Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

17:05, 24.10.2023

Cine sunt oamenii prin mâna cărora trec 700 de milioane de euro? Acționarii principalelor agenții de media din România

Grupurile mari internaționale de publicitate i-au păstrat, în general, în acționariatul operațiunilor lor din România pe oamenii care au pus bazele publicității românești, în anii ’90.Estimată în 2023 la aproape…




12:25, 25.11.2020

Andra Panaitescu este noul Client Service Director al Mullen România

Mullen România anunță numirea Andrei Panaitescu în funcția de Client Service Director. Cu peste 10 ani experiență în publicitate, dintre care ultimii cinci în echipa Mullen, Andra Panaitescu va coordona departamentul…




12:30, 16.10.2020

Pentru a cincea oară, Golin ocupă Locul 1 în Topul Agențiilor de PR din România

Golin ocupă, pentru a cincea oară, locul 1 în Topul Agențiilor de PR din România, realizat de Revista Biz și compania de cercetare Unlock Market Research. Mai mult, în cadrul galei din acest an, Irina Roncea, Managing…




19:13, 05.06.2020

Iata cum poti folosi inteligenta artificiala pentru eficienta si inovatie in noul context

Cum poate Inteligenta Artificiala (AI) sa anticipeze asteptarile consumatorilor, actionand uman si adaptat la context? Cum se raporteaza acestia la AI? Si cum pot folosi brandurile creativ solutiile AI pentru a-si…




12:42, 04.06.2020

6 modalități în care brandurile pot folosi inteligența artificială pentru eficiență și inovație în noul context

Studiu BOLD by Profero: Creativity meets A.I. Cum poate Inteligența Artificială (AI) să anticipeze așteptările consumatorilor, acționând uman și adaptat la context? Cum se raportează aceștia la AI? Și cum pot folosi…




10:58, 03.01.2020

Studiu: 47% au auzit despre responsabilitatea socială a companiilor, însă nu pot explica conceptul

Cât de cunoscut este termenul de CSR (responsabilitate socială corporativă) în rândul consumatorilor români? Prețuiesc aceștia mai mult companiile social responsabile sau nu țin cont de acest aspect atunci când…




10:24, 03.01.2020

Studiu Golin & iSense Solutions: 47% au auzit despre responsabilitatea socială a companiilor, însă nu pot explica conceptul

Cât de cunoscut este termenul de CSR (responsabilitate socială corporativă) în rândul consumatorilor români? Prețuiesc aceștia mai mult companiile social responsabile sau nu țin cont de acest aspect atunci când…




18:29, 20.12.2019

START în campania #reCUPErăm! Implică-te alături de Generația de Aur pentru a susține actuala naționala României!

GSP și Libertatea, împreună cu Lowe Group (Profero, Golin și Initiative), lansează campania #reCUPErăm, prin intermediul căreia Generația de Aur, cea care a ajuns până în sferturile Mondialului din 1994, încurajează…




14:06, 12.06.2019

Golin & iSense Solutions: Care sunt principalii factori de influenţă şi cum iau deciziile noile generaţii

Ce stă la baza unei alegeri în cazul tinerilor Millennials şi Generaţiei Z? Noul studiu Bold by Lowe Group, realizat de Golin şi iSense Solutions, dezvăluie cum iau deciziile cele mai tinere generaţii când vine…




18:06, 26.04.2018

STUDIU Cei mai mulţi bani ai românilor se duc pe mâncare şi pe locuinţă

În fiecare lună, cei mai mulţi bani ai românilor se duc pe mâncare (753 lei) şi pe cheltuielile legate de locuinţă (680 lei), categorii care fac parte din cheltuielile lunare ale tuturor românilor, arată un studiu…




12:37, 22.01.2018

Grupul de comunicare Lowe are un nou Chief Creative Officer, Damian Nunez

Lowe Group Romania, grup ce reuneste mai multe agentii de media si publicitate, are un nou Chief Creative Officer, Damian Nunez, cu experienta in Argentina si SUA. El va coordona echipele de creatie ale agentiilor…




09:23, 26.12.2017

MullenLowe analizează ce înseamnă un Crăciun reușit pentru români

Din vechi timpuri se spune că aceasta este cea mai fericită perioadă a anului. Cu anii, însă, Crăciunul s-a transformat în cea mai profitabilă sărbătoare pentru branduri, dar și în cea mai stresantă pentru consumatorii…




09:04, 27.06.2017

Studiu: Majoritatea romanilor a apelat la serviciile medicale private, in detrimentul celor de stat, in ultimul an

  Trei din cinci romani (61%) au apelat, in ultimul an, la serviciile private in detrimentul celor publice pentru analize medicale de laborator, in timp ce serviciile de stat au fost folosite cel mai mult in cazul…




19:22, 26.06.2017

Sapte din zece romani din mediul urban folosesc tehnologia pentru activitati legate de sanatate

Șapte din zece români din mediul urban folosesc tehnologia pentru activități legate de sănătate, arată un studiu realizat de agenția Medic One în parteneriat cu iSense Solutions, în cadrul platformei Bold by Lowe…




12:02, 08.03.2017

Studiu Bold by Lowe Group: Feminismul în digital – controversă sau oportunitate?

