Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Războiul comercial dintre SUA și China împinge Google la o decizie neașteptată: Gigantul mută producția smartphone-ului Pixel în Vietnam

Publicat:

Google va muta sediul de producție al telefoanelor Pixel in Vietnam incepand de anul acesta, dupa construirea unui lanț de aprovizionare ieftin in Asia de Sud-Est. Pana acum Smartphone-urile Pixel erau fabricate in China, transmite MEDIAFAX.

Citește și: Dezvaluire. Fiul unui general comunist, ajuns lider USR-PLUS!

Aceasta mișcare vine pe masura ce costurile forței de munca sunt in crestere in China, din cauza tensiunilor comerciale cu .

Gigantul american al internetului intenționeaza sa mute cea mai mare parte a hardware-ului sau din China, inclusiv telefoanele…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

Mircea Geoana: „Toate statele din NATO sprijina Ucraina. Este un moment mai delicat pe campul de lupta”

09:10, 30.04.2024 - Secretarul general-adjunct al NATO a susținut, in cadrul unui interviu pentru Fox News, ca in ciuda impresiei de divergențe in cadrul Alianței, pe tema Ucrainei, toate statele membre continua sa o ajute, sub diferite forme.Chestionat de moderatorul Fox News daca ajutorul aprobat de Congresul Statelor…

INFOGRAFIC – Cine ar caștiga razboiul nuclear mondial? Topul țarilor cu cele mai multe focoase nucleare (studiu american)

23:20, 17.04.2024 - Statele Unite au in prezent 5.044 de focoase nucleare in arsenalul sau militar, in timp ce Rusia are 5.580, potrivit unui studiu realizat de Federația Oamenilor de Știința Americani. Potrivit acestui studiu, China are 500 de focoase nucleare, Franța are 290, iar Marea Britanie are 225.

Sondaj EUROCHAMBRES: Tensiunile geopolitice raman principalul motiv de ingrijorare pentru mediul de afaceri internațional, in 2024

07:16, 05.03.2024 - Sondajul se bazeaza pe raspunsurile organizațiilor de reprezentare a mediului de afaceri din state ale caror economii insumeaza aproximativ 70% din totalul Produsului Intern Brut (PIB) global. Pentru al doilea an consecutiv, instabilitatea cauzata de tensiunile geopolitice continua sa cantareasca cel…

Sondaj EUROCHAMBRES: Tensiunile geopolitice raman principalul motiv de ingrijorare pentru mediul de afaceri internațional, in 2024

14:10, 04.03.2024 - Sondajul se bazeaza pe raspunsurile organizațiilor de reprezentare a mediului de afaceri din state ale caror economii insumeaza aproximativ 70% din totalul Produsului Intern Brut (PIB) global. Pentru al doilea an consecutiv, instabilitatea cauzata de tensiunile geopolitice continua sa cantareasca cel…

Pixel 8 este „telefonul anului” la MWC 2024

10:30, 01.03.2024 - GSMA, organizația din spatele Mobile World Congress, targul de tehnologie mobila de la Barcelona, a anunțat oficial care este cel mai bun smartphone al anului in viziunea juriului premiilor sale anuale. Dupa doi ani in care Apple a plecat acasa cu acest premiu, deși Apple nu participa la MWC, Google…

Prețul, prima condiție in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere

15:25, 25.02.2024 - Prețul domina deciziile de achiziție a mașinilor in piețele dezvoltate, cum ar fi Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), conform studiului Deloitte 2024 Global Automotive Consumer Study. In contrast, calitatea produsului primeaza pentru consumatorii din India (65%) și Asia de Sud-Est…

Un european, un american și un asiatic merg sa-și cumpere o mașina. La ce se uita mai atent fiecare dintre ei

13:25, 23.02.2024 - Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru pentru consumatorii de pe piețele din Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est (62%), iar performanța vehiculelor, pentru cumparatorii…

Prețul, primul criteriu in alegerea mașinii. Motoarele pe combustie interna revin pe creștere in preferințele consumatorilor

12:40, 23.02.2024 - Studiu Deloitte Prețul este principalul criteriu de alegere a marcii pentru urmatoarea mașina pentru consumatorii de pe piețele dezvoltate, inclusiv Germania (55%), Japonia (58%) și Statele Unite (59%), in timp ce calitatea produsului este pe primul loc pentru cei din India (65%) și Asia de Sud-Est…


Ce parere ai despre aceasta stire?