Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

08:15, 19.01.2024

E.ON – Ce trebuie să știi dacă vrei să ajungi la furnizorul de gaz. Asta dacă nu vrei să stai la coadă

În 2024 se aplică programarea telefonică sau online pentru vizitele la toate magazinele E.ON din țară, asta pentru evitarea aglomerației și mai buna organizare a activităților cu clienții. Accesul în magazinele…




13:55, 18.11.2022

UTIL| Clienții pot să își programeze telefonic vizita în magazinele E.ON

Noul serviciu E.ON apelabil la numărul de telefon 0265.208.466 este o alternativă la serviciul eBooking de programare online;Toate vizitele în magazinele E.ON care necesită interacțiunea cu agenții se fac exclusiv…




14:02, 04.11.2019

Magazinul E.ON din Iași își prelungește programul de lucru

Pregătirile pentru sezonul rece sunt în toi și fiecare dintre noi face tot ce este necesar pentru a avea căldură în casă. Unii se gândesc să își schimbe centralele, fiindcă randamentul celor vechi nu le mai oferă…




17:54, 19.12.2016

Centrul de Relaţii Clienţii E.ON se mută în Micălaca

Arădenii care au nelămuriri legate de facturile de gaz, cei care vor să îşi ceară duplicate ale acestor facturi, arădenii care vor să încheie contracte de furnizare a gazelor naturale, toţi trebuie să ştie că Centrul…




02:51, 10.06.2015

Birou digital cu informaţii E.ON

Ecranele ofera informatii privind contul de client sau informatii generale despre contractare. De asemenea, prin intermediul acestora, clientii pot vizualiza facturile emise si au posibilitatea de a tipari ultimele…




19:41, 09.06.2015

Birouri digitale” E.ON în Centrele de Relaţii Clienţi din opt municipii reşedinţă de judeţ

•        Sistemul self-service E.ON MyOffice este disponibil pentru clienţii din Iaşi, Sibiu, Cluj Napoca, Târgu Mureş, Bacău, Suceava, Timişoara şi Baia Mare;  •        Prin simpla atingere a touchscreen-ului…




13:01, 09.06.2015

Sistemul self-service E.ON MyOffice disponibil la Sibiu, nu și la Mediaș

Începând cu această săptămână sibienii au acces la un nou serviciul E.ON România lansat sub denumirea E.ON MyOffice. Sistemul self-service funcţionează asemenea unui „birou digital” prin intermediul căruia clienţii…




12:32, 09.06.2015

Birou digital în Centrul de Relaţii Clienţi E.ON din municipiul Suceava

Sucevenii pot să obţină rapid informaţii despre condiţiile de contractare, facturare sau îşi pot tipări singuri ultimele facturi emise de E.ON printr-un sistem de informare de tip self-service, uşor de utilizat,…




11:50, 09.06.2015

Furnizorul de gaze naturale ofera acces facil la diferite informatii pentru clienti

Compania care furnizează serviciul de distrubuţie a gazelor naturale în Timişoara continuă să diversifice serviciile oferite clienţilor şi pune la dispoziţia acestora, în perimetrul Centrelor de Relaţii Clienţi…