Luna Femeii este un moment oportun pentru o reevaluare a poziției feminismului în România – dacă există sau nu această mișcare, cum se conturează ea în digital și care este aportul brandurilor…




16:29, 15.11.2016

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions: Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Medicamentele se numără printre produsele achiziționate cel mai rapid de consumatori, 80% dintre aceștia cumpărându-le în aceeași zi în care află despre ele, în special din reclamele TV, arată un nou studiu Bold…




16:13, 15.11.2016

Studiu Bold by Lowe Group & iSense Solutions:Călătoria consumatorului de la descoperirea la achiziția unui produs sau serviciu

Medicamentele se numără printre produsele achiziționate cel mai rapid de consumatori, 80% dintre aceștia cumpărându-le în aceeași zi în care află despre ele, în special din reclamele TV,…




19:28, 20.10.2016

Copiii din România petrec, în medie, cinci ore pe zi pe reţelele sociale

Terminalul inteligent pe care copiii îl folosesc cel mai des este smartphone-ul, cei mici butonând, în medie, 160 de minute pe zi, chiar 208 minute, în cazul adolescenților de 13-16 ani. În același timp, se remarcă…




09:02, 18.10.2016

Cât timp petrec zilnic copiii şi adolescenţii din România pe reţelele de socializare! (Social)

Aproximativ 85% dintre copiii din România cu vârste cuprinse între 5 şi 16 ani şi cu acces la internet intră zilnic online, aceştia petrecând, în medie, peste cinci ore pe zi pe reţelele sociale, arată un studiu…




21:17, 17.10.2016

85% dintre copiii din Romania intra zilnic 5 ore pe retele sociale

Aproximativ 85% dintre copiii din Romania cu varste cuprinse intre 5 si 16 ani si cu acces la internet intra zilnic online, acestia petrecand, in medie, peste cinci ore pe zi pe retelele sociale, arata un studiu…




19:12, 17.10.2016

Copiii din România, înnebuniţi după reţelele de socializare. Vezi câte ore petrec în medie pe zi

Vârsta medie la care copiii primesc device-uri este de 8,5 ani pentru tabletă, 9 ani pentru computer, 10 ani pentru smartphone și 11 ani pentru alte dispozitive smart. Cu toate acestea, chiar înainte să aibă un…




18:52, 17.10.2016

Copiii din România stau pe rețelele sociale mai mult de 5 ore pe zi

Aproximativ 85% dintre copiii din România - cu vârste cuprinse între 5 și 16 ani și acces la internet -, intră zilnic online, aceștia petrecând, în medie, peste cinci ore pe zi pe rețelele sociale, arată un studiu…




16:59, 17.10.2016

Copiii din România, cu vârste între 5 și 16 ani, petrec, în medie, 5 ore/zi pe rețelele de socializare (studiu)

Majoritatea copiilor din România (85%), cu vârste între 5 și 16 ani, și care au acces la Internet, petrec, în medie, 5 ore/zi pe rețelele sociale, iar terminalul preferat rămâne smartphone-ul, relevă rezultatele…




16:29, 17.10.2016

Studiu Bold by Lowe Group: Copiii din România petrec peste 5 ore pe zi pe rețelele sociale

Aproximativ 85% dintre copiii din România cu vârste cuprinse între 5 și 16 ani și cu acces la internet intră zilnic online, aceștia petrecând, în medie, peste cinci ore pe zi pe rețelele…




10:04, 15.10.2016

Cum iau masa angajatii in birourile de top din Romania: aici pranzul are alt gust

Un birou fara o zona de luat masa este exact ca o casa fara bucatarie. Marile companii, precum si marii dezvoltatori de proiecte imobiliare, au inceput sa acorde o importanta tot mai mare compartimentarii spatiului…




16:08, 07.06.2016

Zitec susține spitalele din București prin sesiuni de donare de sânge la birou în campania #cei1024

Aproape 100 de persoane s-au alăturat vineri, 3 iunie, campaniei de donare de sânge #cei1024 inițiată de Zitec în colaborare cu Centrul de Transfuzie București. Campania #cei1024, lansată la începutul…




11:03, 25.01.2016

Agentia ​Lowe isi schimba numele in MullenLowe Romania, cu o noua identitate de brand

Agentia romaneasca de publicitate Lowe isi schimba numele in MullenLowe Romania, in urma fuziunii dintre reteaua internationala Lowe si agentia americana Mullen, fuziune petrecuta anul trecut. Lowe are o noua identitate…




15:30, 22.07.2014

Interviurile Adevărul - Reviro: „Când m-am întors, am avut un mic şoc cultural”

Sabrina Vlăsceanu a stat trei ani la Haga unde a studiat în cadrul programului  International Communication Management.  Acum lucrează ca ca intern pe copywriting la Senior Hyperactive (aparţinând…




14:30, 22.07.2014

Interviurile Adevărul - Reviro. Despre cum te angajezi în ţară după ce ai terminat studiile în străinătate

Sabrina Vlăsceanu a stat trei ani la Haga unde a studiat în cadrul programului  International Communication Management. Acum lucrează ca ca intern pe copywriting la Senior Hyperactive (aparţinând Grupului…