Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Autoritatea din Comunicaţii a primit în 2023 peste 3.800 de reclamaţii vizând servicii de comunicaţii electronice şi de servicii poştale. 70% au vizat serviciile de comunicaţii electronice. Vodafone, furnizorul cel mai frecvent reclamat

Publicat:
Autoritatea din Comunicaţii a primit în 2023 peste 3.800 de reclamaţii vizând servicii de comunicaţii electronice şi de servicii poştale. 70% au vizat serviciile de comunicaţii electronice. Vodafone, furnizorul cel mai frecvent reclamat

”In cursul anului 2023, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor postale”, anunta ANCOM. Cele mai multe reclamatii, 70% din total, au vizat serviciile de comunicatii electronice furnizate de operatori. Principalele nemultumiri s-au referit la probleme legate de relatia contractuala cu furnizorii, inclusiv rezilierea contractelor…

Citeste articolul mai departe pe money.ro…  

Sursa articol si foto: money.ro


Stiri pe aceeasi tema

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Un pas important catre digitalizare. Se lanseaza serviciul online „My ANCOM”

13:06, 25.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) lanseaza in consultare publica proiectul de decizie privind comunicarea documentelor prin intermediul serviciului electronic „My ANCOM”. ”Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii lanseaza…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

Detergenții domina clasamentul scumpirilor din ultimul an

04:11, 19.02.2024 - Serviciile postale, cele de apa, canal si salubritate si detergentii se afla in topul scumpirilor inregistrate in ianuarie 2024, comparativ cu aceeasi luna a anului anterior, potrivit datelor Institutului National de Statistica (INS), conform Agerpres. In prima luna a acestui an, pretul detergentilor…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

ANCOM a primit si solutionat anul trecut peste 3.800 de reclamatii privind serviciile de telefonie si posta

00:06, 02.02.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a primit si solutionat anul trecut 3.835 de reclamatii din partea utilizatorilor serviciilor de comunicatii electronice si serviciilor postale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicatiilor electronice, iar 24%…

Peste 3.800 de reclamații in piața telecom anul trecut. Topul operatorilor cu cele mai multe plangeri la ANCOM

18:40, 31.01.2024 - Autoritatea de reglementare in comunicații (ANCOM) a primit și soluționat anul trecut 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice, iar 24% sectorul serviciilor poștale.

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?