Catalin Chirca - Stiri si informatii despre Catalin Chirca | prima pagina Ultima actualizare: 00:21:04, 04.05.2024
Jobul pentru care firmele din România plătesc 8.000 de euro pe lună. Motivul pentru care candidații nu se îngrămădesc la interviu
Resursele umane, cu precădere cele specializate, rămân o problemă în România. În fața exodului de materie cenușie, firmele românești încearcă să pună la bătaie pachete salariale motivante, comparabile cu cele din…
Jumătate din cele peste 10 milioane de apeluri făcute anul trecut la 112 nu au fost urgențe
„În continuare, în România, este un număr foarte ridicat de apeluri non-urgente. Oamenii sună pentru alte motive decât pentru cele care sunt în competenţa Serviciului de Urgenţă 112. Anul trecut au fost peste 10…
Motivele incredibile pentru care românii sună la 112: 'Vor să ajungă urgent la aeroport și traficul este blocat'
Cătălin Chirca, purtătorul de cuvânt al Serviciului de Telecomunicații Speciale, a declarat marți că aproape jumătate dintre cele peste 10 milioane de apeluri la 112 înregistrate anul trecut nu au reprezentat situații…
Jumătate din cele peste 10 milioane de apeluri făcute anul trecut la 112 nu au fost urgențe
„În continuare, în România, este un număr foarte ridicat de apeluri non-urgente. Oamenii sună pentru alte motive decât pentru cele care sunt în competenţa Serviciului de Urgenţă 112. Anul trecut au fost peste 10…
Jumătate din cele peste 10 milioane de apeluri la 112, anul trecut, nu au fost urgențe. Ce au vrut să afle cei care au sunat
Jumătate din cele peste 10 milioane de apeluri la 112, anul trecut, nu au fost urgențe. Ce au vrut să afle cei care au sunat Aproape jumătate din cele peste 10 milioane de apeluri la 112 de anul trecut nu au fost…
Din 10 milioane de apeluri la 112, jumătate NU erau urgențe!
Peste 10 milioane de apeluri au fost anul trecut la 112, dintre care aproape jumătate nu au fost urgenţe, deși numărul este dedicat situațiilor între viață și moarte. Purtătorul de cuvânt al Serviciului de Telecomunicaţii…
Jumătate din cele 10 milioane de apeluri la 112 nu au fost urgențe. Oamenii reclamă traficul blocat și înjură operatorii
Purtătorul de cuvânt al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale, Cătălin Chirca, a transmis marţi că aproape jumătate din cele peste 10 milioane de apeluri la 112 de anul trecut nu au fost urgenţe. Oamenii sună…
14:15, 14.07.2022
Peste 230.000 de apeluri abuzive la Serviciul de urgenţă 112
Peste 230.000 de apeluri abuzive la Serviciul de urgenţă 112 RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂȚI - Sunt foarte mulți români care nu am înțeles că Serviciul de urgență 112 nu este pentru apeluri…
13:06, 04.04.2022
Ucrainenii refugiați la noi în țară pot folosi aplicația Apel 112
În acest sens, Serviciul de Telecomunicații Speciale a adăugat noi traduceri la aplicaţia "Apel 112", care e disponibilă acum şi în limba ucraineană. Pentru a beneficia de acest serviciu, e necesară descărcarea…
12:35, 20.12.2021
Formularul digital de intrare în România, obligatoriu de astăzi. Amenzi de până la 3.000 de lei pentru cei care nu îl completează
Toate persoanele care intră în ţară începând de luni au obligaţia de a completa electronic, în termen de 24 de ore, formularul digital de intrare în ţară, prin aplicaţia plf.gov.ro, nerespectarea acestei obligaţii…
07:40, 20.12.2021
Formularul digital pentru intrarea în România, obligatoriu de azi. De unde poate fi descărcat și cum se completează
Românii care se întorc în călătorii internaționale sunt obligați, începând de luni să prezinte formularul digital de localizare a pasagerilor (PLF) înainte de intrarea în țară sau la maxim 24 de ore după. Cei…
14:31, 19.12.2021
DOCUMENTUL obligatoriu de luni. Persoanele care nu îl completează vor fi amendate
Formularul digital de intrare în România este obligatoriu de luni, 20 decembrie, iar cei care nu îl completează pot fi amendați chiar și cu 3.000 de lei. Poliţia de Frontieră a precizat că persoana care nu are…
13:10, 18.12.2021
Formularul digital de intrare în România, obligatoriu de luni. Se completează electronic pe aplicaţia plf.gov.ro
Toate persoanele care intră în ţară începând de luni au obligaţia de a completa electronic, în termen de 24 de ore, formularul digital de intrare în ţară, prin aplicaţia plf.gov.ro, nerespectarea acestei obligaţii…
13:10, 18.12.2021
Formularul digital pentru intrarea în România, obligatoriu de luni
Toate persoanele care intră în ţară începând de luni au obligaţia de a completa electronic, în termen de 24 de ore, formularul digital de intrare în ţară, prin aplicaţia plf.gov.ro. Nerespectarea acestei obligaţii…
12:30, 18.12.2021
Formularul digital de intrare în România, obligatoriu, de luni. Amenda pentru nerespectare
Formularul digital de intrare în România este obligatoriu, de luni, pentru toate persoanele care vin în țara noastră. Completarea formularului digital de intrare în România se realizează electronic , în termen…
12:25, 18.12.2021
