Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Serviciile de relații cu clienții E-ON vor fi indisponibile, timp de patru zile

Publicat:

Canalele de comunicare cu clienții ale E.ON vor fi indisponibile in perioada 29 iulie – 1 august

Acestea vor fi nefuncționale de vineri, 29 iulie, incepand cu ora 12, urmare a unor lucrari de mentenanța la sistemul informatic; Sunt afectate platformele digitale, Call Center-ul și magazinele E.ON; Din 2 august, toate activitațile de relații cu clienții vor fi reluate;

Incepand de vineri, 29 iulie, ora 12, pana luni, 1 august, inclusiv, E.ON efectueaza lucrari de mentenanța la sistemele informatice ale companiei, cu impact direct asupra serviciilor…

Citeste articolul mai departe pe replicahd.ro…  

Sursa articol: replicahd.ro


Stiri pe aceeasi tema

Magazinele PPC Energie din Alexandria, Craiova, Pitești și Slatina vor fi inchise in data de 1 Mai și in perioada Paștelui

09:26, 30.04.2024 - Magazinele PPC Energie din Alexandria, Craiova, Pitești și Slatina vor fi inchise miercuri, 1 Mai 2024, respectiv in intervalul 3-6 mai, in perioada Paștelui, zile libere legale. Serviciul de call center va fi disponibil in acest interval numai pentru informații in sistem automat, precum transmiterea…

Programul ENGIE Romania in perioada 1-7 mai

16:45, 29.04.2024 - In data de 1 mai si in perioada 3 7 mai 2024, centrele de relatii cu clientii vor fi inchise. In data de 1 mai si in perioada 3 7 mai 2024, centrele de relatii cu clientii vor fi inchise. Singura exceptie este punctul de vanzare ENGIE din Baneasa Shopping City din Bucuresti, care va functiona conform…

„Dincolo nu e nimeni”, nou roman de Stelian Tanase. Lansarea are loc luni, 15 aprilie

14:00, 12.04.2024 - Scriitorul și istoricul Stelian Tanase lanseaza noul sau roman, „Dincolo nu e nimeni”, la Muzeul Național de Arta al Romaniei, luni, 15 aprilie, de la 18.00.„Dincolo nu e nimeni” e ultimul roman publicat de cunoscutul intelectual la Editura Corint. La evenimentul organizat la Muzeul Național de Arta…

Țepele din magazinele alimentare. O casiera arata cum sunt pacaliți clienții la supermarket

21:20, 22.03.2024 - Dupa o viața dedicata lucrului in magazine, o femeie, fosta casiera a dezvaluit strategiile prin care clienții pot fi inșelați. Femeia sfatuiește pe toata lumea sa verifice imediat bonul fiscal sau factura dupa ce achita cumparaturile.Clienții pot fi pacaliți in special la inceputul saptamanii,…

Dispreț, marca Hidroelectrica. Clienții așteapta cu lunile facturile și la call center bate vantul

16:20, 22.03.2024 - Serviciul de furnizare energie electrica de la Hidroelectrica este departe de a fi performant. Mulți clienți au fost atrași de oferta foarte buna a companiei insa sunt tratați cu mult dispreț. Compania de stat Hidroelectrica iși nemulțumește in continuare clienții pentru ca nu emite la timp facturile…

Produs contaminat cu patulina, retras de la comercializare din magazinele Lidl

11:15, 09.03.2024 - Lidl a retras de la vanzare un produs contaminat cu patulina. Clientii nu au nevoie de bon fiscal pentru a-l returna. Smoothie cu fructe rosii, retras de la comercializare din magazinele Lidl , intrucat contine un ingredient contaminat cu patulina, iar aceasta dauneaza sanatatii si poate duce la greata,…

USR: „Masurile luate de PSD și PNL ne-au scumpit alimentele, serviciile, facturile la cel mai mare nivel din Europa”

09:30, 06.03.2024 - Comunicat de presa USR: Ciolacu refuza sa vina in Parlament sa explice cum indatoreaza Romania cu un miliard de lei pe zi lucratoare Premierul Marcel Ciolacu a refuzat sa vina in Parlament dupa ce a fost invitat, la Senat, de parlamentarii USR. Radu Mihail, liderul grupului USR din Senat, il acuza pe…

Precizari ale Electrica Furnizare legate de ­facturi si programul extins la centrele cu clientii

00:11, 01.03.2024 - Ca urmare a finalizarii punerii in aplicare a noului sistem informatic la nivelul companiei, Electrica Furnizare a venit, joi, cu o serie de clarificari menite, așa cum s-a precizat intr-un comunicat de presa, sa contribuie la ”familiarizarea clienților cu noutațile aparute in relația cu furnizorul”.…


Ce parere ai despre aceasta stire?