Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

10:27, 02.02.2018

Preţurile în creştere vor reduce consumul

Potrivit unei analize realizate de Institutul Naţional de Statistică pe un eşantion de 8.216 manageri din mai multe domenii economice, rezultă că în perioada următoare vor creşte preţurile în toate domeniile de…




21:12, 07.05.2014

Românii dau 38% din bani pe alimente proaspete

Cele mai mari cheltuieli se fac pentru carne şi legume. Guvernul analizează ambele categorii pentru a reduce TVA la alimenteAlimentele proaspete sunt prezente în două din trei coşuri de cumpărături şi reprezintă…




19:03, 07.05.2014

Care sunt alimentele pe care românii cheltuiesc cel mai mult

Pâinea, legumele şi fructele sunt cel mai des întâlnite alimente proaspete în coşul de cumpărături al românilor, iar cei mai mulţi bani sunt cheltuiţi pentru carne, legume şi mezeluri, potrivit unui studiu GfK.…




14:51, 07.05.2014

Care sunt alimentele preferate ale românilor şi de unde le cumpără

Cel mai des, în coşul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele şi fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulţi bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele şi mezelurile. Românii…




14:24, 07.05.2014

Obiceiuri de consum sanatoase: Romanii prefera alimentele proaspete

Alimentele proaspete sunt prezente in doua din trei cosuri si reprezinta 38% din totalul cheltuielilor romanilor dedicate consumului casnic pentru produse de larg consum, se arata intr-un studiu al GfK. Cel mai…




13:21, 07.05.2014

Coşul de cumpărături al românilor: pâinea, legumele şi fructele, cel mai des întâlnite alimente proaspete

„Alimentele proaspete sunt prezente în 2 din 3 coşuri şi reprezintă 38% din totalul cheltuielilor dedicate consumul casnic pentru produse de larg consum. Cel mai des, în coşul de cumpărături al românilor se regăsesc…




13:06, 07.05.2014

Alimentele proaspete sunt preferatele românilor

Cel mai des, în coşul de cumpărături al românilor se regăsesc pâinea, legumele şi fructele. Produsele pe care românii cheltuiesc cei mai mulţi bani de-a lungul unui an sunt carnea, legumele şi mezelurile.Românii…




12:33, 07.05.2014

Painea, legumele si fructele sunt cel mai des intalnite alimente in cosul de cumparaturi

Painea, legumele si fructele sunt cel mai des intalnite alimente proaspete in cosul de cumparaturi al romanilor, iar cei mai multi bani sunt cheltuiti pentru carne, legume si mezeluri, potrivit unui studiu GfK.…




10:12, 28.12.2013

Auchan – al doilea cel mai important lanț de supermarketuri începând cu anul viitor

După preluarea celor 20 de hipermarketuri Real, Auchan va deveni al doilea cel mai important lanț de supermarketuri din țară, liderul de piață rămânând Kaufland, iar al treilea Carrefour. Potrivit firmei de cercetare,…




20:00, 27.12.2013

Ce se va întâmpla anul viitor cu AUCHAN

Potrivit firmei de cercetare, cei mai puternici retaileri din România erau în prima jumătate a acestui an Kaufland, Carrefour şi Lidl, top identic cu cel din 2012."Până în septembrie 2014, ne aşteptăm la o schimbare…




17:15, 27.12.2013

Topul lanturilor de hipermarketuri din Romania. Dupa tranzactia anului, Auchan urca pe 2 in clasament

Auchan va deveni la finalul transformarii celor 20 de hipermarketuri real, preluate de la Metro, a doua cea mai importanta retea de hipermarketuri din Romania, dupa Kaufland si inaintea Carrefour, estimeaza GfK.…




15:39, 27.12.2013

Topul lanturilor de hipermarketuri din Romania. Auchan urca pe locul 2

Auchan va deveni la finalul transformarii celor 20 de hipermarketuri real, preluate de la Metro, a doua cea mai importanta retea de hipermarketuri din Romania, dupa Kaufland si inaintea Carrefour, estimeaza GfK.…




14:21, 27.12.2013

GfK: Auchan va deveni anul viitor al doilea cel mai important lanţ de hipermarketuri din România

Auchan va deveni la finalul transformării celor 20 de hipermarketuri real, preluate de la Metro, a doua cea mai importantă reţea de hipermarketuri din România, după Kaufland şi înaintea Carrefour, estimează GfK.…




18:30, 25.12.2013

Top cei mai puternici retaileri din Romania.

