Oana Roman a făcut atac de panică în avion. Vedeta și soțul ei, vacanță romantică pe Coasta de Azur

Publicat:

și soțul sau, , aniverseaza 5 ani de la nunta, așa ca au decis sa plece intr-o vacanta romantica pe Coasta de Azur. Vedeta a povestit pe contul de socializare ca zborul i-a creat ceva probleme, turbulentele fiind motivul pentru care a suferit un atac panica. „A avut ceva turbulete. Am facut eu asa un mic atac de panica, dar am ajuns cu bine. Sa inceapa vacanta! Suntem la Cannes, fix in mijlocul orasului, la 5 minute de Croazeta. Ne-am cazat la un hotel si avem o suita cu balcon si cu un dormitor mare, dar si baie superba. Am inchiriat o masina foarte frumoasa si in prima…

Citeste articolul mai departe pe libertatea.ro…

Sursa articol si foto: libertatea.ro

Stiri pe aceeasi tema

Ce fac Oana Roman și soțul ei o data pe luna. „La mine este regula”

14:02, 28.06.2019 - Oana Roman a facut declarații despre mariajul ei cu Marius Elisei. Vedeta a dezvaluit cum pastreaza romantismul in cuplu. ”La mine este regula. Noi, cel puțin o data la o luna, plecam doua zile, orice ar fi, doar noi doi. Nu conteaza ca mergem la nașa mea la Pitești sau in alta parte. Important e sa…

VIDEO/ Oana Roman vine la „Star Trips&Tricks” și ne povestește cum a fost vacanța de pe Coasta de Azur

14:14, 20.06.2019 - Incepand cu ora 15.00, Oana Roman vine la „Star Trips&Tricks” pentru a ne povesti cum s-a distrat alaturi de soțul ei, Marius Elisei, pe Coasta de Azur. Cei doi au plecat intr-o escapada amoroasa. Proapat reintoarsa din Franța, unde a petrecut un sejur doar in compania soțului ei, Marius Elisei, Oana…

Sergiu Negoțiu Piloff, realizatorul rubricii “ Test de vedeta” de la Kanal D a avut parte de un șoc chiar de ziua lui.

13:13, 17.06.2019 - Daca in urma cu doi ani el era cel care iși surprindea iubita cu o petrecere surpriza, iata ca anul acesta Diana Parvu i-a organizat o surpriza de zile mari la un club exclusivist din Capitala. In mare secret a invitat toți prietenii lui la deschiderea unui club și i-a spus iubitului ca merg la o seara…

Cum a aparut Oana Roman pe plaja in vacanța, alaturi de soțul ei

12:05, 16.06.2019 - Zilele acestea, Oana Roman și soțul ei se afla in vacanța pe Coasta de Azur, pentru a sarbatori, cei cinci ani de la nunta. Vedeta a postat imagini pe contul de socializare, alaturi de care a scris un mesaj pentru soțul ei. „Azi implinim 5 ani de cand ne-am casatorit in fața lui Dumnezeu! Petrecem o…

Florin Salam, un nou mesaj pentru cei care au comentat imaginile cu el la metrou. „Unde credeți ca sunt?”

12:46, 15.06.2019 - In ultimele zile, Florin Salam a fost in centrul atenției, dupa ce a fost filmat intr-o ipostaza neașteptata, la metrou. De atunci, manelistul a primit sute de comentarii, unele dintre ele rautacioase. Florin Salam a postat un nou mesaj pe contul sau de socializare si le-a explicat rautacioșilor care…

Oana Roman pleaca intr-o mult așteptata vacanța. Sarbatorește 5 ani de casatorie cu Marius Elisei

15:47, 13.06.2019 - Vara este sezonul vacanțelor, așa ca pana și extrem de ocupata Oana Roman a decis sa faca pauza de la toata munca pe care o presteaza zilnic. Vedeta a așteptat cu multa nerabdare acest moment, mai ales ca nu va fi doar o vacanța, ci și o aniversare!

De ce preparat nu se atinge Oana Roman sub nicio forma. „Poate de la cateva sute de mii de euro incolo sa ma risc”

16:06, 25.05.2019 - Oana Roman a marturisit ca exista un preparat culinar de care sub nu s-ar atinge in ruptul capului. Este vorba despre ciorba de burta. Vedeta nu suporta sub nicio forma ciorba de burta. Este unul dintre felurile de mancare care nu-i sunt deloc pe plac. Dezvaluirea a fost facuta de fiica fostului premier…

Ce parere ai despre aceasta stire?