Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

08:06, 08.01.2024

Breaking News: În 2023, televiziunile de știri au furnizat audiențe cu 18% mai mici pentru reclame față de anul precedent. Noroc cu banii de la Ciolacu…

În 2023, piața de televiziune din România a furnizat clienților publicitari un volum de audiență mai mic cu 8% față de anul precedent. Este o scădere moderată, care confirmă că, an după an, televiziunile pierd…




07:21, 15.01.2023

Piața de televiziune din România a livrat audiențe mai mici pentru reclamele difuzate în 2022. Cu tot cu Mondialul, TVR 1 e sub DIVA

În 2022, piața TV din România a furnizat un volum de audiență pentru reclamele difuzate mai mic cu 10,4% față de anul precedent. Marile televiziuni comerciale au compensat acest recul, la care s-a adăugat și creșterea…




18:36, 08.03.2022

Și-au triplat audiența. Nici la începutul pandemiei, televiziunile de știri n-au avut un asemenea public

Recordul creșterii e la Digi24, care are de patru ori mai multă audiență ca înainte de războiul Rusiei împotriva Ucrainei. În prima săptămână de război (24 februarie – 2 martie 2022), volumul de audiență obținut…




07:35, 09.01.2022

Anul 2021 pentru televiziuni: audiențe mai mici, publicitate mai multă. Trei posturi au luat aproape 60% din reclame, 73 de canale s-au bătut pe restul

2021 a fost un an bun pentru televiziunile din România. Pentru unele, chiar foarte bun. Investițiile publicitare nete în piața TV au crescut cu 16% față de anul precedent, ajungând la 350 de milioane de euro, conform…




16:35, 23.11.2020

Mama televiziunilor de știri! 12.820 de spoturi, plătite de Firea din banii primăriei, dintre care 70% au mers pe cinci canale de știri

O documentare care trece în revistă campaniile de publicitate ale Primăriei Capitalei (lipsesc companiile municipale și alte regii din subordine) îi face invidioși pe cei mai mari investitori comerciale în advertisingul…




19:48, 14.07.2020

Petre Barbu: Televiziunile poartă mască pentru a-și proteja profiturile. Numărul de cazuri crește, campania publicitară a Guvernului toacă și mai mulți…

Campania de informare publică „Poartă mască, arată că îți pasă!”, finanțată de Guvernul Orban, este un eșec, pe românește spus: o frecție la picior de lemn. Obiectivul declarat al finanțatorului este „informarea…




07:36, 23.05.2014

Final de campanie TV: spoturile electorale au fost făcute pentru a satisface nişte mofturi

În perioada 25 aprilie -19 mai a.c, cinci formaţiuni politice - PSD-UNPR-PC, PDL, Mişcarea Populară, PNL şi PNŢ-CD - au comandat în total 654 de clipuri electorale pe trei televiziuni de ştiri: B1 TV, România TV…




12:51, 23.09.2013

Câţi bani a produs Mircea Badea «la măsuţă», în nouă ani de emisiune

„În gura presei” este unul dintre cele mai eficiente programe TV, după analiza încasărilor din reclame. În nouă ani de difuzare, împliniţi pe 13 septembrie, emisiunea prezentată de Mircea Badea a atras din publicitate…




07:58, 26.07.2011

Forbes: Declinul TV continuă la şase luni: mai multă audienţă pe mai puţini bani

Piaţa TV autohtonă este dominată autoritar de două grupuri: Pro TV SA (32%) şi Intact (24,7%). Restul pieţei este fărâmiţat şi se află într-o puternică suferinţă. În prima jumătate a acestui an, grupul de televiziune…