Contact Center - Stiri si informatii despre Contact Center | prima pagina Ultima actualizare: 07:01:13, 05.05.2024
12:45, 11.10.2023
“Ghidul privind recuperarea taxei pe valoarea adăugată achitată în alt stat membru al Uniunii Europene”, publicat pe site-ul ANAF
Economie “Ghidul privind recuperarea taxei pe valoarea adăugată achitată în alt stat membru al Uniunii Europene”, publicat pe site-ul ANAF octombrie 11, 2023 11:42 Administrația Județeană a Finanțelor Publice Teleorman…
22:06, 06.06.2023
Cum te ajută inteligența artificială în activitățile zilnice de business prin software-ul Daktela
Cum te ajută inteligența artificială în activitățile zilnice de business prin software-ul Daktela Chatbot-ul, mailbot-ul și voicebot-ul au fost principalele subiectele dezbătute în cadrul primului eveniment organizat…
12:40, 15.05.2023
Termenul final de depunere a Declarației unice 2023
Termenul pentru depunerea Declaratiei unice 2023 este data de 25 mai 2023, inclusiv. Declaratia se completeaza si se depune de catre persoanele fizice care în anul de impunere au realizat, individual sau într-o…
13:55, 07.02.2023
ANAF a publicat Ghidul privind redirecționarea unei sume de până la 3,5% din impozitul pe venit/câștigul net anual impozabil pentru susținerea entităților…
Administraţia Judeţeană a Finanţelor Publice Iaşi reaminteşte contribuabililor /plătitorilor faptul că până la data de 25 mai a anului următor celui de realizare a veniturilor pot opta pentru redirecționarea unei…
16:20, 17.11.2022
ANALIZĂ: Mai puţin de 20% din companiile vest-europene ţin legătura cu clienţii lor printr-un sistem omnichannel in cloud, iar în România procentul este…
”Mai puţin de 20% din companiile vest-europene ţin legătura cu clienţii lor printr-un sistem omnichannel in cloud, deşi acesta reprezintă cea mai avansată metodă de digitalizare şi automatizare a comunicării cu…
12:50, 17.11.2022
Mai puțin de 20% din companii dețin soluții cloud omnichannel în România. Cum le poate afecta activitatea acest lucru?
Mai puțin de 20% din companii dețin soluții cloud omnichannel în România. Cum le poate afecta activitatea acest lucru? Reprezentanții Daktela, companie care furnizează soluții de Call & Contact Center Omnichannel…
11:45, 22.02.2021
Digitalizarea și reducerea costurilor vor modifica structura de personal și rețelele bancare. Vezi ce spun președinții de bănci despre planurile lor pe…
Reducerea costurilor și digitalizarea care avansează cu pași tot mai rapizi presează șefii băncilor să ia măsuri în privința rețelei de unități și a personalului din bănci. Unii președinți de bancă au admis…
12:15, 26.10.2020
Pandemia a schimbat strategia bancilor. Cum lucrezi cu creditorul, cu timp de asteptare zero
Pandemia a schimbat aproape cu totul strategiile bancilor de a face afaceri cu clientii persoane fizice. Astfel, BCR a implementat un nou sistem, prin care, daca vrei sa ajungi in fata unui lucrator de-al bancii,…
19:50, 16.10.2020
La BCR se va intra numai cu programare telefonica!
Avand in vedere cresterea numarului zilnic de cazuri de Coronavirus si a ratei de imbolnavire , precum si pentru protejarea colegilor nostri din Front Office si a clientilor, incepand de saptamana viitoare, clientii…
17:26, 14.10.2020
Începând de luni accesul în agențiile BCR se va face exclusiv pe bază de programare
&"Ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătății angajaților și a clienților săi și pentru reducerea timpilor de așteptare, Banca Comercială Română va permite accesul în unități exclusiv pe bază…
16:45, 14.10.2020
Schimbare majoră la a doua cea mai mare bancă din România. Toți clienții sunt afectați
Banca Comercială Română a anunţat miercuri că va permite accesul în unităţile sale exclusiv pe bază de programare, ca măsură suplimentară pentru protejarea sănătăţii angajaţilor şi a clienţilor săi şi pentru reducerea…
16:30, 14.10.2020
Clienţii BCR vor putea intra în sucursale numai pe baza unei programări telefonice, de luni, 19 octombrie. Proiectul este temporar
”Banca Comercială Română va implementa, începând de luni, 19 octombrie, un nou mod de funcţionare la nivelul întregii reţele teritoriale, prin care clienţii vor avea acces în sucursale exclusiv în baza unei programări…
16:53, 21.04.2020
Formularul online, soluţia preferată de clienţii OTP Bank pentru suspendarea ratelor
Formularul online este soluţia preferată de clienţii OTP Bank pentru suspendarea ratelor, în numai câteva zile de la lansarea formularului fiind înregistrate aproximativ 3.500 de cereri pe acest canal, de 4 ori…
16:52, 21.04.2020
Soluţia preferată de clienţii OTP Bank pentru suspendarea ratelor este formularul online
Formularul online este soluţia preferată de clienţii OTP Bank pentru suspendarea ratelor, în numai câteva zile de la lansarea formularului fiind înregistrate aproximativ 3.500 de cereri pe acest canal, de 4 ori…
20:07, 15.04.2020
BCR recepţionează, în medie, 15.000 de apeluri telefonice zilnic, în creştere cu 96%
Banca Comercială Română recepţionează, în medie, 15.000 de apeluri telefonice zilnic, în creştere cu 96%, odată cu extinderea serviciilor financiare la distanţă, banca anunţând că a deschis încă două noi centre…
16:20, 07.04.2020
BRD oferă clienților posibilitatea de a-și deschide online cont pentru PFA
Aliniindu-se prevederilor OUG 30/2020, astfel cum a fost modificată prin OUG 32/2020 privind indemnizațiile de șomaj tehnic pentru Persoanele Fizice Autorizate, BRD a implementat un proces de deschidere la distanță…
11:59, 03.02.2020
O noua banca anunta probleme la plata cu cardul: "Sumele au fost procesate de doua ori"
Iata anuntul celor de la Raiffeisen Bank:"Din cauza unei erori tehnice, unele dintre tranzacțiile efectuate de către clienți ai altor bănci la terminale Raiffeisen Bank în data de 30.01.2020 sau în data de 29.01.2020…
16:12, 02.02.2020
ING și BCR, anunț de ultima oră: "Sumele scoase din cont se dublează!
