Sprijinim refugiatii din Ucraina. Doneaza si tu pentru Crucea Rosie Romana in sprijinul lor. Orice suma conteaza.

Numărul total de reclamaţii primite de furnizorii de servicii poştale a crescut cu 12% în anul 2019, la 627.000 reclamaţii, anunță ANCOM

Publicat:

Valoarea totala a pietei serviciilor postale a fost de 3,04 miliarde lei in anul 2019, cu 3% mai putin fata de 2018, iar numarul total de reclamatii primite de furnizorii de servicii postale a crescut cu 12% in anul 2019, la 627.000 reclamatii, arata raportul de date statistice privind serviciile postale in anul 2019 realizat de pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), anunța news.ro.

”Numarul total de reclamatii primite de furnizorii de servicii postale a crescut cu 12% in anul 2019 (627.000 reclamatii), insa ponderea celor considerate ca fiind…

Citeste articolul mai departe pe stiripesurse.ro…  

Sursa articol: stiripesurse.ro


Stiri pe aceeasi tema

ANCOM: Cresterea masiva a numarului de reclamatii ­vizand serviciile postale, un semnal de alarma

00:05, 29.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Mailul chinezesc, atașatul militar rus și spamul iranian. Cum sunt intimidați politicienii romani de agenții Rusiei, Chinei și Iranului

07:05, 28.03.2024 - Grupuri de hackeri sprijiniți de Rusia, China și Iran „țintesc” de mai mulți ani politicienii și oficialii romani care critica regimurile totalitare din aceste țari și care au o atitudine deschisa pro-NATO și UE. Hackerii au trimis astfel in ultimii ani mii de mailuri malițioase, a precizat pentru digi24.ro,…

Scandal la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave

19:46, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) a semnalat o creștere semnificativa a numarului de reclamatii referitoare la serviciile poștale in primele doua luni și jumatate ale anului curent. Potrivit declarațiilor facute de președintele ANCOM, Valeriu Zgonea, in…

Scandal neașteptat la Poșta Romana: Valeriu Zgonea dezvaluie probleme grave, aparute recent

16:55, 27.03.2024 - Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) constata o cresterea masiva a numarului de reclamatii vizand serviciile postale, in conditiile in care a primit, in primele doua luni si jumatate din acest an, 400 de reclamatii, jumatate din cate a primit anul trecut,…

Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial

20:20, 19.03.2024 - Legea privind serviciile digitale a fost publicata in Monitorul Oficial si va intra in vigoare la trei zile de la data publicarii, a anuntat, marti, Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ANCOM , care a fost desemnata coordonatorul serviciilor digitale.Iata comunicatul…

Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice ANCOM in maximum 45 de zile de la data inceperii oferirii serviciilor

15:15, 07.03.2024 - Furnizorii de servicii intermediare trebuie sa notifice Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM), in cel mult 45 de zile de cand incep oferirea de servicii, arata un proiect de decizie publicat in consultare publica, si care vizeaza aplicarea Regulamentului privind…

ANCOM propune Planul de actiuni pentru 2024; consultarea publica, deschisa pana pe 20 februarie

17:05, 06.02.2024 - Cartografierea disponibilitatii serviciilor de comunicatii electronice, cu interes particular pe segmentul serviciilor postale, este una dintre initiativele pe care Autoritatea Nationala pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii (ANCOM) le-a inclus in Planul de actiuni pentru anul 2024, document…

Bilanț 2023: Peste 3.800 de reclamații primite de ANCOM din partea utilizatorilor de servicii de comunicații electronice și de servicii poștale

17:05, 31.01.2024 - In cursul anului 2023, Autoritatea Naționala pentru Administrare și Reglementare in Comunicații (ANCOM) a primit și soluționat 3.835 de reclamații din partea utilizatorilor serviciilor de comunicații electronice și serviciilor poștale in Romania, din care 70% au vizat sectorul comunicațiilor electronice,…


Ce parere ai despre aceasta stire?