta țara, Roma și Milano! „Italia, lasa-te surprinsa de Romania! Este noua campanie outdoor de promovare a turismului derulata de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT). Campania de promovare…

Bucovina, prin Manastirea Sucevița, este promovata ca destinație turistica in Italia, ...

13:05, 27.03.2024 - Bucovina este promovata ca destinație turistica, prin Manastirea Sucevița, in Italia, in Roma și Milano. Este vorba despre o campanie de promovare outdoor susținuta de Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie. Campania ...

138.000 de euro a costat promovarea Romaniei la Milano și Roma

07:55, 27.03.2024 - Romania e promovata in Italia! Ministerul Economiei, Antreprenoriatului și Turismului (MEAT) lanseaza o campanie de promovare outdoor a Romaniei in Roma și Milano – Italia, care se va derula in perioada 26 martie – 24 aprilie a.c. Mai exact, campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita trecatorii…

Campanie de promovare a Romaniei in statiile de metrou si pe autobuzele din Milano și Roma

17:55, 26.03.2024 - Ministerul Economiei, Antreprenoriatului si Turismului anunta ca va desfasura o noua campanie outdoor de promovare a Romaniei in Roma si Milano, intitulata „Lasciati sorprendere dalla Romania!”. O selectie de imagini vor fi afisate pe 2 tramvaie si 100 de panouri publicitare, aflate in 67 de statii…

Campanie outdoor in Italia ”Lasciati sorprendere dalla Romania!” – Romania, promovata in statiile de metrou din Milano si pe 90 de autobuze din Roma

16:55, 26.03.2024 - ”Italia, lasa-te surprinsa de Romania! MEAT deruleaza o noua campanie outdoor de promovare a destinatiei noastre, de aceasta data in Roma si Milano. Campania „Lasciati sorprendere dalla Romania!” invita, astfel, trecatorii sa ne descopere tara, printr-o selectie de imagini spectaculoase care vor fi…

IN MARAMUREȘ – Controale ale inspectorilor de munca in domeniul construcțiilor din luna aprilie

10:31, 28.02.2024 - Primele luni de primavara vor aduce controale ale inspectorilor de munca in domeniul construcțiilor. In Maramureș se construiește mult, tocmai de aceea e nevoie de astfel de controale, pentru a vedea daca este respectata legislația muncii. Maramureșenii trebuie sa știe ca in perioada februarie – decembrie…

Alba: A inceput campania de supraveghere activa a rabiei. 120 de vulpi vor fi impușcate și duse la analize

09:16, 08.02.2024 - Alba: A inceput campania de supraveghere activa a rabiei. 120 de vulpi vor fi impușcate și duse la analize Campania de supraveghere activa a rabiei a inceput in județul Alba și se desfașoara pana in luna aprilie, anunța DSVSA. Acțiunea presupune impușcarea a 120 de vulpi. Vulpile recoltate de pe toate…


Ce parere ai despre aceasta stire?