Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

09:55, 19.10.2023

3 pași pentru un consum eficient: Cum ținem sub control factura de consum în sezonul rece?

Pe măsură ce ne apropiem de sezonul rece și temperaturile scad, observăm o tendință de creștere a valorii facturii de consum. Cu toate acestea, nu trebuie să te îngrijorezi. Noi, la E.ON, suntem aici să îți oferim…




12:20, 15.02.2023

E.ON Energie România: Atenție la e-mailurile de tip phishing! Compania nu trimite mesaje cu cereri de ofertă de preț și disponibilitatea de instalare…

E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele…




12:16, 14.02.2023

ATENȚIE! E.ON Energie România avertizează asupra unor e-mailuri de tip phishing primite de clienți ai companiei

E.ON Energie România își avertizează clienții să nu ia în considerare și să nu deschidă documentele atașate și link-urile transmise în e-mailuri de tip phishing (tentativă de furt a informațiilor), primite în ultimele…




13:55, 18.11.2022

UTIL| Clienții pot să își programeze telefonic vizita în magazinele E.ON

Noul serviciu E.ON apelabil la numărul de telefon 0265.208.466 este o alternativă la serviciul eBooking de programare online;Toate vizitele în magazinele E.ON care necesită interacțiunea cu agenții se fac exclusiv…




11:25, 07.10.2022

UTIL| E.ON recomandă transmiterea indexului autocitit

Transmiterea indexului autocitit este cea mai bună modalitate de a plăti lunar exact cantitatea de energie electrică sau gaze naturale consumată, dar și pentru a evita, la fiecare trei luni, facturi de regularizare…




11:21, 07.10.2022

De ce este importantă transmiterea indexului autocitit, când și cum o poți face?

Transmiterea indexului autocitit este cea mai bună modalitate de a plăti lunar exact cantitatea de energie electrică sau gaze naturale consumată, dar și pentru a evita, la fiecare trei luni, facturi de regularizare…




09:00, 28.07.2022

Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON Energie România vor fi indisponibile în perioada 29 iulie – 1 august

Începând de vineri, 29 iulie, ora 12, până luni, 1 august, inclusiv, E.ON Energie România efectuează lucrări de mentenanță la sistemele informatice ale companiei, cu impact direct asupra serviciilor de relații…




11:30, 27.07.2022

Canalele de comunicare ale E.ON, nefuncționale de vineri până luni. Serviciile Call Center și platforma Myline, indisponibile

Canalele de comunicare ale E.ON, nefuncționale de vineri până luni. Serviciile Call Center și platforma Myline, indisponibile Începând de vineri, 29 iulie, ora 12:00, până luni, 1 august, inclusiv, E.ON Energie…




11:05, 27.07.2022

Serviciile de relații cu clienții E-ON vor fi indisponibile, timp de patru zile

Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON Energie România vor fi indisponibile în perioada 29 iulie – 1 august Acestea vor fi nefuncționale de vineri, 29 iulie, începând cu ora 12, urmare a unor lucrări…




20:45, 15.02.2022

Vezi aici de ce este inchis temporar sediul gaz din Zalau

Compania E.ON Energie România a decis să închidă temporar magazinul din municipiul Zalău având în vedere contextul pandemic care impune măsuri sporite de siguranță sanitară menite să protejeze deopotrivă sănătatea…




12:16, 29.11.2021

E.ON România a centralizat peste 1,8 milioane de conturi active, în creştere cu aproape 30% faţă de aceeaşi perioadă a anului trecut

Peste 1,8 milioane de conturi active erau înregistrate până la începutul lunii noiembrie, în platforma E.ON Myline, deţinută de furnizorul de gaze naturale şi energie electrică E.ON România, în creştere cu 30%…




11:05, 29.11.2021

Descoperă funcționalitățile contului E.ON Myline și E.ON te premiază

În contul E.ON Myline clienții au acces la toate informațiile legate de contractul lor, pot transmite autocitirile indexului de electricitate/gaz, pot face plăți sau pot afla când expiră verificările și reviziile…




09:41, 13.10.2021

Cum plătești online factura la EON. E rapid și ușor

Compania E.ON recomandă plata facturii online, direct din contul de client E.ON Myline. este cel mai simplu, rapid și sigur mod de plată suma achitată se înregistrează imediat și este alocată întotdeauna contului…




06:05, 07.09.2021

Nu mai sta la coadă. Plătește factura de gaz prin telefon

Acum poți vizualiza și achita facturile E.ON cu aplicația mobilă E.ON Myline, direct de pe telefonul sau tableta ta cu cardul. De asemenea, poți transmite indexul contorului, atât pentru consumul de gaze naturale,…




11:36, 31.05.2021

E.ON Energie România, în cadrul programului 'Sărbătoreşte Ziua Pământului în fiecare zi', a împădurit patru hectare de teren

E.ON Energie România a finalizat împădurirea unei suprafeţe de patru hectare de teren degradat, de lângă Sighişoara, în cadrul campaniei "Sărbătoreşte Ziua Pământului în fiecare zi", derulată din 22 aprilie până…




11:10, 31.05.2021

E.ON a împădurit patru hectare de teren degradat la Sighișoara, cu susținerea clienților

