Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

ANCOM a lansat procedura de desemnare a furnizorului de serviciu universal în servicii poștale

Publicat:

ANCOM a publicat luni, pe pagina sa de internet, anunțul de intenție privind desemnarea furnizorului de serviciu universal in domeniul serviciilor poștale pentru urmatorii 5 ani.

Orice furnizor de servicii poștale autorizat, care dorește sa obțina aceasta calitate, trebuie sa depuna, in urmatoarele 30 de zile, o cerere de desemnare impreuna cu documentele conexe necesare.

Conform anunțului de intenție lansat astazi de ANCOM, furnizorul de serviciu universal desemnat urmeaza sa asigure furnizarea serviciilor din sfera serviciului universal in perioada 1 ianuarie 2020 – 31 decembrie…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Tribunalul Constanta cumpara servicii postale si de curierat!

16:40, 13.04.2024 - Conform licitatiapublica.ro, este vorba despre servicii de prezentare, prelucrare si expediere a actelor de procedura, anul 2024, servicii de coletarie si casuta postala pentru Tribunalul Constanta si judecatoriile din Constanta, Mangalia, Medgidia si Harsova.Tribunalul Constanta cumpara servicii postale…

Autoritatea din Comunicatii a lansat un nou serviciu electronic 'My ANCOM', prin care autoritatea va realiza comunicarea documentelor

12:41, 25.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. ”Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii lanseaza…

CNAS a lansat „Ghidului asiguratului”, pentru a creste gradul de ­cunoastere a serviciilor medicale la care au acces asiguratii

00:16, 12.03.2024 - Ieri, Casa Naționala de Asigurari de Sanatate a lansat a doua ediție a Ghidului asiguratului, care are ca scop creșterea gradului de cunoaștere a serviciilor oferite in cadrul sistemului de asigurari de sanatate și a modului de funcționare a acestui sistem, potrivit Hotnews. Ghidul cuprinde informatii…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Explicatiile furnizorului de tehnologie VAR dupa meciul FCSB - Farul: Operatorul de reluari a utilizat gresit procedura numita triangulatie

14:30, 06.02.2024 - In urma partidei FCSB – Farul Constanta din etapa 24 si a discutiei cu arbitrul VAR, Comisia Centrala a Arbitrilor a solicitat furnizorului de tehnologie VAR explicatii privind faza din minutul 58 in urma careia echipei Farul Constanta i-a fost anulat un gol pe motiv de ofsaid, potrivit news.ro…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?