Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

17:57, 03.01.2020

Clienții așteaptă ca brandurile să le ofere o experiență coerentă, previzibilă și memorabilă

Opt din zece consumatori (83%) consideră că încrederea este primul factor emoțional care influențează loialitatea față de un brand, conform studiului Deloitte „2019 Exploring the value of emotions-driven engagements”.…




20:54, 05.12.2019

Studiu Deloitte: încrederea influențează loialitatea față de un brand

Opt din zece consumatori (83%) consideră că încrederea este primul factor emoțional care influențează loialitatea față de un brand, conform studiului Deloitte „ 2019 Exploring the value of emotions-driven engagements…




10:53, 05.12.2019

Studiu Deloitte: Increderea este primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand

Opt din zece consumatori (83%) considera ca increderea este primul factor emotional care influenteaza loialitatea fata de un brand, conform studiului Deloitte " 2019 Exploring the value of emotions-driven engagements".…




13:24, 16.10.2012

Vezi la cât a crescut piaţa publicităţii online

Ruxandra Băndilă, director de marketing, comunicare şi dezvoltarea afacerilor la PwC, a declarat ]n cadrul IAB Forum că veniturile din publicitatea online în România, au crescut în semestrul unu…