Au fost plantați peste 15.000 de puieți, număr echivalent cu cel al conturilor E.ON Myline activate de clienți timp de o lună;Terenul se află în apropiere de Via Transilvanica, traseu turistic la care E.ON a contribuit…




10:20, 22.04.2021

E.ON lansează campania „Sărbătorește Ziua Pământului în fiecare zi!“

E.ON le propune clienților să acționeze ecologic prin acțiuni simple de protejare a mediului;Clienții sunt încurajați să își activeze conturile E.ON Myline unde pot opta pentru factura electronică, reducând astfel…




11:10, 21.12.2020

E.ON lansează chatbotul IOANA pentru automatizarea contractării serviciilor de gaze naturale, electricitate şi servicii energetice

E.ON România împreună cu DRUID, companie specializată în tehnologie conversaţională, anunţă lansarea chatbotului Ioana, soluţie care să ofere mai multe opțiuni de interacțiune digitală cu clienţii, cum ar fi contractarea…




18:30, 06.11.2020

E.ON România anunţă că va reîmpăduri peste 3,5 hectare de teren în judeţele Mureş şi Suceava

"E.ON România va reîmpăduri, în prima parte a lunii noiembrie, peste 3,5 hectare de teren în zonele Stejăreni, de lângă Sighişoara, judeţul Mureş şi Pătrăuţi, judeţul Suceava. Cu sprijinul Direcţiilor Silvice Mureş…




14:05, 06.11.2020

Peste 3,5 hectare de teren, reimpadurite de E.ON Romania in judetele Mures si Suceava.

Se planteaza 18.000 de puieti de gorun, frasin, paltin si fag, cu sprijinul Directiilor Silvice din Mures si Suceava; Numarul puietilor este echivalent cu cel al conturilor noi activate pe platforma E.ON Myline…




12:21, 16.10.2020

Ultima etapă a campaniei Festival of Apps, disponibilă în HUAWEI AppGallery, în intervalul 15-18 octombrie

Ediția de toamnă a campaniei Festival of Apps continuă în HUAWEI AppGallery cu ultima etapă de concurs, disponibilă în perioada 15-18 octombrie, și îi așteaptă pe utilizatori să se înscrie pentru a intra în posesia…




14:55, 14.10.2020

Magazinul E.ON din Iași și-a suspendat interacțiunea directă cu clienții

Din dorinta de a ne proteja clientii si angajatii, activitatea de relatii cu clientii din municipiul Iasi se desfasoara online si telefonic, prin intermediul agentilor companiei de la Call Center, prin Live Chat,…




12:15, 02.10.2020

Magazinul E.ON din Alba Iulia se mută în centrul municipiului

Din 5 octombrie, magazinul E.ON din Alba Iulia se mută în centrul municipiului Noua locație este situată pe str. Tudor Vladimirescu nr. 3; Magazinul este ușor de accesat din orice punct al orașului; Centrul municipiului…




10:55, 01.10.2020

E.ON Gaz Furnizare și E.ON Energie România fuzionează

​Societățile de furnizare ale Grupului E.ON din România, E.ON Gaz Furnizare și E.ON Energie România sunt implicate într-un proces de fuziune prin absorbție. E.ON Energie România este societatea…




11:05, 12.08.2020

E.ON propune soluții inovatoare de energie pentru un viitor mai sustenabil și mai verde, prin reducerea amprentei de carbon

Printr-o serie de proiecte, produse și soluții inovatoare de energie menite să reducă emisiile de carbon, E.ON își propune să îmbunătățească viața oamenilor pentru un viitor mai sustenabil, aliniindu-se astfel…




10:04, 22.07.2020

La sediul E.ON din Suceava s-a suspendat temporar interacțiunea directă cu abonații

E.ON a informat că, în actualul context epidemiologic, magazinul din Suceava al companiei și-a suspendat temporar interacțiunea cu abonații. Activitatea de relații cu abonații din Suceava se desfășoară online și…




13:15, 16.07.2020

Creștere semnificativă a numărului de utilizatori E.ON Myline și a activărilor facturii electronice

Numărul clienților E.ON care apelează la soluțiile online oferite de companie a crescut semnificativ în ultimele luni, de la obținerea sau transmiterea de informații și documente, până la racordarea la sistemul…




10:42, 16.07.2020

Numărul clienţilor E.ON care apelează la soluţiile online oferite de companie a crescut

Numărul clienţilor E.ON care apelează la soluţiile online oferite de companie a crescut semnificativ în ultimele luni, de la obţinerea sau transmiterea de informaţii şi documente, până la racordarea la sistemul…




12:33, 15.07.2020

Furnizorii de gaze vin cu oferte mai mici decat cele de pe piata reglementata, dar cu abonament zilnic

E.ON vine cu noi oferte de furnizare a gazelor pe piata clientilor casnici cu preturi mai mici decat cele reglementate, insa introduce un abonament zilnic. Ofertele se aplica doar pentru consumatorii care vor incheia…




10:27, 15.07.2020

E.ON vine pe piața concurențială cu noi oferte atractive de gaz și electricitate

E.ON Promo Gas poate fi contractat exclusiv online și oferă o reducere de până la 10% față de prețul reglementat; E.ON Life Gas propune un preț mai mic cu până la 11%; E.ON Home Electric și E.ON Home Gas completează…