Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

15:25, 18.03.2023

Identitatea culturală gastronomică a României:

Mâncarea românească a fost analizată într-un studiu despre bucătăria si identitatea țării noastre. Cum percep generațiile actuale preparatele și ingredientele românești Ierburile și brânzeturile sunt văzute ca…




08:24, 21.10.2019

Zece „cronicari digitali” din domeniul turismului au devenit „ambasadori” ai Iașului

Concret, proiectul se desfășoară timp de două zile. În prima zi, 18 octombrie, delegația a vizitat Biserica Trei Ierarhi, Palatul Culturii și Bojdeuca lui Ion Creangă și a făcut o plimbare în Parcul Copou și la…




14:18, 29.11.2018

Campania Cronicari Digitali 2018 s-a încheiat cu un maraton instagramic

Un tur de clădiri de referință ale Capitalei - Academia Română, Casa Macca, sediu al Institutului de Arheologie Vasile Pârvan, Muzeul Colecțiilor Doctor Severeanu și o petrecere cu stil la Palatul Ghica de pe Calea…




13:47, 31.10.2018

52 de obiective de patrimoniu au fost transpuse în conținut digital

1 milion de tineri au descoperit patrimoniul cultural românesc prin campania Cronicari Digitali La trei luni de la demararea proiectului Cronicari Digitali, echipele mixte formate din 42 de instagrammeri, bloggeri…




16:46, 18.07.2018

Cronicari Digitali – s-a lansat prima campanie de informare ce aduce patrimoniul cultural în lumea digitală, aproape de millennials

Institutul Național al Patrimoniului împreună cu agenția de comunicare creativă Zaga Brand au lansat campania #CronicariDigitali, prin care își propun să apropie pentru prima dată valorile și tradițiile României…




11:28, 16.06.2017

Adevărul Live de la 12.00: Campanie socială de înfrumuseţare a locurilor „fără culoare“ din România

Ajunsă la a treia ediţie, campania de responsabilitate socială „Culorile României“, include 15 proiecte ce se vor desfăşura în sate, comune şi oraşe ale României. De la an la an tot mai mulţi oameni susţin activ…




15:12, 19.08.2016

Studiu realizat pe litoral: românii susţin că vor să-şi petreacă cu familia tot timpul liber, fie că sunt vacanţe sau petreceri

Cei întrebaţi şi-au exprimat opţiunile privind modul de petrecere a timpului liber împreună cu cei dragi. Astfel 47% dintre respondenţi consideră că cel mai potrivit mod de a fi alături de familie sunt vacanţele.…




14:30, 23.09.2014

Zaga Brand a fost desemnată agenția de PR a Summit-ului UE pentru Europa de Sud-Est ,,On the road to stability and growth”, organizat de catre ,,The Economist”…

Zaga Brand a fost desemnată oficial agenția de PR a Summit-ului UE pentru Europa de Sud-Est ,,On the road to stability and growth” organizat de către ,,The Economist”, între 20-21 octombrie 2014, la București.




18:42, 09.01.2014

Zaga Brand comunica pentru furnizorul de logistica KLG Europe Romania

Zaga Brand, agentie care are in portofoliu companii precum Policolor Romania si New Kopel Group, va coordona activitatile de comunicare corporate, business to business si marketing pentru KLG Europe Romania, unul…




07:00, 10.10.2013

Rechizite pentru copiii din Meria. Urmează un microbuz

Trei tineri bucureşteni, reprezentanţi ai companiei Zaga Brand, partener media al revistei Transporter, au venit în judeţul Hunedoara pentru a-i ajuta pe copiii din satele comunei Lunca Cernii să nu abandoneze…