Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

12:36, 14.02.2013

Studiu Reveal Marketing Research: Unu din doi români sărbătorește Ziua Îndrăgostiților acasă

Un studiu al companiei de cercetare de piață Reveal Marketing Research, cu privire la atitudinea românilor față de Ziua Îndrăgostiților, arată faptul că unu din doi români alege să o sărbătorească pe 14 februarie,…




11:58, 14.02.2013

Romanii prefera Valentine’s Day in detrimentul Dragobetelor. Cat sunt dispusi sa cheltuiasca pentru cadourile oferite partenerilor

Un studiu al companiei de cercetare de piata Reveal Marketing Research, cu privire la atitudinea romanilor fata de Ziua Indragostitilor, arata ca unu din doi romani alege sa o sarbatoreasca pe 14 februarie, de…




14:24, 27.01.2013

Marius Luican: Nu mai cred în suficiența unui studiu de satisfacție a clienților

Marius Luican, general manager al companiei de cercetare Reveal Marketing Research, spune că studiile de satisfacție ale clienților, în special cele cu caracter continuu, trebuie să înceapă să ia în considerare…




13:24, 24.01.2013

Studiile de satisfacție ale clienților, influențate economic și politic

Marius Luican, general manager al companiei de cercetare Reveal Marketing Research, este de părere că studiile de satisfacție ale clienților, în special cele cu caracter continuu, trebuie să înceapă…




00:02, 14.01.2013

Specializat - Reveal organizeaza workshop-ul Brand Enthusiasts Community

Agentia de cercetare Reveal Marketing Research organizeaza în perioada 7-9 februarie cea de-a treia editie a workshop-ului gratuit "Brand Enthusiasts Community", ce se adreseaza studentilor si masteranzilor interesati…




17:50, 13.01.2013

Workshop gratuit în branding și comunicare, pentru studenți și masteranzi

Agenția de cercetare Reveal Marketing Research organizează în perioada 7-9 februarie cea de-a treia ediție a workshop-ului gratuit “Brand Enthusiasts Community”, ce se adresează studenților și masteranzilor interesați…




15:26, 10.01.2013

Workshop de branding gratuit pentru studenți

Agenția de cercetare Reveal Marketing Research organizează în februarie cea de-a treia ediție a workshop-ului gratuit “Brand Enthusiasts Community&", care se adresează studenților și masteranzilor interesați…




23:50, 14.12.2012

Bărbații își doresc cadouri mai scumpe decât femeile

Trei sferturi dintre români vor face anul acesta cadouri de Crăciun, potrivit unui studio al companiei de cercetare de piață Reveal Marketing. Dacă femeile și-a dori articole vestimentare drept cadou, bărbații…




14:10, 14.12.2012

Romanii prefera sa ofere daruri in loc sa primeasca. Topul cadourilor de sarbatori

3 din 4 romani sunt mai incantati de ideea de a darui celor dragi cadouri, decat sa primeasca, arata un studiu al companiei de cercetare de piata Reveal Marketing Research, cu privire la comportamentul de consum…




19:10, 13.12.2012

STUDIU Ce cadouri îşi doresc românii de Crăciun

De Sărbători, românii vor să dăruiască celor apropiaţi cadouri mai degrabă decât să primească, arată un studiu realizat de compania Reveal Marketing Research.




15:42, 13.12.2012

De Sărbători, 3 din 4 români vor să dăruiască celor apropiați cadouri mai degrabă decât să primească

Un studiu al companiei de cercetare de piață Reveal Marketing Research, cu privire la comportamentul de consum în preajma sărbătorilor de iarnă, scoate la iveală faptul căpentru trei din patru români…




20:48, 17.11.2012

Românii se plâng de lipsa locurilor de muncă

68,2% dintre români au o percepție negativă cu privire la posibilitățile de angajare existente în acest moment pe piața muncii, conform studiului realizat de compania de cercetare de piață Reveal Marketing Research…




14:40, 13.11.2012

Nu mai avem bani pentru case, masini sau vacante. Romanii prefera sa cumpere masini de salat, frigidere si laptopuri

Nu mai avem bani pentru case, masini sau vacante. Romanii prefera sa cumpere masini de salat, frigidere si laptopuri Romanii par a fi din ce in ce mai putin dispusi sa se lanseze in achizitii de o mai mare insemnatate.…




14:40, 12.11.2012

Romanii, reticenti cu investitiile majore

Majoritatea covârșitoare a românilor nu este dispusă să facă vreo investiție majoră în următoarele 3 luni. Astfel, 69,8% dintre români apreciază următoarea perioadă ca fiind extrem de neprielnică…




00:40, 12.11.2012

Paradox romanesc: Desi avem somaj de 7%, aproape 70% dintre romani spun ca este foarte greu sa se angajeze

68,2% dintre romani au o perceptie negativa cu privire la posibilitatile de angajare existente in acest moment pe piata muncii, conform studiului realizat de compania de cercetare de piata Reveal Marketing Research…