Iata mesajul celor de la BCR:"Ca urmare a unor motive independente de BCR, e posibil ca unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să…
16:04, 02.02.2020
ING si BCR, anunt de ultima ora: "S-au dublat sumele. Returnam banii in cel mai scurt timp"
Iata mesajul celor de la BCR:"Ca urmare a unor motive independente de BCR, e posibil ca unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să…
14:28, 02.02.2020
Problema bancara. ING si BCR, anunt de ultima ora: "S-au dublat sumele. Returnam banii in cel mai scurt timp"
Iata mesajul celor de la BCR:"Ca urmare a unor motive independente de BCR, e posibil ca unii dintre clienții noștri care au realizat, pe 30 ianuarie, tranzacții cu cardul la terminalele (POS/ATM) altei bănci să…
12:27, 06.11.2019
BCR oprește sistemul de carduri, în noaptea de miercuri spre joi, pentru lucrări de îmbunătățire a performanțelor
Banca Comercială Română (BCR) va opri sistemul de carduri, în noaptea de miercuri spre joi (7 noiembrie, între orele 0:00 și 5.00), în vederea unor lucrări de îmbunătățire a performanțelor. În acest interval orar…
15:13, 17.10.2019
Operațiunile cu cardul la BCR vor fi blocate
BCR anunță că ”oprește sistemul informatic care gestionează operațiunile cu carduri, în noaptea de vineri spre sâmbătă (18-19 octombrie 2019).” Astfel, în intervalul 19.10.2019 ora 01:00 – 19.10.2019 ora 05:00…
11:25, 17.10.2019
BCR oprește sistemul de carduri. Anunț pentru clienți
BCR anunță că ”oprește sistemul informatic care gestionează operațiunile cu carduri, în noaptea de vineri spre sâmbătă (18-19 octombrie 2019).” În intervalul 19.10.2019 ora 01:00 – 19.10.2019 ora 05:00 sistemul…
11:06, 17.10.2019
BCR oprește temporar operațiunile cu carduri
Banca Comercială Română (BCR) oprește sistemul informatic care gestionează operațiunile cu carduri, în noaptea de vineri spre sâmbătă (18-19 octombrie 2019). Astfel, în intervalul 19.10.2019 ora 01:00 – 19.10.2019…
15:32, 11.10.2019
BCR efectuează lucrări la sistemul informatic care ar putea duce la intermitențe în funcționarea cardurilor
Banca Comercială Română (BCR) efectuează, în această perioadă, o serie de migrări de echipamente hardware, care ar putea afecta funcționarea sistemului de carduri, transmit reprezentanții băncii. Lucrările…
12:47, 24.04.2019
Intrarom & Genesys primesc Best Partnership for Large Enterprises Award
Intrarom, subsidiara romaneasca a Intracom Telecom, a fost premiata, alaturi de Genesys, cu "Best Partnership for Large Enterprises Award ", in cadrul Contact Centers Awards Gala, un eveniment anual unic in Romania,…
08:43, 12.04.2019
BCR opreşte sistemul informatic. Cardurile nu vor putea fi folosite
Astfel, în intervalul 13 aprilie 2019, ora 1:00 - 13 aprilie, ora 5:00 sistemul de carduri va fi oprit. Cardurile BCR nu vor putea fi folosite nici în reţeaua BCR şi nici în alte reţele de acceptare. În acest interval…
12:58, 14.09.2018
BCR oprește temporar sistemul informatic pentru lucrări de optimizare a performanțelor
Banca Comercială Română (BCR) oprește sistemul informatic, începând de vineri ora 23:00, până sâmbătă ora 17:00, pentru a efectua operațiuni de optimizare a performanțelor. Vor fi afectate parțial o parte dintre…
12:44, 13.09.2018
Cisco este lider pentru soluții de colaborare în Gartner Magic Quadrant 2018
Cisco este desemnat lider pentru soluțiile de colaborare în Gartner Magic Quadrant 2018, în trei rapoarte realizate de compania de consultanță și cercetare Gartner: Magic Quadrant pentru comunicații unificate (al…
18:08, 25.07.2018
Cisco și Google Cloud simplifică modul de lucru pentru peste 150 de milioane de oameni
Cisco anunță primele integrări în domeniul colaborării cu produse Google, consolidând astfel alianța dintre cele două companii și îmbunătățind semnificativ modul de lucru al milioane de oameni care utilizează aplicații…