In prima jumatate a anului 2013, Kaufland, Carrefour si Lidl au fost cele mai puternice retele de retail din Romania, arata un studiu al Gfk Romania. “Pana in septembrie 2014, ne asteptam la o schimbare a topului…




12:45, 24.12.2013

Românii, abonaţi la hipermarket. Kaufland, Carrefour şi Lidl domină piaţa

“Până în septembrie 2014, ne aşteptăm la o schimbare a topului ca urmare a preluării magazinelor Real de către Grupul Metro şi remodelarea acestora sub marca Auchan. Estimăm că la finalizarea acestui proces Auchan…




14:42, 19.11.2013

Raluca Raschip, GfK: Inflatia favorizeaza evolutia marcilor proprii

Marcile proprii reprezinta 15% din piata romaneasca, iar inflatia favorizeaza evolutia marcilor private. In vremuri grele, marcile cresc foarte mult, spune Raluca Raschip, consumer goods&retail director la GfK…




12:45, 19.11.2013

Marcile ieftine, preferate de romani in 2013. Cum au evoluat marcile private ale magazinelor

Romanii nu au mai putut absorbi in acest an inflatia in consumul de bunuri de larg consum (FMCG) si au inceput sa cumpere produse mai ieftine, ceea ce a dus la o crestere usoara, cu 1%, in valoare, a consumului…




10:42, 19.11.2013

Estimare la retailArena: Comertul online ocupa 3% din totalul vanzarilor FMCG

Comertul online ocupa 3% din totalul vanzarilor din FMCG in Romania, iar potentialul de crestere este ridicat, a declarat Raluca Raschip, consumer goods& retail director in cadrul GFK Romania, la evenimentul Retail…




10:42, 19.11.2013

Raluca Raschip, GFK: 2013 a fost primul an in care comertul modern a fost majoritar in retail, cu o cota de 53%

Cheltuielile pentru mancare si bauturi inseamna in jur de 43% din bugetul cheltuit de o familie pentru bunuri de larg consum, a declarat Raluca Raschip, consumer goods& retail director in cadrul GFK Romania, la…




10:18, 19.11.2013

GfK România: Comerţul modern din România a ajuns la un grad de acoperire de 53% în total piaţă

Comerţul modern din România a crescut, în ultimii 13 ani, cu peste 40%, retailul fiind, la ora actuală, 'în zona adolescenţei', a declarat, marţi, într-o conferinţă de specialitate, Raluca Răschip, Consumer Goods&Retail…




16:36, 28.08.2013

Iata ce produse prefera romanii sa puna in cosul de cumparaturi

Dacă și România va urma calea țărilor occidentale, zeci de mărci ale producătorilor vor fi scoase de pe rafturi, care vor fi umplute tot mai mult cu așa-numitele „mărci proprii“ ale retailerilor.  Creşterea…




03:04, 27.08.2013

Internetul a devenit oracolui cumpărăturilor la români

 “Accesarea site-urilor de comparare a preturilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor si a recenziilor altor cumparatori, schimbul de informatii din retelele sociale, toate acestea sunt…




15:00, 26.08.2013

În deciziile de cumpărături, românii se fosesc de smartphone pentru recenzii online şi comparare de produse

Cum smartphone-ul a fost decizia de shopping telecom pentru unul din patru români iar accesul la internet a depăşit pragul de 60% în mediul urban, repercusiunile la nivel socio-economic nu se lasă aşteptate. Astfel,…




14:00, 26.08.2013

STUDIU Şapte din zece români consultă Internetul înainte de a cumpăra un produs

„Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…




12:30, 26.08.2013

Şapte din zece români folosesc Internetul în decizia de a cumpăra un produs

"Accesarea site-urilor de comparare a preţurilor, consultarea online a descrierilor detaliate ale produselor şi a recenziilor altor cumpărători, schimbul de informaţii din reţelele sociale, toate acestea sunt activităţi…




10:54, 26.08.2013

Gfk: Retelele sociale si smartphone-urile devin tot mai importante in deciziile luate de cumparatori

Evolutia internetului, a smartphone-urilor si a retelelor sociale a schimbat masiv comportamentul cumparatorilor, foarte multi consultand recenzii, comparand preturi si scanand coduri de bare cu telefonul, arata…




10:36, 26.08.2013

Cum arată profilul noului cumpărător al erei digitale în România

În acelaşi timp, apetitul românilor pentru tablete şi smartphone-uri este în continuă creştere. Vânzările au cunoscut o importantă tendinţă ascendentă în ultimii ani, smartphone-urile ajungând la o pondere de 25%…




14:20, 17.06.2013

Românii pun în coşul de cumpărături tot mai multe mărci proprii ale supermarketurilor şi hipermarketurilor

Numărul de gospodării care au cumpărat cel puţin o dată o marcă privată din orice format de retail a atins potenţialul maxim încă din 2011, mai mult de 9 din 10 gospodării din România achiziţionând mărci private.…




12:04, 17.06.2013

Retailerii din Romania vand tot mai multe produse marca proprie - studiu

Vanzarile de produse marca proprie au ajuns sa reprezinte circa 12% din totalul pietei locale de retail in volum, pondere in crestere accelerata in ultimii ani, in conditiile in care in 2007 acestea acopereau doar…