03:04, 10.11.2012

70% dintre romani isi gasesc foarte greu de lucru

Conform unui studiul Reveal Marketing Research mai putin de 10% dintre romani sunt multumiti de numarul locurilor de munca disponibile. Aproape 70% dintre romani sunt de parere ca, in prezent, este foarte…




19:08, 09.11.2012

GASIREA UNUI LOC DE MUNCA: Ce cred romanii despre sansele de angajare

Aproape 70% dintre romani sunt de parere ca in prezent este foarte greu sa gaseasca un loc de munca, majoritatea lor considerand ca exista foarte putine optiuni in alegerea unei slujbe, arata studiul Reveal Marketing…




16:32, 09.11.2012

Găsirea unui loc de muncă: Care este percepţia românilor cu privire la opţiunile disponibile pe piaţa muncii

Aproximativ 70% dintre români sunt de părere că în acest moment este foarte greu să găsească un loc de muncă, majoritatea lor considerând că există foarte puţine opţiuni în alegerea unei slujbe, arată studiul Reveal…




16:12, 09.11.2012

STUDIU - Aproape 70% dintre romani considera ca este foarte greu sa gaseasca un loc de munca

Aproape 70% dintre romani sunt de parere ca, in prezent, este foarte greu sa gaseasca un loc de munca, majoritatea lor considerand ca exista foarte putine optiuni in alegerea unei slujbe, arata studiul Reveal Marketing…




01:24, 09.11.2012

Finante Banci - Romanii, pesimisti in ceea ce priveste evolutia veniturilor

Românii au în general o perceptie negativa asupra situatiei economice actuale si viitoare, asupra propriilor venituri, a posibilitatilor de angajare pe piata muncii si de a face investitii majore, potrivit studiului…




15:56, 08.11.2012

ConfidenceIndex, nou instrument de masurare a increderii romanilor în situatia economica

Bucharest Forum a lansat ConfidenceIndex, un important instrument de cercetare socio-economica, dezvoltat de catre compania de cercetare de piata Reveal Marketing Research. ConfidenceIndex este un raport complex…




13:24, 08.11.2012

Românii au o percepţie negativă asupra situaţiei economice în viitor

Românii au o percepţie negativă asupra situaţiei economice actuale şi viitoare, asupra propriilor venituri, a posibilităţilor de angajare pe piaţa muncii şi a capacităţii de a realiza investiţii majore, arată studiul…




13:00, 08.11.2012

STUDIU: Românii sunt pesimişti vizavi de evoluţia veniturilor şi posibilităţile de angajare

Românii au în general o percepţie negativă asupra situaţiei economice actuale şi viitoare, asupra propriilor venituri, a posibilităţilor de angajare pe piaţa muncii şi de a face investiţii majore, potrivit…




12:48, 08.11.2012

STUDIU - Romanii raman pesimisti in privinta veniturilor si a posibilitatilor de angajare

Romanii au in general o perceptie negativa asupra situatiei economice actuale si viitoare, asupra propriilor venituri, a posibilitatilor de angajare pe piata muncii si de a face investitii majore, potrivit studiului…




12:40, 08.11.2012

Studiu ASPEN: Românii au o percepţie negativă asupra situaţiei economice actuale şi viitoare

  Românii au o percepţie negativă asupra situaţiei economice actuale şi viitoare, asupra propriilor venituri, a posibilităţilor de angajare pe piaţa muncii şi a capacităţii de a realiza investiţii majore, arată…




12:32, 08.11.2012

Ultima ora - Romanii raman pesimisti in ceea ce priveste evolutia veniturilor si posibilitatile de angajare

Românii au în general o perceptie negativa asupra situatiei economice actuale si viitoare, asupra propriilor venituri, a posibilitatilor de angajare pe piata muncii si de a face investitii majore, potrivit studiului…




12:16, 08.11.2012

Romanii, tot mai pesimisti in ceea ce priveste evolutia veniturilor si posibilitatile de angajare

58% dintre romani apreciaza ca situatia economica s-a deteriorat fata de acum trei luniRomanii au in general o perceptie negativa asupra situatiei economice actuale si viitoare, asupra propriilor venituri, a posibilitatilor…




16:14, 09.10.2012

RetailRate, un nou program de coaching pentru brandurile din România

Reveal Marketing Research a dezvoltat în colaborare cu Smart Corporation Group (SCG) un program de coaching inovativ, ce se adresează brandurilor din România. citiţi mai departe




20:06, 26.09.2012

Cursuri gratuite de comunicare pentru studenti si masteranzi la marketing, sociologie, PR, jurnalism

Studentii si masteranzii interesati de domeniul comunicarii pot participa in perioada 4-6 octombrie la cea de a doua editie a workshop-ului gratuit "Brand Enthusiasts Community", organizat de compania de cercetare…




16:40, 21.09.2012

Workshop despre ”career coaching” pentru studenți

Studenții și masteranzii interesați de comunicare sunt așteptați în perioada 4-6 octombrie la cea de a doua ediție a workshop-ului gratuit “Brand Enthusiasts Community”, organizat de Reveal Marketing Research.…