Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:12, 22.05.2019

Opt din zece angajați români cred că jobul lor e valoros

Opt din zece angajați români cred că jobul lor produce valoare pentru clienți, arată un sondaj efectuat de UP! Your Service. Doar 13,4% dintre respondenți au spus că nu știu în ce măsură munca lor produce valoare,…




11:37, 22.05.2019

Your Service: Opt din zece angajați români cred că jobul lor e valoros

Deși companiile devin tot mai tehnologizate și apelează din ce în ce mai mult la roboți care înlocuiesc munca oamenilor, opt din zece angajați români cred că jobul lor produce valoare pentru clienți, arată un sondaj…




13:43, 16.05.2019

Ron Kaufman, unul dintre cei mai cunoscuti consultanti de customer service, ii invata pe lideri cum sa creeze servicii superioare

Digitalizarea, schimbarea asteptarilor angajatilor si schimbarea asteptarilor clientilor, provoaca economia traditionala, schimba modelele de afaceri, rastoarna clasamentele. Imbunatatirea experientei clientilor…




22:17, 21.04.2019

Ron Kaufman, pionierul excelentei in customer service la nivel global, revine la Bucuresti

Aproape ca nu mai exista companii care sa nu puna accent pe experienta oferita clientilor si pe interactiunea acestora cu organizatia. Companiile care nu investesc in customer experience vor pierde avantajul competitiv…




22:44, 22.06.2016

Cum gasesti angajati atenti la dorintele clientilor?

Traim intr-o cultura a serviciilor, in care clientii au de unde alege si stiu bine asta: daca nu vor fi multumiti de ce li se ofera si cum li se ofera, vor cauta un furnizor mai bun. Asa incat calitatea serviciilor…




11:50, 10.11.2014

Ron Kaufman, părintele customer-service-ului: Ce greșeli fac companiile din România

Ron Kaufman, unul dintre cei mai căutați consultanți de customer service din lume, a explicat, pentru revista Cariere, că deși îi este foarte greu să dea o notă generală companiilor din România în materie de profesionalism,…




20:28, 06.11.2012

Consultant american: Jos palaria, Romania! Asteptam si mai multe contributii de la voi

Poate prea rar auzim sau vedem straini vorbind atat de frumos despre Romania si poporul sau – si cu atat mai putin un om cunoscut pe plan international. Ron Kaufman, expert in consultanta, a vizitat Bucurestiul…




12:36, 05.11.2012

Think outside the box nu funcţionează întotdeauna

În aproape toate meseriile şi domeniile se discută mult despre creativitate şi inovaţie. Dacă eşti creativ, atunci ai şanse mari să te angajezi, să ajungi departe într-o companie şi să vezi acolo unde…




14:52, 31.10.2012

Vrei să ai o afacere de succes? Creează o legătură strânsă între compania ta și clienți

Ron Kaufman, autoritatea mondială și cel mai puternic susținător al &"serviciilor superioare oferite clienţilor“, este prezent în aceste zile în România, pentru a participa la Service Leadership…




21:40, 15.10.2012

[AUDIO] Ron Kaufman, expert in consultanta: Cum ajungi in postura de a fi LAUDAT de clienti si cum trebuie sa reactionezi

Ti se pare ca unii clienti "iti scapa printre degete" si nu stii de ce ? Cum trebuie sa reactionezi cand primesti un compliment si ce trebuie sa faci cand cineva te critica "pe nedrept"? Ron Kaufman, unul dintre…




12:38, 13.09.2012

Ce fel de beneficii preferă angajaţii

Potrivit Ernst&Young Customer Barometer 2011, clienţii nu mai răspund la programele tradiţionale de fidelizare şi, în schimb, solicită beneficii imediate şi personalizate. Studiul indică faptul că servicii…




13:44, 13.06.2012

Ron Kaufman: 'Cum pot depăşi criza economică companiile româneşti'

Ron Kaufman, unul dintre cei mai importanţit consultanţi la nivel global în Cultura Serviciilor va susţine pentru prima dată în România, pe 31 octombrie, Service Leadership Workshop, adresat companiilor…




13:16, 13.06.2012

Consultant internațional:“Companiile româneşti pot depăşi criza economică prin servicii superioare”

“Orice companie poate spune că rege este clientul, însă nu multe înţeleg cu adevărat valoarea clienţilori atunci când economia şi perfomanţele interne se prăbuşesc. Organizaţiile epuizează resurse importante de…