Platforma pentru înregistrarea formularului de localizare (PLF) devine operațională duminică
Formularul PLF de intrare în România devine obligatoriu începând din 20 decembrie, iar platforma de înregistrare devine funcțională de duminică, potrivit Agerpres. Astfel, de luni, toate persoanele care intră în…
12:21, 18.12.2021
Formularul de localizare a pasagerilor, OBLIGATORIU în România din 20 decembrie! Platforma va fi operaţională de duminică - PROCEDURA
Purtătorul de cuvânt al Serviciului de Telecomunicaţii Speciale (STS), Cătălin Chirca, a declarat sâmbătă, la Aeroport, că în prezent specialiştii fac ultimele testări la această aplicaţie, care va putea fi folosită…
11:21, 18.12.2021
Formularul digital de intrare în România devine obligatoriu din data de 20 decembrie
Formularul digital de intrare în România devine obligatoriu din data de 20 decembrie, putând fi completat începând cu data de 19 decembrie la adresa plf.gov.ro, iar autorităţile au precizat că acest document nu…
14:45, 13.07.2021
STS: Peste 4.200 de apeluri la 112, prin intermediul tehnologiei eCall, în intervalul ianuarie 2020 – iunie 2021
Peste 4.200 de apeluri s-au înregistrat la 112 în intervalul ianuarie 2020 – iunie 2021 prin tehnologia eCall, instalată pe autoturismele noi, prin intermediul căreia, în caz de accident rutier, se transmit poziţia…
12:16, 13.07.2021
Serviciul eCall, prin intermediul căreia, în caz de accident rutier, se transmit poziţia geografică a vehiculului, a înregistrat peste 4200 de apeluri
Peste 4.200 de apeluri s-au înregistrat la 112 în intervalul ianuarie 2020 - iunie 2021 prin tehnologia eCall, instalată pe autoturismele noi, prin intermediul căreia, în caz de accident rutier, se transmit poziţia…
12:15, 13.07.2021
Peste 4.200 de apeluri la 112, prin intermediul tehnologiei eCall, în intervalul ianuarie 2020 - iunie 2021
Peste 4.200 de apeluri s-au înregistrat la 112 în intervalul ianuarie 2020 - iunie 2021 prin tehnologia eCall, instalată pe autoturismele noi, prin intermediul căreia, în caz de accident rutier, se transmit poziţia…
16:20, 01.07.2021
Probleme cu eliberarea certificatului COVID pentru străinii rezidenți legali în România. STS: Am rezolvat!
„Eroare. Pentru străini funcționalitatea nu este încă disponibilă”, așa arăta joi dimineața mesajul care apare pe ecranul mobilului unui cetățean străin cu drept de ședere legală, care s-a vaccinat în România,…
15:21, 01.07.2021
Număr foarte mare de pașapoarte COVID-19 emise online în prima zi - Aproape 171.000 de certificate verzi în 4 ore
Aproape 171.000 de certificate digitale verzi au fost emise până la ora 12:00, a anunțat joi, 1 iulie, Serviciul de Telecomunicații Speciale (STS), în patru ore de la lansarea portalului pentru emiterea pașapoartelor…
12:36, 01.07.2021
Peste 100.000 de certificate au fost generate în două ore de la lansarea platformei
Peste 100.000 de certificate au fost generate în două ore de la lansarea platformei care eliberează documentele digitale privind COVID, a anunţat purtătorul de cuvânt al STS, Cătălin Chirca. “A fost înregistrată…
12:35, 01.07.2021
Peste 100.000 de certificate digitale Covid emise în doar două ore
STS a emis, în primele ore de la lansarea platformei, peste 100.000 de certificate digitale Covid, dintre care aproape 80.000 de certificate de vaccinare, precizează purtătorul de cuvânt al STS, locotenent-colonel…
11:30, 01.07.2021
Câte certificate Covid au fost emise în primele două ore de la lansarea platformei. STS: Cererea este foarte mare
Circa 84.000 de certificate digitale Covid au fost generate în primele două ore de când platforma de pe care pot fi descărcate a devenit operațională, a anunțat purtătorul de cuvânt al STS, Cătălin Chirca, în cadrul…
11:26, 01.07.2021
BREAKING Peste 100.000 de certificate digitale Covid în doar două ore. Precizările STS
STS a emis, în primele ore de la lansarea platformei, peste 100.000 de certificate digitale Covid, dintre care aproape 80.000 de certificate de vaccinare, precizează purtătorul de cuvânt al STS, locotenent-colonel…
07:50, 01.07.2021
Obținerea unui certificat Covid, demonstrație pas cu pas făcută la Digi24. Toate explicațiile pentru situațiile care pot apărea
Portalul de unde se pot obține certificatele digitale UE privind COVID (așa numitul pașaport COVID) este activ de joi, 1 iulie. Procedura pentru generarea acestor documente este facilă și rapidă. Purtătorul de…
08:50, 18.05.2021
Certificatul verde de vaccinare
Certificatul verde de vaccinare Foto: Alex Lancuzov RADIO ROMÂNIA ACTUALITĂŢI : România este pregătită să introducă certificatul verde de vaccinare, care va fi folosit la nivel european, a declarat…
12:15, 11.02.2021
Serviciul de Telecomunicatii Speciale, mesaj cu ocazia Zilei Europene a Numarului de Urgenta 112
Azi, 11 februarie este marcata Ziua Europeana a Numarului de Urgenta 112. La solicitarea cotidianului ZIUA de Constanta, locotenent colonel Catalin Chirca, purtatorul de cuvant al Serviciului de Telecomunicatii…